Programma slēgta (26.02.2025)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA" |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04030-52 |
---|---|
Licences datums | 20.03.2015 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | |
---|---|
Akreditācijas datums | 08.05.2017 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 08.05.2019 |
Studiju programmas rezultāti
Mācīšanās rezultāti:
– apgūt pamatzināšanas programmas vispārizglītojošos priekšmetos: loģika, ievads tiesību zinātnē, vispārīgā psiholoģija, sociālā pedagoģija, socioloģijas teorijas, politoloģija, ekonomikas teorijas, filozofija, sociālā politika, informātika, lietvedība un citas;
– apgūt sociālā darba teorētiskās pamatzināšanas tās galvenajos virzienos: ievads specialitātē, sociālo problēmu ģenēze un analīze, sociālo pētījumu metodes, sociālā darba ētika, sociālā darba teorijas, cilvēktiesības Latvijā un pasaulē, sociālā darba metodes un problēmas, sociālā drošība Latvijā, sociālā psiholoģija, profesionālā darbība un darba aizsardzība, starpprofesionāļu komandas veidošana, sociālā darba process, sociālā likumdošana, atbalsta grupu vadīšana, gadījuma vadīšana sociālajā darbā, supervīzija sociālajā darbā;
– apgūt pamatzināšanas cilvēka uzvedības bioloģisko pamatu izpratnē: attīstības psiholoģija, veselības pamati un pirmā palīdzība un citas;
– apgūt padziļināti disciplīnas sociālajā darbā: atbalsts krīžu situācijās, profesionālā saskarsmes, saskarsmes psiholoģija, reliģiju problemātika sociālajā darbā, retardēto bērnu psiholoģija, konfliktu psiholoģija, paliatīvā aprūpe, sociālais darbs ar atkarīgajiem, gerontoloģija, penitenciārālais sociālais darbs, stresa menedžments un citas disciplīnas;
– apgūt praktiskā sociālā darbinieka profesionālās iemaņas un prasmes: konsultēšanā, sociālo problēmu izpēte, sociālā darba intervence, darbs ar klientu grupā un individuāli. Minētās iemaņas students apgūst, piedaloties praksē 26 kredītpunktu apjomā, kas ir 1., 2., 3., 4. studiju gados;
– apgūt zinātnisko pētījumu veikšanas prasmes, pētījumu datu datorapstrādi, statistiskās metodes sociālajā darbā, datu kvantitatīvās un kvalitatīvās apstrādes iemaņas, veikt patstāvīgus zinātniskos pētījumus kursa darbu un diplomdarba ietvaros.
– apgūt pamatzināšanas programmas vispārizglītojošos priekšmetos: loģika, ievads tiesību zinātnē, vispārīgā psiholoģija, sociālā pedagoģija, socioloģijas teorijas, politoloģija, ekonomikas teorijas, filozofija, sociālā politika, informātika, lietvedība un citas;
– apgūt sociālā darba teorētiskās pamatzināšanas tās galvenajos virzienos: ievads specialitātē, sociālo problēmu ģenēze un analīze, sociālo pētījumu metodes, sociālā darba ētika, sociālā darba teorijas, cilvēktiesības Latvijā un pasaulē, sociālā darba metodes un problēmas, sociālā drošība Latvijā, sociālā psiholoģija, profesionālā darbība un darba aizsardzība, starpprofesionāļu komandas veidošana, sociālā darba process, sociālā likumdošana, atbalsta grupu vadīšana, gadījuma vadīšana sociālajā darbā, supervīzija sociālajā darbā;
– apgūt pamatzināšanas cilvēka uzvedības bioloģisko pamatu izpratnē: attīstības psiholoģija, veselības pamati un pirmā palīdzība un citas;
– apgūt padziļināti disciplīnas sociālajā darbā: atbalsts krīžu situācijās, profesionālā saskarsmes, saskarsmes psiholoģija, reliģiju problemātika sociālajā darbā, retardēto bērnu psiholoģija, konfliktu psiholoģija, paliatīvā aprūpe, sociālais darbs ar atkarīgajiem, gerontoloģija, penitenciārālais sociālais darbs, stresa menedžments un citas disciplīnas;
– apgūt praktiskā sociālā darbinieka profesionālās iemaņas un prasmes: konsultēšanā, sociālo problēmu izpēte, sociālā darba intervence, darbs ar klientu grupā un individuāli. Minētās iemaņas students apgūst, piedaloties praksē 26 kredītpunktu apjomā, kas ir 1., 2., 3., 4. studiju gados;
– apgūt zinātnisko pētījumu veikšanas prasmes, pētījumu datu datorapstrādi, statistiskās metodes sociālajā darbā, datu kvantitatīvās un kvalitatīvās apstrādes iemaņas, veikt patstāvīgus zinātniskos pētījumus kursa darbu un diplomdarba ietvaros.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report (03.05.2017) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Expert / Experts joint report (04.03.2024) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report (12.06.2023) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Self-evaluation report (12.06.2023) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Commission decision (07.08.2024) | Komisijas lēmums | latviešu |
Commission decision (26.02.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
07.08.2024 | Studiju kvalitātes komisija 2024.gada 7.augustā ar lēmumu 2024/21-A nolemj atteikt akreditēt sabiedrības ar ierobežotu atbildību “BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA” īstenoto studiju virzienu “Sociālā labklājība” un tam atbilstošās studiju programmas. | Lēmums: 2024/21-A |