Pamatdati
| Programmas nosaukums | Supervīzija |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Eiropas Kristīgā akadēmija |
| Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47762 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 7 |
| Izglītības programmas veids | Otrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda un septītā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Otrā cikla (profesionālā maģistra) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
| ISCED kods | 0921; 0923 |
| ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
| Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds supervīzijā |
| Iegūstamā kvalifikācija | Supervizors. |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
| Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 5 mēneši |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | 04045-17 |
|---|---|
| Licences datums | 27.02.2015 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
| Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
• Zināšanas par sociālekonomiskajiem procesiem Eiropas Savienībā un Latvijā (nodarbinātība, sociālais dialogs u.c.);
• Zināšanas par globālisma izraisītajām pārmaiņām personībā un sabiedrībā;
• Zināšanas par sociālā darba supervīzijas vēsturi un dažādām vēsturiskajām un mūsdienu pieejām supervīzijas īstenošanai;
• Zināšanas par Eiropas sociālo politiku un savstarpību kā sabiedrības pamatu un metodi supervīzijā;
• Zināšanas par integratīvās teoloģijas metodes lietošanu starpdisciplinārajā pētniecībā;
• Antropoloģiskās zināšanas par cilvēkapziņas patoloģijām un to izpausmi grupās un kolektīvos.
Kompetences supervīzijas norises organizēšanā un vadīšanā individuāli, grupā, organizācijā:
• Kompetence nošķirt garīgu konsultēšanu no supervīzijas, izprast karitatīvās padomdošanas un saskarsmes principu tehnoloģijas, kas balstās sinerģijā un garīgās pārraudzības ekleziālajā tradīcijā;
• Kompetence veikt stardisciplināru zinātnisku pētījumu, lietojot integratīvās teoloģijas metodi un stratēģiskā forsaita metodi.
Prasmes:
• Prasme organizēt individuālu, grupu, komandas un organizācijas supervīziju, vadīt to, novērtējot atšķirīgus organizatoriskos kontekstus;
• Prasme lietot reflektīvo, konsultatīvo pašvērtējuma un pašregulācijas metodes supervīzijas procesā;
• Prasme karitatīvi organizēt supervīzijas procesus;
• Prasme analizēt morālētiskas dilemmas, pārvaldīt stresa situācijas, lietot mediācijas un konfliktvadības zināšanas;
• Prasme lietot universālās komunikācijas principus;
• Prasme izveidot un vadīt sociālo uzņēmumu.
• Zināšanas par sociālekonomiskajiem procesiem Eiropas Savienībā un Latvijā (nodarbinātība, sociālais dialogs u.c.);
• Zināšanas par globālisma izraisītajām pārmaiņām personībā un sabiedrībā;
• Zināšanas par sociālā darba supervīzijas vēsturi un dažādām vēsturiskajām un mūsdienu pieejām supervīzijas īstenošanai;
• Zināšanas par Eiropas sociālo politiku un savstarpību kā sabiedrības pamatu un metodi supervīzijā;
• Zināšanas par integratīvās teoloģijas metodes lietošanu starpdisciplinārajā pētniecībā;
• Antropoloģiskās zināšanas par cilvēkapziņas patoloģijām un to izpausmi grupās un kolektīvos.
Kompetences supervīzijas norises organizēšanā un vadīšanā individuāli, grupā, organizācijā:
• Kompetence nošķirt garīgu konsultēšanu no supervīzijas, izprast karitatīvās padomdošanas un saskarsmes principu tehnoloģijas, kas balstās sinerģijā un garīgās pārraudzības ekleziālajā tradīcijā;
• Kompetence veikt stardisciplināru zinātnisku pētījumu, lietojot integratīvās teoloģijas metodi un stratēģiskā forsaita metodi.
Prasmes:
• Prasme organizēt individuālu, grupu, komandas un organizācijas supervīziju, vadīt to, novērtējot atšķirīgus organizatoriskos kontekstus;
• Prasme lietot reflektīvo, konsultatīvo pašvērtējuma un pašregulācijas metodes supervīzijas procesā;
• Prasme karitatīvi organizēt supervīzijas procesus;
• Prasme analizēt morālētiskas dilemmas, pārvaldīt stresa situācijas, lietot mediācijas un konfliktvadības zināšanas;
• Prasme lietot universālās komunikācijas principus;
• Prasme izveidot un vadīt sociālo uzņēmumu.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Commission decision (26.02.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
| Commission decision (06.08.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture