Programma slēgta (15.11.2023)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Psiholoģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Psiholoģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51313 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Psiholoģija |
ISCED kods | 0313 |
ISCED nosaukums | Psiholoģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Zinātniskais doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) psiholoģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04055-59 |
---|---|
Licences datums | 14.10.2016 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2022/27 |
---|---|
Akreditācijas datums | 18.05.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 19.05.2028 |
Studiju programmas rezultāti
1. Analizē un skaidro mūsdienu psiholoģijas attīstības tendences un likumsakarības, diskutē par aktuālajām teorijām un atziņām psiholoģijā ar veselību saistītos kontekstos, padziļināti izprotot pētniecības metodoloģijas jautājumus.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu psiholoģijā, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu psiholoģijas zināšanu robežu paplašināšanā vai sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu ar plašākām zinātniskām aprindām un sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu (gatavo un lasa lekcijas un vada seminārus), atbilstoši mūsdienu pieaugušo pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi paaugstina savu zinātnisko kvalifikāciju un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada psiholoģijas nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Risina nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus psiholoģijā, veicot kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, patstāvīgi izvirzot pētījuma ideju, plānojot, strukturējot un vadot zinātniskus projektus, tostarp starptautiskus, atbilstoši savām individuālajam iespējām un pētnieciskajām interesēm, kā arī izplata iegūtos rezultātus.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu psiholoģijā, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu psiholoģijas zināšanu robežu paplašināšanā vai sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu ar plašākām zinātniskām aprindām un sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu (gatavo un lasa lekcijas un vada seminārus), atbilstoši mūsdienu pieaugušo pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi paaugstina savu zinātnisko kvalifikāciju un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada psiholoģijas nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Risina nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus psiholoģijā, veicot kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, patstāvīgi izvirzot pētījuma ideju, plānojot, strukturējot un vadot zinātniskus projektus, tostarp starptautiskus, atbilstoši savām individuālajam iespējām un pētnieciskajām interesēm, kā arī izplata iegūtos rezultātus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (06.09.2016) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (16.06.2016) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture