Pamatdati
Programmas nosaukumsKomunikācijas un sabiedrisko attiecību vadība
Augstskola/KoledžaBiznesa augstskola Turība
Studiju virziensInformācijas un komunikācijas zinātnes
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42342
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)240
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadībā
Iegūstamā kvalifikācijaSabiedrisko attiecību vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene
Studiju ilgums4 gadi; 4 gadi, 4 mēneši
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/65
Akreditācijas datums27.10.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš28.10.2027
Studiju programmas rezultāti
1. spēja plānot, izstrādāt un uzturēt organizācijas ārējo komunikāciju atbilstoši kopējiem organizācijas mērķiem, piedāvājot stratēģiju un taktiku ar atbilstošajiem komunikācijas instrumentiem; 2. spēja orientēties sabiedrības, iesaistes pušu dienas kārtībā, mediju un politiskajā dienas kārtībā; 3. spēja veikt kvalitatīvos un kvantitatīvos pētījumus par iesaistes pusēm un izmantot citus izpētes paņēmienus, prezentēt rezultātus un citu informāciju; 4. spēja piedalīties sabiedrisko attiecību projektu un kampaņu plānošanā un realizēšanā; 5. spēja analizēt sabiedrisko domu un organizācijas vajadzības, saskatot likumsakarības tēla veidošanas nodrošināšanai; 6. spēja līdzdarboties organizācijas darbības plānošanā, sniedzot pienesumu izpratnē par iekšējo komunikāciju kā svarīgu instrumentu organizācijas mērķu sasniegšanai; 7. spēja ieteikt, organizēt un vadīt apmācības citu darbinieku un klientu kvalifikācijas paaugstināšanai saistībā ar komunikācijas un sabiedrisko attiecību jautājumiem; 8. spēja izvēlēties un izmantot piemērotākos komunikācijas kanālus un rīkus; 9. spēja nodrošināt krīzes komunikācijas vadību.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture