Pamatdati
Programmas nosaukums | Starptautiskais mārketings un reklāma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43342 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Tirgzinības un reklāma |
ISCED kods | 0414 |
ISCED nosaukums | Tirgzinības un reklāma |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Sociālo zinātņu bakalaura grāds tirgzinībās un reklāmā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 3 gadi; 3 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/75 |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.11.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 25.11.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Izprot ekonomisko ietekmi uz pārmaiņām mūsdienu uzņēmumos un organizācijās, kas darbojas globālajā tirgū un spēj šīs tendences izmantot mārketinga un zīmola veidošanas procesos.
2. Prot veikt analītiskus pētījumus, lai noskaidrotu patērētāju vēlmju un vajadzību izmaiņas, patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus un veiktu starptautisko tirgu novērtējumu.
3. Spēj izveidot un realizēt starptautiskā mārketinga un reklāmas stratēģijas, izmantojot radošus risinājumus, lai iegūtu jaunus klientus un apgūtu starptautiskos tirgus.
4. Spēj izmantot iegūtās zināšanas par starptautiskām nostādnēm mārketinga teorijā un reklāmas organizācijā mārketinga un reklāmas nozares attīstībā.
5. Izprot vadības un tirgzinības teorijas, to vēsturisko attīstību un mūsdienu starptautiskās tendences, lai, veicot darbu komandā, individuāli vai vadot darba grupas, spētu izmantot tās uzņēmumu ikdienas darbā.
6. Spēj veidot un vadīt zīmolu, balstoties uz analītisku pieeju un zinātnisku pieeju problēmu risināšanā.
7. Izmantojot mārketinga veidošanas un zīmola vadīšanas teorētiskās zināšanas, spēj izstrādāt uzņēmuma integrētā mārketinga komunikācijas plānu, izmantojot radošu pieeju un pētniecisku darbību.
8. Spēj analizēt jaunākos jomas pētījumus un to rezultātus izmantot starptautiskā mārketinga un reklāmas darbības nozarēs.
9. Spēj organizēt mārketinga nodaļas ikdienas un ilgtermiņa mērķu sasniegšanu, pieņemt zināšanās un datu analīzē balstītus lēmumus.
10. Spēj kvalitatīvi darboties radošu, mūsdienīgu un uz mērķi orientētu uzņēmumu mērķu sasniegšanas procesā gan privātā, gan valsts sektorā.
11. Spēj noteikt un izmantot katrai nozarei vispiemērotākās mārketinga aktivitātes efektīvai uzņēmuma mērķu sasniegšanai un lēmumu pieņemšanai.
12. Izmantojot analītiskās prasmes, analizējot starptautiskā biznesa vidi, spēj strukturizēt, izvērtēt un atrisināt mārketinga jomas problēmas, pieņemot pamatotus un loģiskus lēmumus.
2. Prot veikt analītiskus pētījumus, lai noskaidrotu patērētāju vēlmju un vajadzību izmaiņas, patērētāju uzvedību ietekmējošus faktorus un veiktu starptautisko tirgu novērtējumu.
3. Spēj izveidot un realizēt starptautiskā mārketinga un reklāmas stratēģijas, izmantojot radošus risinājumus, lai iegūtu jaunus klientus un apgūtu starptautiskos tirgus.
4. Spēj izmantot iegūtās zināšanas par starptautiskām nostādnēm mārketinga teorijā un reklāmas organizācijā mārketinga un reklāmas nozares attīstībā.
5. Izprot vadības un tirgzinības teorijas, to vēsturisko attīstību un mūsdienu starptautiskās tendences, lai, veicot darbu komandā, individuāli vai vadot darba grupas, spētu izmantot tās uzņēmumu ikdienas darbā.
6. Spēj veidot un vadīt zīmolu, balstoties uz analītisku pieeju un zinātnisku pieeju problēmu risināšanā.
7. Izmantojot mārketinga veidošanas un zīmola vadīšanas teorētiskās zināšanas, spēj izstrādāt uzņēmuma integrētā mārketinga komunikācijas plānu, izmantojot radošu pieeju un pētniecisku darbību.
8. Spēj analizēt jaunākos jomas pētījumus un to rezultātus izmantot starptautiskā mārketinga un reklāmas darbības nozarēs.
9. Spēj organizēt mārketinga nodaļas ikdienas un ilgtermiņa mērķu sasniegšanu, pieņemt zināšanās un datu analīzē balstītus lēmumus.
10. Spēj kvalitatīvi darboties radošu, mūsdienīgu un uz mērķi orientētu uzņēmumu mērķu sasniegšanas procesā gan privātā, gan valsts sektorā.
11. Spēj noteikt un izmantot katrai nozarei vispiemērotākās mārketinga aktivitātes efektīvai uzņēmuma mērķu sasniegšanai un lēmumu pieņemšanai.
12. Izmantojot analītiskās prasmes, analizējot starptautiskā biznesa vidi, spēj strukturizēt, izvērtēt un atrisināt mārketinga jomas problēmas, pieņemot pamatotus un loģiskus lēmumus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture