Pamatdati
Programmas nosaukumsTūrisma organizācija un vadība
Augstskola/KoledžaVidzemes Augstskola
Studiju virziensViesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42812
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaTūrisma un atpūtas organizācija
ISCED kods1015
ISCED nosaukumsTūrisma un atpūtas organizācija
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds tūrisma vadībā
Iegūstamā kvalifikācijaTūrisma pakalpojumu vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene
Studiju ilgums4 gadi; 5 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums07.06.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš08.06.2029
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Zināšanas par tūrisma un atpūtas resursiem, ilgtspēju tūrisma pakalpojumos, uzņēmuma veidošanas, darbības plānošanas, organizācijas vadības juridiskajiem, finanšu, kvalitātes un psiholoģiskajiem aspektiem, patērētāju segmentēšanu, starpkultūru atšķirībām;
2. Zināšanas par informācijas ieguves, atlases un apstrādes, projektu izstrādes un īstenošanas, jaunrades un pētniecības jautājumiem;
3. Zināšanas par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju un digitālo rīku lomu un pielietojumu tūrisma un atpūtas pakalpojumu vadīšanas procesā;
4. Zināšanas un izpratne par nozares saistošajiem normatīvajiem aktiem un profesionālās vides standartiem un darbības principiem;
5. Izpratne par profesionālo ētiku, korporatīvo sociālo atbildību un nozares projektu īstenošanas ietekmi uz vidi un sabiedrību.

Prasmes:
1. Prot praksē novērtēt tūrisma un atpūtas resursus un tendences, analizēt un novērtēt nozares vidi, plānot, organizēt un novērtēt uzņēmuma darbības ekonomiskās attīstības rādītājus, izstrādāt attīstības plānus un projektu sagataves atbilstoši noteiktajiem mērķiem un tirgus situācijai;
2. Pielieto saistošo normatīvo aktu un standartu, civilās un vides aizsardzības prasības un organizē darbu atbilstoši normatīvu aktu izmaiņām;
3. Prot argumentēti skaidrot nozares profesionālos jautājumus specialistiem un sabiedrībai, spēj diskutēt ar sabiedrību, pārzina terminoloģiju un komunicē svešvalodā;
4. Pašmotivācijas prasme pašizglītībai, profesionālajā darbībā plāno un īsteno patstāvīgo un grupu darbu, ievēro saskarsmes kultūras un profesionālās ētikas normas;
5. Veic patstāvīgi pētījumus nozarē, izmantojot daudzveidīgas pētniecības metodes, izmanto IT tehnoloģijas un digitālos rīkus.

Kompetences:
1. Spēj kritiski analizēt tūrisma un atpūtas nozares situāciju un uzņēmējdarbības vidi, spēj uzsākt uzņēmējdarbību, plānot un vadīt darbību un procesus, izvērtēt pieejamos tūrisma un atpūtas resursus un attīstības virzienus;
2. Spēj īstenot pētījumus un koncepciju izstrādi nozarē, spēj tos publiski prezentēt profesionālajā vidē un nespeciālistiem, veidot sociālo dialogu ar sabiedrību un piedalīties uzņēmuma reputācijas veidošanā;
3. Spēj patstāvīgi tālāk izglītoties, radoši risināt profesionālās problēmas, spēj efektīvi reaģēt uz novitātēm nozarē un mainīgās profesionālās vides prasībām;
4. Izprot profesionālās un akadēmiskās ētikas pamatjautājumus un spēj izvērtēt savu atbildību par profesionālās vai akadēmiskās darbības ietekmi uz sabiedrību un vidi.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (10.04.2017)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation report (10.04.2017)Pašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture