Pamatdati
Programmas nosaukumsMultimediju komunikācija
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensInformācijas un komunikācijas zinātnes
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)43321
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaŽurnālistika un komunikācija
ISCED kods0321
ISCED nosaukumsŽurnālistika un komunikācija
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsSociālo zinātņu bakalaura grāds komunikācijas zinātnē
Iegūstamā kvalifikācija
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums3 gadi; 4 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04055-43
Licences datums17.06.2010
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/56
Akreditācijas datums29.09.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš30.09.2027
Studiju programmas rezultāti
1) Izpratne un zināšanas par multimediju komunikācijas lietišķo lietojumu komunikācijas nozarē, kā arī kritisks skatījums par multimedialitātes aspektiem komunikācijas teorijās
2) Spēja izmantot multimediju tehnoloģijas praktisku multimediālu komunikācijas projektu realizācijā, konsultēšanā un pētniecībā
3) Zināšanas par multimediju iespējām kino, televīzijā, interneta medijos, kā arī mākslā, mūzikā, citās kultūras jomās un izklaides menedžmentā
4) Izprot multimediju komunikācijas likumsakarības un ir apguvis augsta līmeņa multimediju tehnoloģiju lietošanas prasmes.
5) Absolvējot programmu, multimediju komunikācijas speciālists spēj: plānot un vadīt multimediju projektu satura veidošanas procesus gan individuāli, gan strādājot komandā; uzņemties atbildību par lēmumu pieņemšanu neprognozējamos darba apstākļos; patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot; pieņemt lēmumus un risināt problēmas komunikācijas zinātnes nozarē un multimediju komunikācijas profesionāļa darba ikdienā; parādīt, ka izprot multimediju komunikācijas profesionālo ētiku; izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, piedalīties multimediju komunikācijas jomas akadēmiskajā un lietišķajā attīstībā.
6) Spēj uzņemties atbildību par lēmumu pieņemšanu neprognozējamos darba apstākļos; patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot; pieņemt lēmumus un risināt problēmas komunikācijas zinātnes nozarē un profesionāļa darba ikdienā
7) Demonstrē, ka izprot komunikācijas profesionālo ētiku. Spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību kā arī piedalīties multimēdiju komunikācijas jomas akadēmiskajā un lietišķajā attīstībā.
8) Demonstrē augsta līmeņa kompetences komunikācijas teoriju un pētniecības metožu izmantošanā, lai analizētu verbālus, vizuālus un multimodālus vēstījumus kā daļu no kultūras
9) Izprot mediju darbības principus, plašsaziņas līdzekļu ekonomiku, spēj analizēt un prognozēt komunikācijas procesus plašākā kontekstā un darboties multimediju komunikācijas jomā, profesionāli piedalīties dažādu tipu multimediju producēšanas un konsultēšanas darbā, ir teorētiski un praktiski apguvis kino, fotogrāfijas, televīzijas, interneta un mūzikas lietojumu multimediju komunikācijā, spēj izmantot savas zināšanas un prasmes masu mediju un sociālo tīklu menedžmentā un sabiedrisko attiecību darbībā, kā arī lietot iegūtās zināšanas citu jomu multimediju projektu darbībā
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture