Pamatdati
Programmas nosaukums | Datorzinātnes |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80; 40 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu maģistra grāds datorzinātnē |
Iegūstamā kvalifikācija | —; - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 3 gadi; 1 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | Netiek piešķirts |
---|---|
Licences datums | 23.08.2023 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 23.08.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 24.08.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Zināšanas (zināšanas un izpratne):
1.1.Programmas absolventi spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst attiecīgās datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozares jaunākajiem atklājumiem [nosegts ar EQANIE rezultātu sadaļu EM1] un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē [EM3].
2. Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
2.1.Programmas absolventi spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas [EM2].
2.2.Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozares aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem [EM6].
2.3.Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozarē vai profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas [EM5, EM6].
3. Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
3.1.Programmas absolventi spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi [EM3].
3.2.Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību [EM4].
1.1.Programmas absolventi spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst attiecīgās datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozares jaunākajiem atklājumiem [nosegts ar EQANIE rezultātu sadaļu EM1] un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē [EM3].
2. Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
2.1.Programmas absolventi spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas [EM2].
2.2.Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozares aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem [EM6].
2.3.Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozarē vai profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas [EM5, EM6].
3. Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
3.1.Programmas absolventi spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi [EM3].
3.2.Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību [EM4].
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture