Pamatdati
Programmas nosaukums | Māszinības |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45723 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Māszinības |
ISCED kods | 0913 |
ISCED nosaukums | Māszinības |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Veselības zinātņu maģistra grāds veselības aprūpē |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt padziļinātas zināšanas veselības saglabāšanā un veicināšanā, pedagoģijā, vadības un organizāciju psiholoģijā, veselības aprūpes iestāžu darba organizēšanā un tiesību aspektos.
2. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem veselības aprūpes jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem, patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi
3. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par māszinību nozares un profesionālās jomas aspektiem, izmantojot savas augsti kvalificētās profesionālās zināšanas māsas profesijā.
4. Spēj demonstrēt padziļinātas un paplašinātas zināšanas un izpratni māszinībās, kas nodrošina pamatu radošai profesionālai pieejai un pētniecībai, tostarp darbojoties dažādu jomu saskarē veselības aprūpē.
5. Spēj organizēt un vadīt darba grupas un uzņemas atbildību par darba grupu rezultātiem un to analīzi veselības aprūpes sistēmā.
6. Patstāvīgi lieto teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību un augsti kvalificētas profesionālās funkcijas.
7. Spēj veikt uzņēmējdarbību, inovācijas un dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā profesionālās darbības metožu attīstībā.
8. Spēj patstāvīgi izmantot māszinību teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību.
9. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pieņemt un pamatot lēmumus, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā profesionālās darbības metožu attīstībā.
2. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem veselības aprūpes jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem, patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi
3. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par māszinību nozares un profesionālās jomas aspektiem, izmantojot savas augsti kvalificētās profesionālās zināšanas māsas profesijā.
4. Spēj demonstrēt padziļinātas un paplašinātas zināšanas un izpratni māszinībās, kas nodrošina pamatu radošai profesionālai pieejai un pētniecībai, tostarp darbojoties dažādu jomu saskarē veselības aprūpē.
5. Spēj organizēt un vadīt darba grupas un uzņemas atbildību par darba grupu rezultātiem un to analīzi veselības aprūpes sistēmā.
6. Patstāvīgi lieto teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību un augsti kvalificētas profesionālās funkcijas.
7. Spēj veikt uzņēmējdarbību, inovācijas un dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā profesionālās darbības metožu attīstībā.
8. Spēj patstāvīgi izmantot māszinību teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību.
9. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pieņemt un pamatot lēmumus, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā profesionālās darbības metožu attīstībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
02.02.2023 | Augstskolu likuma pārejas noteikumu 48.2 punkts - Rīgas Stradiņa universitātes studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditācijas termiņš — 2023. gada 8. maijs — tiek pagarināts līdz brīdim, kad tiek pieņemts lēmums par šā studiju virziena jaunu akreditāciju vai lēmums par atteikumu to akreditēt, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 7. maijam. |