Pamatdati
Programmas nosaukums | Grāmatvedība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Ekonomika |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41344 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Grāmatvedība un nodokļi |
ISCED kods | 0411 |
ISCED nosaukums | Grāmatvedība un nodokļi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | |
Iegūstamā kvalifikācija | Grāmatvedis |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-88 |
---|---|
Licences datums | 26.02.2016 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/06 |
---|---|
Akreditācijas datums | 07.04.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 08.04.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
Demonstrēt un pielietot grāmatveža profesijai raksturīgās vispārīgās un specializētās zināšanas priekšstata, izpratnes un lietošanas līmenī
Prasmes (spēja lietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes)
Balstoties uz analītisku pieeju, spēj veikt praktiskus uzdevumus grāmatvedības organizēšanā dažāda līmeņa un veida uzņēmumos un organizācijās.
Spēj rast radošus risinājumus profesionālajām problēmām grāmatvedības un nodokļu jomā, kur iespējamas neprognozējamas izmaiņas.
Spēj izskaidrot praktiskus jautājumus grāmatvedības jomā, argumentēt savu viedokli un diskutēt ar kolēģiem, klientiem un vadību.
Izmantojot apgūtos zināšanas un prasmes, spēj turpināt savu tālāko izglītību un profesionālās kvalifikācijas pilnveidi.
Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus grāmatvedības darba organizēšanā.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana)
Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas grāmatvedības uzskaites nodrošināšanā.
Spēj atlasīt, klasificēt un novērtēt grāmatvedības informāciju un izmantot to lēmumu pieņemšanā uzņēmuma darbības nodrošināšanā.
Spēj uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli vai komandā.
Spēj novērtēt grāmatvedības lomu un grāmatvedības informācijas nozīmīgumu plašākā sociālā kontekstā.
Demonstrēt un pielietot grāmatveža profesijai raksturīgās vispārīgās un specializētās zināšanas priekšstata, izpratnes un lietošanas līmenī
Prasmes (spēja lietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes)
Balstoties uz analītisku pieeju, spēj veikt praktiskus uzdevumus grāmatvedības organizēšanā dažāda līmeņa un veida uzņēmumos un organizācijās.
Spēj rast radošus risinājumus profesionālajām problēmām grāmatvedības un nodokļu jomā, kur iespējamas neprognozējamas izmaiņas.
Spēj izskaidrot praktiskus jautājumus grāmatvedības jomā, argumentēt savu viedokli un diskutēt ar kolēģiem, klientiem un vadību.
Izmantojot apgūtos zināšanas un prasmes, spēj turpināt savu tālāko izglītību un profesionālās kvalifikācijas pilnveidi.
Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus grāmatvedības darba organizēšanā.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana)
Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas grāmatvedības uzskaites nodrošināšanā.
Spēj atlasīt, klasificēt un novērtēt grāmatvedības informāciju un izmantot to lēmumu pieņemšanā uzņēmuma darbības nodrošināšanā.
Spēj uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli vai komandā.
Spēj novērtēt grāmatvedības lomu un grāmatvedības informācijas nozīmīgumu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Self-evaluation report (15.12.2015) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (10.02.2016) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture