Pamatdati
Programmas nosaukums | Supervīzija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Eiropas Kristīgā akadēmija |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds supervīzijā |
Iegūstamā kvalifikācija | Supervizors. |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04045-17 |
---|---|
Licences datums | 27.02.2015 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
• Zināšanas par sociālekonomiskajiem procesiem Eiropas Savienībā un Latvijā (nodarbinātība, sociālais dialogs u.c.);
• Zināšanas par globālisma izraisītajām pārmaiņām personībā un sabiedrībā;
• Zināšanas par sociālā darba supervīzijas vēsturi un dažādām vēsturiskajām un mūsdienu pieejām supervīzijas īstenošanai;
• Zināšanas par Eiropas sociālo politiku un savstarpību kā sabiedrības pamatu un metodi supervīzijā;
• Zināšanas par integratīvās teoloģijas metodes lietošanu starpdisciplinārajā pētniecībā;
• Antropoloģiskās zināšanas par cilvēkapziņas patoloģijām un to izpausmi grupās un kolektīvos.
Kompetences supervīzijas norises organizēšanā un vadīšanā individuāli, grupā, organizācijā:
• Kompetence nošķirt garīgu konsultēšanu no supervīzijas, izprast karitatīvās padomdošanas un saskarsmes principu tehnoloģijas, kas balstās sinerģijā un garīgās pārraudzības ekleziālajā tradīcijā;
• Kompetence veikt stardisciplināru zinātnisku pētījumu, lietojot integratīvās teoloģijas metodi un stratēģiskā forsaita metodi.
Prasmes:
• Prasme organizēt individuālu, grupu, komandas un organizācijas supervīziju, vadīt to, novērtējot atšķirīgus organizatoriskos kontekstus;
• Prasme lietot reflektīvo, konsultatīvo pašvērtējuma un pašregulācijas metodes supervīzijas procesā;
• Prasme karitatīvi organizēt supervīzijas procesus;
• Prasme analizēt morālētiskas dilemmas, pārvaldīt stresa situācijas, lietot mediācijas un konfliktvadības zināšanas;
• Prasme lietot universālās komunikācijas principus;
• Prasme izveidot un vadīt sociālo uzņēmumu.
• Zināšanas par sociālekonomiskajiem procesiem Eiropas Savienībā un Latvijā (nodarbinātība, sociālais dialogs u.c.);
• Zināšanas par globālisma izraisītajām pārmaiņām personībā un sabiedrībā;
• Zināšanas par sociālā darba supervīzijas vēsturi un dažādām vēsturiskajām un mūsdienu pieejām supervīzijas īstenošanai;
• Zināšanas par Eiropas sociālo politiku un savstarpību kā sabiedrības pamatu un metodi supervīzijā;
• Zināšanas par integratīvās teoloģijas metodes lietošanu starpdisciplinārajā pētniecībā;
• Antropoloģiskās zināšanas par cilvēkapziņas patoloģijām un to izpausmi grupās un kolektīvos.
Kompetences supervīzijas norises organizēšanā un vadīšanā individuāli, grupā, organizācijā:
• Kompetence nošķirt garīgu konsultēšanu no supervīzijas, izprast karitatīvās padomdošanas un saskarsmes principu tehnoloģijas, kas balstās sinerģijā un garīgās pārraudzības ekleziālajā tradīcijā;
• Kompetence veikt stardisciplināru zinātnisku pētījumu, lietojot integratīvās teoloģijas metodi un stratēģiskā forsaita metodi.
Prasmes:
• Prasme organizēt individuālu, grupu, komandas un organizācijas supervīziju, vadīt to, novērtējot atšķirīgus organizatoriskos kontekstus;
• Prasme lietot reflektīvo, konsultatīvo pašvērtējuma un pašregulācijas metodes supervīzijas procesā;
• Prasme karitatīvi organizēt supervīzijas procesus;
• Prasme analizēt morālētiskas dilemmas, pārvaldīt stresa situācijas, lietot mediācijas un konfliktvadības zināšanas;
• Prasme lietot universālās komunikācijas principus;
• Prasme izveidot un vadīt sociālo uzņēmumu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture