Pamatdati
Programmas nosaukums | Biznesa psiholoģija un cilvēkresursu vadība uzņēmējdarbībā |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa augstskola Turība |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā ; Profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Organizācijas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 1 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 8 mēneši; 2 gadi, 1 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04036-45 |
---|---|
Licences datums | 13.06.2018 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/33 |
---|---|
Akreditācijas datums | 04.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 05.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēja formulēt organizācijas misiju, vīziju, vērtības, attīstības stratēģiju, iekšējo un ārējo vidi.
2. Spēja ieviest inovatīvus risinājumus organizācijas mērķu sasniegšanai.
3. Spēja vadīt sevi un citus organizācijas mērķu sasniegšanā, efektīvi sadarbojoties komandā.
4. Spēja noteikt organizācijas pamatvirzienus un pieņemt lēmumus atbilstoši ieinteresēto pušu vajadzībām.
5. Spēja veidot personāla vadības sistēmu, kas atbilst organizācijas stratēģijai.
6. Spēja izvērtēt organizācijas finanšu un saimnieciskās darbības rādītājus.
7. Spēja noteikt kontroles indikatorus un kontrolēt darbības plānus mērķu īstenošanā.
8. Spēja vadīt krīzes situācijas un pārmaiņas organizācijā.
9. Spēja sadarboties ar funkcionālajiem vadītājiem un darbiniekiem, organizējot saskaņotu darbību.
10.Spēja novērtēt procesus organizācijas darbības un sasniegto rezultātu kontekstā.
11. Spēja efektīvi izmantot organizācijas resursus, maksimizējot organizācijas un sabiedrības ieguvumus.
12. Spēja nodrošināt organizācijas attīstības plānu īstenošanu, saglabājot un paaugstinot organizācijas vērtību.
13. Spēja pārvaldīt ar organizācijas darbību saistītos riskus.
14. Spēja nodrošināt ar jomu saistošo normatīvo aktu prasības.
15.Spēja nodrošināt darba tiesisko attiecību ievērošanu.
16. Spēja organizēt darba aizsardzības prasību ievērošanu.
17. Spēja pielietot jaunākajās psiholoģijas un cilvēkresursu atziņas praksē.
18. Novērtēt esošos un potenciālos darbiniekus, izmantojot koučinga metodes.
19.Spēja nodrošināt civilās aizsardzības un vides aizsardzības normatīvu aktu prasību ievērošanu.
20. Spēja lietot zināšanas un metodes, lai izskaidrotu ilgtspējīgas attīstības jautājumus un veiktu pierādījumos balstītus secinājumus nozarē.
21. Spēja demonstrēt personīgās, sociālās un pilsoniskās, starppersonu un starpkultūru prasmes.
22. Spēja ievērot profesionālās un vispārējās ētikas pamatprincipus un vispārpieņemtās uzvedības normas.
23. Spēja brīvi sazināties, rakstīt, lasīt, strādāt un uzstāties vienā vai vairākās svešvalodās, saprotot un lietojot profesionālo terminoloģiju un jēdzienus.
24. Spēja organizēt sevi un turpināt mācīties un sevi izglītot profesionālajā jomā, kā arī attīstīt personiskās prasmes.
25. Spēja veidot efektīvu organizācijas vidi, zināšanu ģenerēšanai un lietošanai, integrēt dažādu jomu zināšanas, radīt jaunas zināšanas.
26. Spēja veikt pētījumus un sagatavot publikācijas, interpretēt, analizēt rezultātus, prezentēt tos.
27. Spēja argumentēt, izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem attiecīgās nozares vai profesionālās jomas aspektiem.
28. Spēja pielietot cilvēkresursu vadības metodes uzņēmumos.
29. Spēja atlasīt, novērtēt, motivēt cilvēkresursus, izmantojot modernās HR teorijas.
30. Spēja veidot komandu starptautiskajos uzņēmumos, kontrolēt attālināto darbu.
2. Spēja ieviest inovatīvus risinājumus organizācijas mērķu sasniegšanai.
3. Spēja vadīt sevi un citus organizācijas mērķu sasniegšanā, efektīvi sadarbojoties komandā.
4. Spēja noteikt organizācijas pamatvirzienus un pieņemt lēmumus atbilstoši ieinteresēto pušu vajadzībām.
5. Spēja veidot personāla vadības sistēmu, kas atbilst organizācijas stratēģijai.
6. Spēja izvērtēt organizācijas finanšu un saimnieciskās darbības rādītājus.
7. Spēja noteikt kontroles indikatorus un kontrolēt darbības plānus mērķu īstenošanā.
8. Spēja vadīt krīzes situācijas un pārmaiņas organizācijā.
9. Spēja sadarboties ar funkcionālajiem vadītājiem un darbiniekiem, organizējot saskaņotu darbību.
10.Spēja novērtēt procesus organizācijas darbības un sasniegto rezultātu kontekstā.
11. Spēja efektīvi izmantot organizācijas resursus, maksimizējot organizācijas un sabiedrības ieguvumus.
12. Spēja nodrošināt organizācijas attīstības plānu īstenošanu, saglabājot un paaugstinot organizācijas vērtību.
13. Spēja pārvaldīt ar organizācijas darbību saistītos riskus.
14. Spēja nodrošināt ar jomu saistošo normatīvo aktu prasības.
15.Spēja nodrošināt darba tiesisko attiecību ievērošanu.
16. Spēja organizēt darba aizsardzības prasību ievērošanu.
17. Spēja pielietot jaunākajās psiholoģijas un cilvēkresursu atziņas praksē.
18. Novērtēt esošos un potenciālos darbiniekus, izmantojot koučinga metodes.
19.Spēja nodrošināt civilās aizsardzības un vides aizsardzības normatīvu aktu prasību ievērošanu.
20. Spēja lietot zināšanas un metodes, lai izskaidrotu ilgtspējīgas attīstības jautājumus un veiktu pierādījumos balstītus secinājumus nozarē.
21. Spēja demonstrēt personīgās, sociālās un pilsoniskās, starppersonu un starpkultūru prasmes.
22. Spēja ievērot profesionālās un vispārējās ētikas pamatprincipus un vispārpieņemtās uzvedības normas.
23. Spēja brīvi sazināties, rakstīt, lasīt, strādāt un uzstāties vienā vai vairākās svešvalodās, saprotot un lietojot profesionālo terminoloģiju un jēdzienus.
24. Spēja organizēt sevi un turpināt mācīties un sevi izglītot profesionālajā jomā, kā arī attīstīt personiskās prasmes.
25. Spēja veidot efektīvu organizācijas vidi, zināšanu ģenerēšanai un lietošanai, integrēt dažādu jomu zināšanas, radīt jaunas zināšanas.
26. Spēja veikt pētījumus un sagatavot publikācijas, interpretēt, analizēt rezultātus, prezentēt tos.
27. Spēja argumentēt, izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem attiecīgās nozares vai profesionālās jomas aspektiem.
28. Spēja pielietot cilvēkresursu vadības metodes uzņēmumos.
29. Spēja atlasīt, novērtēt, motivēt cilvēkresursus, izmantojot modernās HR teorijas.
30. Spēja veidot komandu starptautiskajos uzņēmumos, kontrolēt attālināto darbu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (30.05.2018) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (16.02.2018) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture