Pamatdati
Programmas nosaukums | Sabiedriskās attiecības un digitālā komunikācija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47342 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Tirgzinības un reklāma |
ISCED kods | 0414 |
ISCED nosaukums | Tirgzinības un reklāma |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-90 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds sabiedriskajās attiecībās |
Iegūstamā kvalifikācija | Stratēģiskās komunikācijas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.11.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 25.11.2023 |
Studiju programmas rezultāti
1. Pārzina sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadības principus, atbilstoši jomas teorētiskajām un praktiskajām nostādnēm, kā arī jaunākajiem atklājumiem, tai skaitā digitālo tehnoloģiju pielietošanas iespējas.
2. Spēj parādīt pietiekamas zināšanas radošai problēmu risināšanai, kritiskai analīzei un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties stratēģiskās komunikācijas un citu vadībzinību jomu saskarē, kā arī sarežģītos un neprognozējamos apstākļos.
3. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes, problēmu risināšanas prasmes un digitālās tehnoloģijas, lai veiktu augsti kvalificētas stratēģiskās komunikācijas vadītāja profesionālas funkcijas.
4. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem sabiedrisko attiecību un digitālās komunikācijas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
5. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, veikt analīzi pielietojot komunikāciju zinātnes teorijas un metodes, pieņemt un pamatot ar organizācijas stratēģisko komunikāciju vadību saistītus lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
6. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
7. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par organizācijas personāla vai komandas darba rezultātiem, to analīzi un pilnveidi, veikt inovācijas sabiedrisko attiecību vadības un stratēģiskās komunikācijas jomā.
2. Spēj parādīt pietiekamas zināšanas radošai problēmu risināšanai, kritiskai analīzei un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties stratēģiskās komunikācijas un citu vadībzinību jomu saskarē, kā arī sarežģītos un neprognozējamos apstākļos.
3. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes, problēmu risināšanas prasmes un digitālās tehnoloģijas, lai veiktu augsti kvalificētas stratēģiskās komunikācijas vadītāja profesionālas funkcijas.
4. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem sabiedrisko attiecību un digitālās komunikācijas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
5. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, veikt analīzi pielietojot komunikāciju zinātnes teorijas un metodes, pieņemt un pamatot ar organizācijas stratēģisko komunikāciju vadību saistītus lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
6. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
7. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par organizācijas personāla vai komandas darba rezultātiem, to analīzi un pilnveidi, veikt inovācijas sabiedrisko attiecību vadības un stratēģiskās komunikācijas jomā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture