Pamatdati
Programmas nosaukumsSociālais darbs
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensSociālā labklājība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42762
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaSociālie pakalpojumi
ISCED kods0921; 0923
ISCED nosaukumsSociālie pakalpojumi
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā
Iegūstamā kvalifikācijaSociālais darbinieks
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums01.02.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš02.02.2029
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt sociālā darba zinātnes nozarei un profesijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni mikro, mezo un makro līmeņa sociālajā darbā, turklāt daļa zināšanu atbilst sociālā darba profesijas augstāko sasniegumu līmenim.
2. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos, identificēt, analizēt sociālās problēmas un sociālās vajadzības, novērtēt klienta sociālo funkcionēšanu sociālajā vidē, plānot un realizēt intervenci mikro, mezo un makro līmenī, spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, veikt pētījumus izmantojot sociālā darba un sociālās politikas metodes, un pielietojot zinātniski pētniecisko metodoloģiju.
3. Spēj atbildīgi veikt darba pienākumus, uzņemties atbildību un iniciatīvu, strādājot starpprofesionālā komandā, demonstrējot sadarbības prasmes, un vadot citu cilvēku darbu, patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos un rūpēties par savas profesionālās kvalifikācijas un kompetences pilnveidošanu. Pastāvīgi pilnveido digitālās, komunikācijas, sadarbības, problēmu risināšanas un citas aktuālās caurviju prasmes.
4. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus sociālā darba profesijā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt, spēj demonstrēt nepieciešamās komunikācijas prasmes.
5. Spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz cilvēku, sabiedrību un vidi, spēj sniegt pirmo palīdzību, adekvāti un operatīvi rīkoties krīzes un cilvēka dzīvību apdraudošās situācijās.
6. Spēj profesionālo darbību īstenot saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, kā arī īstenot praksē profesionālo ētiku, ievērot konfidencialitāti un profesionāli rīkoties ētisku dilemmu gadījumā, veikt profesionālās aktivitātes, ievērojot klientu intereses un pašnoteikšanos, īstenot nediskriminējošu profesionālo praksi, demonstrējot kultūrkompetenci.
7. Spēj piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā, novērtēt sociālo pakalpojumu pieejamību, kvalitāti un efektivitāti un sekmēt sociālo pakalpojumu attīstību un piemērotību dažādām klientu grupām, izstrādāt uz personu centrētas inovatīvas pieejas un projektus sociālās politikas īstenošanai.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture