Pamatdati
Programmas nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
---|---|
Augstskola/Koledža | Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47212 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Mūzika un skatuves māksla |
ISCED kods | 0215 |
ISCED nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds mūzikā; Profesionālais maģistra grāds horeogrāfijā |
Iegūstamā kvalifikācija | —; --- |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04052-19 |
---|---|
Licences datums | 27.06.2018 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 15.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 16.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1) Spēj parādīt padziļinātas un paplašinātas zināšanas un izpratni, kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību un augsti kvalificētas ar mūziku un skatuves mākslu saistītas profesionālas funkcijas.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas vai horeogrāfijas nozares un horeogrāfijas profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par mākslinieciska kolektīva (orķestra, kora, kameransambļa, opertrupas, baleta trupas, deju kopas u.c. kolektīvu dalībniekiem) darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas, individuālie vai kopīgie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas specializācijas mūzikas vai horeogrāfijas nozarē, veikt profesionālo ar mūziku un skatuves mākslu saistītu darbu.
6) Spēj nodarboties ar pētniecību un turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku un skatuves mākslu saistītas sarežģītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Apakšprogramma "Mūzika":
1) Spēj parādīt instrumentālās mūzikas, vokālās mūzikas, diriģēšanas, kompozīcijas, skaņu režijas, mūzikas un izglītības jaunākajiem atklājumiem un tendencēm atbilstošas paplašinātas zināšanas un izpratni.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību un augsti kvalificētas ar mūziku un skatuves mākslu saistītas profesionālas funkcijas.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par mūziķu kolektīva (orķestra, kora, kameransambļa, opertrupas u.c. kolektīvu dalībniekiem) darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas, individuālie vai kopīgie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas mūzikas nozarē, veikt profesionālo ar mūziku un skatuves mākslu saistītu darbu.
6) Spēj nodarboties ar mūzikas pētniecību un turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku un skatuves mākslu saistītas sarežģītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Apakšprogramma "Horeogrāfija":
1) Spēj parādīt horeogrāfijas jaunākajiem atklājumiem un tendencēm atbilstošas paplašinātas zināšanas un izpratni.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību un augsti kvalificētas ar horeogrāfiju saistītas profesionālas funkcijas.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem horeogrāfijas nozares un horeogrāfa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par deju kolektīva (baleta trupas, deju kopas u.c. kolektīvu dalībniekiem) darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas, individuālie vai kopīgie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas horeogrāfijas nozarē, veikt profesionālo ar horeogrāfiju saistītu darbu.
6) Spēj nodarboties ar horeogrāfijas pētniecību un turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar horeogrāfiju saistītas sarežģītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību un augsti kvalificētas ar mūziku un skatuves mākslu saistītas profesionālas funkcijas.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas vai horeogrāfijas nozares un horeogrāfijas profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par mākslinieciska kolektīva (orķestra, kora, kameransambļa, opertrupas, baleta trupas, deju kopas u.c. kolektīvu dalībniekiem) darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas, individuālie vai kopīgie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas specializācijas mūzikas vai horeogrāfijas nozarē, veikt profesionālo ar mūziku un skatuves mākslu saistītu darbu.
6) Spēj nodarboties ar pētniecību un turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku un skatuves mākslu saistītas sarežģītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Apakšprogramma "Mūzika":
1) Spēj parādīt instrumentālās mūzikas, vokālās mūzikas, diriģēšanas, kompozīcijas, skaņu režijas, mūzikas un izglītības jaunākajiem atklājumiem un tendencēm atbilstošas paplašinātas zināšanas un izpratni.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību un augsti kvalificētas ar mūziku un skatuves mākslu saistītas profesionālas funkcijas.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par mūziķu kolektīva (orķestra, kora, kameransambļa, opertrupas u.c. kolektīvu dalībniekiem) darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas, individuālie vai kopīgie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas mūzikas nozarē, veikt profesionālo ar mūziku un skatuves mākslu saistītu darbu.
6) Spēj nodarboties ar mūzikas pētniecību un turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku un skatuves mākslu saistītas sarežģītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Apakšprogramma "Horeogrāfija":
1) Spēj parādīt horeogrāfijas jaunākajiem atklājumiem un tendencēm atbilstošas paplašinātas zināšanas un izpratni.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību un augsti kvalificētas ar horeogrāfiju saistītas profesionālas funkcijas.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem horeogrāfijas nozares un horeogrāfa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par deju kolektīva (baleta trupas, deju kopas u.c. kolektīvu dalībniekiem) darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas, individuālie vai kopīgie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas horeogrāfijas nozarē, veikt profesionālo ar horeogrāfiju saistītu darbu.
6) Spēj nodarboties ar horeogrāfijas pētniecību un turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar horeogrāfiju saistītas sarežģītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Application for changes in Study Programme (19.05.2016) | Izmaiņu pieteikums | latviešu |
Application for changes in Study Programme (03.06.2016) | Izmaiņu pieteikums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
06.07.2016 | Apstiprinātas izmaiņas studiju programmā - mainīts programmas nosaukums no "Mūzika" uz "Mūzika un skatuves māksla". Pievienots iegūstamais grāds - profesionālais maģistra grāds horeogrāfijā | SAK lēmums Nr. 13-A |