Pamatdati
Programmas nosaukumsKomunikācija un mediju studijas
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensInformācijas un komunikācijas zinātnes
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)45321
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves
Studiju programmas saīsinātais nosaukumsOtrā cikla (akadēmiskā maģistra) studiju programma
Tematiskā grupaŽurnālistika un komunikācija
ISCED kods0321
ISCED nosaukumsŽurnālistika un komunikācija
Studiju programmas apjoms (KP)80
Iegūstamais grādsSociālo zinātņu maģistra grāds komunikācijas zinātnē
Iegūstamā kvalifikācija
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/56
Akreditācijas datums29.09.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš30.09.2027
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt padziļinātas un paplašinātas zināšanas un izpratni plaša spektra komunikācijas jautājumos atbilstoši jaunākajiem atklājumiem, it sevišķi sabiedrības mediatizācijas, informatizācijas un globalizācijas kontekstā;
2. Spēj izmantot teorijas un komunikācijas zinātnē aprobētās metodes, veicot dažādu komunikācijas jomu pētījumus;
3. Spēj analizēt, argumentēti diskutēt un skaidrot sarežģītas komunikācijas problēmas;
4. Spēj specializēties un radoši strādāt izvēlētajā specializācijas nozarei (žurnālistika, sabiedriskās attiecības, integrētā mārketinga komunikācija, sociālo mediju un tīklu komunikācija, multimediji);
5. Spēj uzņemties vadību attiecīgajā nozarē, izstrādājot stratēģijas, rodot taktiskus risinājumus un tālāk attīstot savas kompetences;
6. Spēj attīstīt analīzes, pētniecības un vadības modeli katrai komunikācijas profesionālajai nozarei, integrējot dažādu jomu zināšanas, analizējot parādību un problēmu cēloņus, prognozējot attīstību un reaģējot uz mainīgajiem komunikācijas vides apstākļiem;
7. Spēj attīstīt, saplānot un veikt inovācijas biznesa modeļos un darba organizācijas procesos komunikācijas, sabiedrisko attiecību un žurnālistikas nozarē ar mērķi veidot ilgtspējīgu uzņēmējdarbību;
8. Spēj praksē identificēt, patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt komunikācijas lauka dažādo apakšdisciplīnu un mediju problēmas to specifikā, pamatojot un argumentējot pieņemtos lēmumus.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture