Pamatdati
Programmas nosaukums | Publiskā pārvalde |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa augstskola Turība |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds vadībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Organizācijas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 1 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 8 mēneši; 2 gadi; 2 gadi, 1 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/33 |
---|---|
Akreditācijas datums | 04.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 05.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Spēja uzrādīt pamata un specializētas zināšanas nozarē un izmantot tās profesionālas un pētnieciskas darbības veikšanai; spēja izmantot zinātnisku pieeju problēmu risināšanai, uzņemties atbildību un iniciatīvu; spēja pieņemt lēmumus un rast risinājumus.
1. Zināšanas
a. Spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst Vadības zinātnes nozares un Organizācijas vadītāja profesionālās jomas jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē
b. Ļoti specifiskas zināšanas, kuras daļēji ir darba vai mācību jomas zināšanu avangardā un kuras ir pamats oriģinālai domāšanai un/vai izpētei
c. Kritiska izpratne par jautājumiem saistībā ar zināšanu problēmām konkrētā jomā un dažādu jomu saskarē
2. Prasmes:
a. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku vai māksliniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas
b. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem Vadības zinātnes nozares un Organizācijas vadītāja profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem
c. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas vadībaszinātnes nozarē un Organizācijas vadītāja profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas
d. Specifiskas problēmu risināšanas prasmes, kas vajadzīgas pētījumiem un/vai inovācijai, lai radītu jaunas zināšanas un procedūras un integrētu zināšanas no dažādām jomām
3. Kompetences:
a. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi
b. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību
c. Vadīt un pārveidot sarežģītus un neprognozējamus darba vai mācību apstākļus, kas prasa jaunas stratēģiskas pieejas
d. Uzņemties atbildību par ieguldījumu profesionālajās zināšanās un praksē un par grupu stratēģisko rezultātu pārskatīšanu
1. Zināšanas
a. Spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst Vadības zinātnes nozares un Organizācijas vadītāja profesionālās jomas jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē
b. Ļoti specifiskas zināšanas, kuras daļēji ir darba vai mācību jomas zināšanu avangardā un kuras ir pamats oriģinālai domāšanai un/vai izpētei
c. Kritiska izpratne par jautājumiem saistībā ar zināšanu problēmām konkrētā jomā un dažādu jomu saskarē
2. Prasmes:
a. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku vai māksliniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas
b. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem Vadības zinātnes nozares un Organizācijas vadītāja profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem
c. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas vadībaszinātnes nozarē un Organizācijas vadītāja profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas
d. Specifiskas problēmu risināšanas prasmes, kas vajadzīgas pētījumiem un/vai inovācijai, lai radītu jaunas zināšanas un procedūras un integrētu zināšanas no dažādām jomām
3. Kompetences:
a. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi
b. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību
c. Vadīt un pārveidot sarežģītus un neprognozējamus darba vai mācību apstākļus, kas prasa jaunas stratēģiskas pieejas
d. Uzņemties atbildību par ieguldījumu profesionālajās zināšanās un praksē un par grupu stratēģisko rezultātu pārskatīšanu
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture