Pamatdati
Programmas nosaukums | Ķīmija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Ķīmija, ķīmijas tehnoloģijas un biotehnoloģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43441 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Ķīmija |
ISCED kods | 0531 |
ISCED nosaukums | Ķīmija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu bakalaura grāds ķīmijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-85 |
---|---|
Licences datums | 26.05.2011 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 05.06.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 06.06.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Demonstrē padziļinātas teorētiskās un praktiskās zināšanas ķīmijas un izvēlētas apakšnozares jomā;
2. Izprot svarīgākās ķīmijas atziņas par vielu reakcijām un to ietekmi uz ķīmiskajām sistēmām;
3. Pārzina zinātniskā pētījuma pamatprincipus ķīmijas un izvēlētas apakšnozares jomā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi atlasīt, kritiski izvērtēt un analizēt iegūto informāciju;
5. Prot patstāvīgi veikt zinātnisko pētījumu ķīmijas un izvēlētas apakšnozares jomā;
6. Prot prezentēt un publiski aizstāvēt savu pētījumu rezultātus.
Kompetence:
7. Spēj uzņemties iniciatīvu un atbildību, darbojoties individuāli vai komandā;
8. Spēj integrēt ķīmijai radniecisko jomu zināšanas pašattīstības un pašpilnveidošanās procesā turpmākās profesionālās karjeras perspektīvā;
9. Spēj nostiprināt vispārcilvēciskās attieksmes un vienlaicīgi precizēt ar ķīmijas zinātni (un to apakšnozaru) saistītās attieksmes, veidojot apziņu un izpratni par svarīgākajiem ķīmiskajiem procesiem.
1. Demonstrē padziļinātas teorētiskās un praktiskās zināšanas ķīmijas un izvēlētas apakšnozares jomā;
2. Izprot svarīgākās ķīmijas atziņas par vielu reakcijām un to ietekmi uz ķīmiskajām sistēmām;
3. Pārzina zinātniskā pētījuma pamatprincipus ķīmijas un izvēlētas apakšnozares jomā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi atlasīt, kritiski izvērtēt un analizēt iegūto informāciju;
5. Prot patstāvīgi veikt zinātnisko pētījumu ķīmijas un izvēlētas apakšnozares jomā;
6. Prot prezentēt un publiski aizstāvēt savu pētījumu rezultātus.
Kompetence:
7. Spēj uzņemties iniciatīvu un atbildību, darbojoties individuāli vai komandā;
8. Spēj integrēt ķīmijai radniecisko jomu zināšanas pašattīstības un pašpilnveidošanās procesā turpmākās profesionālās karjeras perspektīvā;
9. Spēj nostiprināt vispārcilvēciskās attieksmes un vienlaicīgi precizēt ar ķīmijas zinātni (un to apakšnozaru) saistītās attieksmes, veidojot apziņu un izpratni par svarīgākajiem ķīmiskajiem procesiem.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture