Pamatdati
Programmas nosaukums | Lāzertehnoloģijas |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45521 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Mehānika un metālapstrāde |
ISCED kods | 0715 |
ISCED nosaukums | Mehānika un metālapstrāde |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Inženierzinātņu maģistra grāds mehānikā un metālapstrādē |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-85 |
---|---|
Licences datums | 15.05.2015 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 11.01.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 12.01.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēja analizēt un vērtēt lāzertehnoloģijas un procesus no inženiertehniskā, ekonomiskā, vides un sociālā viedokļa, kā arī argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem lāzertehnoloģiju jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
2. Spēja parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni lāzertehnoloģiju jomā, no kurām daļa atbilst attiecīgās jomas jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē;
3. Spēja analizēt, vērtēt un izmantot zinātniskos un lietišķos pētījumus, kā arī patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas un pieņemt pamatotus lēmumus;
4. Spēja veikt pētījumus lāzertehnoloģiju jomā, analizēt rezultātus un sagatavot priekšlikumus tālākai lāzertehnoloģiju pilnveidošanai un attīstībai, kā arī prasme piedalīties un vadīt zinātniski pētnieciskos projektus lāzertehnoloģiju jomā.
5. Spēja izstrādāt un ieviest ražošanā inovatīvus, nestandarta, tehnoloģiski efektīvākos un ekonomiski izdevīgākos risinājumus;
6. Spēja patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas lāzertehnoloģiju nozarē, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
2. Spēja parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni lāzertehnoloģiju jomā, no kurām daļa atbilst attiecīgās jomas jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē;
3. Spēja analizēt, vērtēt un izmantot zinātniskos un lietišķos pētījumus, kā arī patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas un pieņemt pamatotus lēmumus;
4. Spēja veikt pētījumus lāzertehnoloģiju jomā, analizēt rezultātus un sagatavot priekšlikumus tālākai lāzertehnoloģiju pilnveidošanai un attīstībai, kā arī prasme piedalīties un vadīt zinātniski pētnieciskos projektus lāzertehnoloģiju jomā.
5. Spēja izstrādāt un ieviest ražošanā inovatīvus, nestandarta, tehnoloģiski efektīvākos un ekonomiski izdevīgākos risinājumus;
6. Spēja patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas lāzertehnoloģiju nozarē, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture