Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 01.02.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 02.02.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt sociālā darba zinātnes nozarei un profesijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni mikro, mezo un makro līmeņa sociālajā darbā, turklāt daļa zināšanu atbilst sociālā darba profesijas augstāko sasniegumu līmenim.
2. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos, identificēt, analizēt sociālās problēmas un sociālās vajadzības, novērtēt klienta sociālo funkcionēšanu sociālajā vidē, plānot un realizēt intervenci mikro, mezo un makro līmenī, spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, veikt pētījumus izmantojot sociālā darba un sociālās politikas metodes, un pielietojot zinātniski pētniecisko metodoloģiju.
3. Spēj atbildīgi veikt darba pienākumus, uzņemties atbildību un iniciatīvu, strādājot starpprofesionālā komandā, demonstrējot sadarbības prasmes, un vadot citu cilvēku darbu, patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos un rūpēties par savas profesionālās kvalifikācijas un kompetences pilnveidošanu. Pastāvīgi pilnveido digitālās, komunikācijas, sadarbības, problēmu risināšanas un citas aktuālās caurviju prasmes.
4. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus sociālā darba profesijā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt, spēj demonstrēt nepieciešamās komunikācijas prasmes.
5. Spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz cilvēku, sabiedrību un vidi, spēj sniegt pirmo palīdzību, adekvāti un operatīvi rīkoties krīzes un cilvēka dzīvību apdraudošās situācijās.
6. Spēj profesionālo darbību īstenot saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, kā arī īstenot praksē profesionālo ētiku, ievērot konfidencialitāti un profesionāli rīkoties ētisku dilemmu gadījumā, veikt profesionālās aktivitātes, ievērojot klientu intereses un pašnoteikšanos, īstenot nediskriminējošu profesionālo praksi, demonstrējot kultūrkompetenci.
7. Spēj piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā, novērtēt sociālo pakalpojumu pieejamību, kvalitāti un efektivitāti un sekmēt sociālo pakalpojumu attīstību un piemērotību dažādām klientu grupām, izstrādāt uz personu centrētas inovatīvas pieejas un projektus sociālās politikas īstenošanai.
2. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos, identificēt, analizēt sociālās problēmas un sociālās vajadzības, novērtēt klienta sociālo funkcionēšanu sociālajā vidē, plānot un realizēt intervenci mikro, mezo un makro līmenī, spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, veikt pētījumus izmantojot sociālā darba un sociālās politikas metodes, un pielietojot zinātniski pētniecisko metodoloģiju.
3. Spēj atbildīgi veikt darba pienākumus, uzņemties atbildību un iniciatīvu, strādājot starpprofesionālā komandā, demonstrējot sadarbības prasmes, un vadot citu cilvēku darbu, patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos un rūpēties par savas profesionālās kvalifikācijas un kompetences pilnveidošanu. Pastāvīgi pilnveido digitālās, komunikācijas, sadarbības, problēmu risināšanas un citas aktuālās caurviju prasmes.
4. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus sociālā darba profesijā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt, spēj demonstrēt nepieciešamās komunikācijas prasmes.
5. Spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz cilvēku, sabiedrību un vidi, spēj sniegt pirmo palīdzību, adekvāti un operatīvi rīkoties krīzes un cilvēka dzīvību apdraudošās situācijās.
6. Spēj profesionālo darbību īstenot saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, kā arī īstenot praksē profesionālo ētiku, ievērot konfidencialitāti un profesionāli rīkoties ētisku dilemmu gadījumā, veikt profesionālās aktivitātes, ievērojot klientu intereses un pašnoteikšanos, īstenot nediskriminējošu profesionālo praksi, demonstrējot kultūrkompetenci.
7. Spēj piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā, novērtēt sociālo pakalpojumu pieejamību, kvalitāti un efektivitāti un sekmēt sociālo pakalpojumu attīstību un piemērotību dažādām klientu grupām, izstrādāt uz personu centrētas inovatīvas pieejas un projektus sociālās politikas īstenošanai.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture