Pamatdati
Programmas nosaukums | Sabiedrisko attiecību un reklāmas menedžments |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42321 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Žurnālistika un komunikācija |
ISCED kods | 0321 |
ISCED nosaukums | Žurnālistika un komunikācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds sabiedriskajās attiecībās; Profesionālais bakalaura grāds reklāmā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sabiedrisko attiecību vadītājs; Reklāmas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04037-21 |
---|---|
Licences datums | 16.04.2009 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 05.06.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 06.06.2030 |
Studiju programmas rezultāti
1. Pārzina un spēj skaidrot sabiedrības attīstības tendences, būtiskākos komunikācijas un vadības pamatprincipus, darba organizāciju un resursu plānošanu, kā arī likumsakarības.
2. Prot patstāvīgi apkopot un analizēt situācijas un mainīgos apstākļus, rast inovatīvus risinājumus un pieņemt sociāli atbildīgus lēmumus, ievērojot ētikas principus. 3. Spēj sekot līdzi izmaiņām nozarē un informācijas tehnoloģijās, kritiski analizēt jaunākos pētījumus, kā arī patstāvīgi veikt lietišķos pētījumus ar pievienoto vērtību, interpretēt, prezentēt un izmantot to rezultātus.
4. Spēj loģiski argumentēt un prezentēt savu nostāju un organizāciju, nodrošinot mērķauditorijai saprotamas un literārās valodas normām atbilstošas informācijas sniegšanu.
5. Spēj objektīvi novērtēt sasniegtos rezultātus, tostarp ietekmi uz vidi un plānot izmaiņas, kā arī plānot savu un citu profesionālo kompetenču attīstību un izaugsmi.
Apakšprogramma Sabiedriskās attiecības:
6. Prot ar radošām metodēm izstrādāt un ieviest mērķauditorijām atbilstošas komunikācijas stratēģijas, izsvērti izmantojot multimedijus un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, kā arī ņemot vērā tēla pozicionējumu un reputācijas aspektus.
7. Spēj atbildīgi plānot un vadīt organizācijas komunikāciju stratēģiskā un operatīvā līmenī, ņemot vērā organizācijas vides faktorus, resursus un ievērojot iekšējos un ārējos normatīvus.
8. Spēj proaktīvi līdzdarboties organizācijas komunikācijas procesu veidošanā un nodrošināšanā, sazināties saprotami izmantojot profesionālo terminoloģiju un ņemot vērā starpkultūru atšķirības.
Apakšprogramma Reklāma:
6. Prot ar radošām metodēm izstrādāt un ieviest mērķauditorijām atbilstošas reklāmas stratēģijas, izsvērti izmantojot multimedijus un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, kā arī ņemot vērā tēla pozicionējumu un reputācijas aspektus.
7. Spēj atbildīgi plānot un vadīt organizācijas reklāmas aktivitātes stratēģiskā un operatīvā līmenī, ņemot vērā organizācijas vides faktorus, resursus un ievērojot iekšējos un ārējos normatīvus.
8. Spēj proaktīvi līdzdarboties organizācijas zīmolu pozicionējuma un identitātes veidošanā, sazināties saprotami izmantojot profesionālo terminoloģiju un ņemot vērā starpkultūru atšķirības.
2. Prot patstāvīgi apkopot un analizēt situācijas un mainīgos apstākļus, rast inovatīvus risinājumus un pieņemt sociāli atbildīgus lēmumus, ievērojot ētikas principus. 3. Spēj sekot līdzi izmaiņām nozarē un informācijas tehnoloģijās, kritiski analizēt jaunākos pētījumus, kā arī patstāvīgi veikt lietišķos pētījumus ar pievienoto vērtību, interpretēt, prezentēt un izmantot to rezultātus.
4. Spēj loģiski argumentēt un prezentēt savu nostāju un organizāciju, nodrošinot mērķauditorijai saprotamas un literārās valodas normām atbilstošas informācijas sniegšanu.
5. Spēj objektīvi novērtēt sasniegtos rezultātus, tostarp ietekmi uz vidi un plānot izmaiņas, kā arī plānot savu un citu profesionālo kompetenču attīstību un izaugsmi.
Apakšprogramma Sabiedriskās attiecības:
6. Prot ar radošām metodēm izstrādāt un ieviest mērķauditorijām atbilstošas komunikācijas stratēģijas, izsvērti izmantojot multimedijus un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, kā arī ņemot vērā tēla pozicionējumu un reputācijas aspektus.
7. Spēj atbildīgi plānot un vadīt organizācijas komunikāciju stratēģiskā un operatīvā līmenī, ņemot vērā organizācijas vides faktorus, resursus un ievērojot iekšējos un ārējos normatīvus.
8. Spēj proaktīvi līdzdarboties organizācijas komunikācijas procesu veidošanā un nodrošināšanā, sazināties saprotami izmantojot profesionālo terminoloģiju un ņemot vērā starpkultūru atšķirības.
Apakšprogramma Reklāma:
6. Prot ar radošām metodēm izstrādāt un ieviest mērķauditorijām atbilstošas reklāmas stratēģijas, izsvērti izmantojot multimedijus un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, kā arī ņemot vērā tēla pozicionējumu un reputācijas aspektus.
7. Spēj atbildīgi plānot un vadīt organizācijas reklāmas aktivitātes stratēģiskā un operatīvā līmenī, ņemot vērā organizācijas vides faktorus, resursus un ievērojot iekšējos un ārējos normatīvus.
8. Spēj proaktīvi līdzdarboties organizācijas zīmolu pozicionējuma un identitātes veidošanā, sazināties saprotami izmantojot profesionālo terminoloģiju un ņemot vērā starpkultūru atšķirības.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (27.06.2023) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture