Pamatdati
Programmas nosaukums | Bioloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Dzīvās dabas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45421 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Bioloģija |
ISCED kods | 0511 |
ISCED nosaukums | Bioloģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu maģistra grāds bioloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1. Parāda zināšanas par jaunākajām attīstības tendencēm bioloģijā kopumā, izvēlētās apakšnozares aktuālajām problēmām, kā arī spēj tās izmantot, lai atbildētu uz nestandarta jautājumiem par pētniecību vai inovatīvu darbību savā izvēlētajā bioloģijas apakšnozarē;
2. Pārzina profesionālās ētikas problēmas un prasības;
3. Pārvalda zinātnes komunikācijas un inovatīvas uzņēmējdarbības pamatprincipus bioloģijā;
Prasmes
4. Spēj formulēt pētniecības tēmu bioloģijas apakšnozarē, analizē savu un citu zinātnisko pētījumu rezultātus kontekstā ar jaunākajām zinātnes atziņām, izvirza pārbaudāmas hipotēzes;
5. Spēj novērtēt informāciju bioloģijā un apakšnozarē kopumā, to saskares jomas ar citām zinātnes nozarēm. Spēj atrast pieeju zinātniskajiem datiem, kas nepieciešami priekšmeta apguvei, pētījuma izpildei vai inovācijas darbībai;
6. Spēj izmantot zinātniskās metodes un tehnoloģijas, piemērojot tās konkrētā uzdevuma izpildei, analizē savus un citu iegūtos rezultātus, prot pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās, meklēt un salīdzināt risinājumu variantus, analizēt ar tiem saistīto risku;
Kompetence
7. Spēj veikt zinātniskos pētījumus – no hipotēzes līdz rezultātiem ar zinātniski korektu datu ievākšanu un analīzi konkrētā bioloģijas apakšnozarē, tai skaitā, spēj plānot zinātniska projekta sagatavošanu un īstenošanu, un iegūto rezultātu interpretāciju citiem zinātniekiem un sabiedrībai;
8. Izmanto iegūtās zināšanas un prasmes, lai, veicot zinātnisku pētījumu, meklētu jaunus tehniskos risinājumus, metodikas, organizatoriskā nodrošinājuma vai informācijas ieguves veidus;
9. Spēj patstāvīgi plānot savu darbu, uzņemas atbildību par iegūtajiem darba rezultātiem, plāno savu karjeras izaugsmi un kvalifikācijas pilnveidi mūžizglītībā.
1. Parāda zināšanas par jaunākajām attīstības tendencēm bioloģijā kopumā, izvēlētās apakšnozares aktuālajām problēmām, kā arī spēj tās izmantot, lai atbildētu uz nestandarta jautājumiem par pētniecību vai inovatīvu darbību savā izvēlētajā bioloģijas apakšnozarē;
2. Pārzina profesionālās ētikas problēmas un prasības;
3. Pārvalda zinātnes komunikācijas un inovatīvas uzņēmējdarbības pamatprincipus bioloģijā;
Prasmes
4. Spēj formulēt pētniecības tēmu bioloģijas apakšnozarē, analizē savu un citu zinātnisko pētījumu rezultātus kontekstā ar jaunākajām zinātnes atziņām, izvirza pārbaudāmas hipotēzes;
5. Spēj novērtēt informāciju bioloģijā un apakšnozarē kopumā, to saskares jomas ar citām zinātnes nozarēm. Spēj atrast pieeju zinātniskajiem datiem, kas nepieciešami priekšmeta apguvei, pētījuma izpildei vai inovācijas darbībai;
6. Spēj izmantot zinātniskās metodes un tehnoloģijas, piemērojot tās konkrētā uzdevuma izpildei, analizē savus un citu iegūtos rezultātus, prot pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās, meklēt un salīdzināt risinājumu variantus, analizēt ar tiem saistīto risku;
Kompetence
7. Spēj veikt zinātniskos pētījumus – no hipotēzes līdz rezultātiem ar zinātniski korektu datu ievākšanu un analīzi konkrētā bioloģijas apakšnozarē, tai skaitā, spēj plānot zinātniska projekta sagatavošanu un īstenošanu, un iegūto rezultātu interpretāciju citiem zinātniekiem un sabiedrībai;
8. Izmanto iegūtās zināšanas un prasmes, lai, veicot zinātnisku pētījumu, meklētu jaunus tehniskos risinājumus, metodikas, organizatoriskā nodrošinājuma vai informācijas ieguves veidus;
9. Spēj patstāvīgi plānot savu darbu, uzņemas atbildību par iegūtajiem darba rezultātiem, plāno savu karjeras izaugsmi un kvalifikācijas pilnveidi mūžizglītībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture