Pamatdati
Programmas nosaukumsStarptautiskais mārketings un reklāma
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)43342
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsSociālo zinātņu bakalaura grāds tirgzinībās un reklāmā
Iegūstamā kvalifikācija
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums3 gadi; 3 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/75
Akreditācijas datums24.11.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš25.11.2027
Studiju programmas rezultāti
1. Izprot ekonomisko ietekmi uz pārmaiņām mūsdienu uzņēmumos un organizācijās, kas darbojas globālajā tirgū un spēj šīs tendences izmantot mārketinga un zīmola veidošanas procesos.
2. Prot veikt analītiskus pētījumus, lai noskaidrotu patērētāju vēlmju un vajadzību izmaiņas, patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus un veiktu starptautisko tirgu novērtējumu.
3. Spēj izveidot un realizēt starptautiskā mārketinga un reklāmas stratēģijas, izmantojot radošus risinājumus, lai iegūtu jaunus klientus un apgūtu starptautiskos tirgus.
4. Spēj izmantot iegūtās zināšanas par starptautiskām nostādnēm mārketinga teorijā un reklāmas organizācijā mārketinga un reklāmas nozares attīstībā.
5. Izprot vadības un tirgzinības teorijas, to vēsturisko attīstību un mūsdienu starptautiskās tendences, lai, veicot darbu komandā, individuāli vai vadot darba grupas, spētu izmantot tās uzņēmumu ikdienas darbā.
6. Spēj veidot un vadīt zīmolu, balstoties uz analītisku pieeju un zinātnisku pieeju problēmu risināšanā.
7. Izmantojot mārketinga veidošanas un zīmola vadīšanas teorētiskās zināšanas, spēj izstrādāt uzņēmuma integrētā mārketinga komunikācijas plānu, izmantojot radošu pieeju un pētniecisku darbību.
8. Spēj analizēt jaunākos jomas pētījumus un to rezultātus izmantot starptautiskā mārketinga un reklāmas darbības nozarēs.
9. Spēj organizēt mārketinga nodaļas ikdienas un ilgtermiņa mērķu sasniegšanu, pieņemt zināšanās un datu analīzē balstītus lēmumus.
10. Spēj kvalitatīvi darboties radošu, mūsdienīgu un uz mērķi orientētu uzņēmumu mērķu sasniegšanas procesā gan privātā, gan valsts sektorā.
11. Spēj noteikt un izmantot katrai nozarei vispiemērotākās mārketinga aktivitātes efektīvai uzņēmuma mērķu sasniegšanai un lēmumu pieņemšanai.
12. Izmantojot analītiskās prasmes, analizējot starptautiskā biznesa vidi, spēj strukturizēt, izvērtēt un atrisināt mārketinga jomas problēmas, pieņemot pamatotus un loģiskus lēmumus.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture