Programma slēgta (13.11.2019)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Māksla |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42211 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Vizuāli plastiskā māksla |
ISCED kods | 0213 |
ISCED nosaukums | Vizuāli plastiskā māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālā bakalaura grāds mākslā |
Iegūstamā kvalifikācija | Vidējās izglītības vizuālās mākslas skolotājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.05.2013 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 31.12.2023 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas mērķis ir:
– sagatavot augstā starptautiskā līmenī konkurētspējīgus vidējās izglītības vizuālās mākslas skolotājus ar vispusīgām zināšanām mākslā, kuri profesionāli tālākizglītojoties, varētu kvalificēti darboties un apmierināt Latvijas nozaru (mākslas, kultūras, izglītības un pētniecības) pašreizējo un perspektīvo pieprasījumu.
Programmas ietvaros ir:
– apgūtas vidējās izglītības vizuālās mākslas skolotāja profesijai nepieciešamās zināšanas mākslas nozarē un profesionālās jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratnē;
– apgūtas prasmes izvērtēt sasniegumus un izdarīt korekcijas, vadīt skolēnu mākslinieciski radošo un pētniecisko darbību;
– izvēlēties mācību un audzināšanas līdzekļus;
– veikt pašanalīzi, patstāvīgi un radoši strādāt;
– analizēt un izvērtēt dažādu laikmetu un stilu mākslas darbus;
– patstāvīgi veikt akadēmiskos un radošos mākslas darbus, izmantot savas zināšanas un izpratni tādā veidā, kas apliecina savu kompetenci pedagoģiskā un mākslinieciski radošā procesa plānošanai, vadīšanai un izvērtēšanai.
– sagatavot augstā starptautiskā līmenī konkurētspējīgus vidējās izglītības vizuālās mākslas skolotājus ar vispusīgām zināšanām mākslā, kuri profesionāli tālākizglītojoties, varētu kvalificēti darboties un apmierināt Latvijas nozaru (mākslas, kultūras, izglītības un pētniecības) pašreizējo un perspektīvo pieprasījumu.
Programmas ietvaros ir:
– apgūtas vidējās izglītības vizuālās mākslas skolotāja profesijai nepieciešamās zināšanas mākslas nozarē un profesionālās jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratnē;
– apgūtas prasmes izvērtēt sasniegumus un izdarīt korekcijas, vadīt skolēnu mākslinieciski radošo un pētniecisko darbību;
– izvēlēties mācību un audzināšanas līdzekļus;
– veikt pašanalīzi, patstāvīgi un radoši strādāt;
– analizēt un izvērtēt dažādu laikmetu un stilu mākslas darbus;
– patstāvīgi veikt akadēmiskos un radošos mākslas darbus, izmantot savas zināšanas un izpratni tādā veidā, kas apliecina savu kompetenci pedagoģiskā un mākslinieciski radošā procesa plānošanai, vadīšanai un izvērtēšanai.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture