Pamatdati
| Programmas nosaukums | Industriālais dizains |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
| Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42548 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 6 |
| Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda un sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vismaz vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā bakalaura) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
| ISCED kods | 0722 |
| ISCED nosaukums | Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
| Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds industriālajā dizainā |
| Iegūstamā kvalifikācija | Industriālā dizaina inženieris |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | 4 gadi |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | 04051-172 |
|---|---|
| Licences datums | 29.05.2017 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 16.11.2022 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 17.11.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolvents:
1. Spēj pielietot iegūtās teorētiskās, un praktiskās zināšanas inovatīvu produktu izstrādē un/vai to pilnveidē;
2. Spēj analizēt funkcionālos, estētiskos, ekonomiskos un citus priekšnoteikumus, kas pamato jauna produkta projektēšanas vai esoša produkta pārprojektēšanas nepieciešamību;
3. Spēj izstrādāt produktu konceptuālos risinājumus atbilstoši pasūtītāja vajadzībām un tirgus prasībām vizualizēt konceptuālos risinājumus skicēs, rasējumos, 3-dimensiju virtuālajās vizualizācijās, kā arī maketos/prototipos;
4. Projektēšanas procesā spēj izmantot tradicionālās un modernās datorizētās projektēšanas izgatavošanas tehnoloģijas un virsmu apdares iespējas un datorizēto aprēķinu sistēmas;
5. Spēj veidot izstrādājumus atbilstoši to lietošanas standartiem, ņemot vērā arī vides prasības par otrreizējās pārstrādes iespējām produkta dzīves cikla beigās;
6. Spēj īstenot pētniecības pasākumus, profesionāli sistematizēt informāciju, īstenot pētījumu rezultātus, pielietot normatīvos dokumentus;
7. Spēj strādāt darba grupās, iekļauties komandas darbā, kā arī spēj pamatot un prezentē savu konceptuālo risinājumu.
1. Spēj pielietot iegūtās teorētiskās, un praktiskās zināšanas inovatīvu produktu izstrādē un/vai to pilnveidē;
2. Spēj analizēt funkcionālos, estētiskos, ekonomiskos un citus priekšnoteikumus, kas pamato jauna produkta projektēšanas vai esoša produkta pārprojektēšanas nepieciešamību;
3. Spēj izstrādāt produktu konceptuālos risinājumus atbilstoši pasūtītāja vajadzībām un tirgus prasībām vizualizēt konceptuālos risinājumus skicēs, rasējumos, 3-dimensiju virtuālajās vizualizācijās, kā arī maketos/prototipos;
4. Projektēšanas procesā spēj izmantot tradicionālās un modernās datorizētās projektēšanas izgatavošanas tehnoloģijas un virsmu apdares iespējas un datorizēto aprēķinu sistēmas;
5. Spēj veidot izstrādājumus atbilstoši to lietošanas standartiem, ņemot vērā arī vides prasības par otrreizējās pārstrādes iespējām produkta dzīves cikla beigās;
6. Spēj īstenot pētniecības pasākumus, profesionāli sistematizēt informāciju, īstenot pētījumu rezultātus, pielietot normatīvos dokumentus;
7. Spēj strādāt darba grupās, iekļauties komandas darbā, kā arī spēj pamatot un prezentē savu konceptuālo risinājumu.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Expert / Experts joint report (11.05.2017) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
| Study programme description (08.02.2017) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
| Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture