Pamatdati
Programmas nosaukums | Industriālais dizains |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42548 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda un sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vismaz vidējās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā bakalaura) studiju programma |
Tematiskā grupa | Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
ISCED kods | 0722 |
ISCED nosaukums | Materiālu ražošanas tehnoloģijas un izstrādājumu izgatavošana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds industriālajā dizainā |
Iegūstamā kvalifikācija | Industriālā dizaina inženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04051-172 |
---|---|
Licences datums | 29.05.2017 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 16.11.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 17.11.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolvents:
1. Spēj pielietot iegūtās teorētiskās, un praktiskās zināšanas inovatīvu produktu izstrādē un/vai to pilnveidē;
2. Spēj analizēt funkcionālos, estētiskos, ekonomiskos un citus priekšnoteikumus, kas pamato jauna produkta projektēšanas vai esoša produkta pārprojektēšanas nepieciešamību;
3. Spēj izstrādāt produktu konceptuālos risinājumus atbilstoši pasūtītāja vajadzībām un tirgus prasībām vizualizēt konceptuālos risinājumus skicēs, rasējumos, 3-dimensiju virtuālajās vizualizācijās, kā arī maketos/prototipos;
4. Projektēšanas procesā spēj izmantot tradicionālās un modernās datorizētās projektēšanas izgatavošanas tehnoloģijas un virsmu apdares iespējas un datorizēto aprēķinu sistēmas;
5. Spēj veidot izstrādājumus atbilstoši to lietošanas standartiem, ņemot vērā arī vides prasības par otrreizējās pārstrādes iespējām produkta dzīves cikla beigās;
6. Spēj īstenot pētniecības pasākumus, profesionāli sistematizēt informāciju, īstenot pētījumu rezultātus, pielietot normatīvos dokumentus;
7. Spēj strādāt darba grupās, iekļauties komandas darbā, kā arī spēj pamatot un prezentē savu konceptuālo risinājumu.
1. Spēj pielietot iegūtās teorētiskās, un praktiskās zināšanas inovatīvu produktu izstrādē un/vai to pilnveidē;
2. Spēj analizēt funkcionālos, estētiskos, ekonomiskos un citus priekšnoteikumus, kas pamato jauna produkta projektēšanas vai esoša produkta pārprojektēšanas nepieciešamību;
3. Spēj izstrādāt produktu konceptuālos risinājumus atbilstoši pasūtītāja vajadzībām un tirgus prasībām vizualizēt konceptuālos risinājumus skicēs, rasējumos, 3-dimensiju virtuālajās vizualizācijās, kā arī maketos/prototipos;
4. Projektēšanas procesā spēj izmantot tradicionālās un modernās datorizētās projektēšanas izgatavošanas tehnoloģijas un virsmu apdares iespējas un datorizēto aprēķinu sistēmas;
5. Spēj veidot izstrādājumus atbilstoši to lietošanas standartiem, ņemot vērā arī vides prasības par otrreizējās pārstrādes iespējām produkta dzīves cikla beigās;
6. Spēj īstenot pētniecības pasākumus, profesionāli sistematizēt informāciju, īstenot pētījumu rezultātus, pielietot normatīvos dokumentus;
7. Spēj strādāt darba grupās, iekļauties komandas darbā, kā arī spēj pamatot un prezentē savu konceptuālo risinājumu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (11.05.2017) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study programme description (08.02.2017) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture