Pamatdati
Programmas nosaukums | Austrumeiropas kultūras sakari un integrācijas procesi |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Valodu un kultūras studijas, dzimtās valodas studijas un valodu programmas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43227 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Valodu studijas un programmas |
ISCED kods | 0231 |
ISCED nosaukums | Valodu studijas un programmas |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu bakalaura grāds valodu studijās un programmās |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-79 |
---|---|
Licences datums | 26.06.2009 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.05.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 18.05.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Demonstrē pamata un specializētas zināšanas par ES un Austrumeiropas vispārējās situācijas aktualitātēm, pārvalda informācija par Latvijas un Latgales reģiona situācijas īpatnībām kulturoloģijā, socioloģijā, ekonomikā , biznesā un šo zināšanu kritisku izpratni;
2. Demonstrē iemaņas mākslas pamatveidu analīzē un šo mākslas veidu attīstības vēstures zināšanas Austrumeiropā pasaules kultūras kontekstā;
3. Spēj detalizēti izprast un parādīt daudzveidīgu specifisku Austrumeiropas kultūras un politisko procesu zināšanas mūsdienu konfliktu situācijās.
Prasmes:
4. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus, veikt inovatīvu un pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus; uzņemties atbildību par mācību rezultātu kvalitāti un kvantitāti;
5. Izstrādā, plāno un koordinē informācijas sagatavošanu, spēj to izskaidrot un argumentēti diskutēt gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
6. Spēj sazināties trīs valodās rakstiski un mutiski gan pazīstamā, gan nepazīstamā kontekstā.
7. Prot strādāt ar cilvēkiem, organizēt grupas darbu, izstrādāt organizācijas stratēģijas taktikas koncepciju.
Kompetences:
8. Ir motivēts turpmākās karjeras veidošanai, izglītības turpināšanai, mūžizglītībai uz zināšanām orientētā demokrātiskā, daudzvalodu un daudzkultūru sabiedrībā Eiropā ;
9. Apzinās ētisko atbildību un iespējamo ietekmi uz sabiedrību;
10. Spēj ietekmēt stratēģisko lēmumu pieņemšanu, vadīt publiskā tēla un reputācijas veidošanu.
1. Demonstrē pamata un specializētas zināšanas par ES un Austrumeiropas vispārējās situācijas aktualitātēm, pārvalda informācija par Latvijas un Latgales reģiona situācijas īpatnībām kulturoloģijā, socioloģijā, ekonomikā , biznesā un šo zināšanu kritisku izpratni;
2. Demonstrē iemaņas mākslas pamatveidu analīzē un šo mākslas veidu attīstības vēstures zināšanas Austrumeiropā pasaules kultūras kontekstā;
3. Spēj detalizēti izprast un parādīt daudzveidīgu specifisku Austrumeiropas kultūras un politisko procesu zināšanas mūsdienu konfliktu situācijās.
Prasmes:
4. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus, veikt inovatīvu un pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus; uzņemties atbildību par mācību rezultātu kvalitāti un kvantitāti;
5. Izstrādā, plāno un koordinē informācijas sagatavošanu, spēj to izskaidrot un argumentēti diskutēt gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
6. Spēj sazināties trīs valodās rakstiski un mutiski gan pazīstamā, gan nepazīstamā kontekstā.
7. Prot strādāt ar cilvēkiem, organizēt grupas darbu, izstrādāt organizācijas stratēģijas taktikas koncepciju.
Kompetences:
8. Ir motivēts turpmākās karjeras veidošanai, izglītības turpināšanai, mūžizglītībai uz zināšanām orientētā demokrātiskā, daudzvalodu un daudzkultūru sabiedrībā Eiropā ;
9. Apzinās ētisko atbildību un iespējamo ietekmi uz sabiedrību;
10. Spēj ietekmēt stratēģisko lēmumu pieņemšanu, vadīt publiskā tēla un reputācijas veidošanu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture