Pamatdati
Programmas nosaukums | Mākslas |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Mākslas akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45211 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Vizuāli plastiskā māksla |
ISCED kods | 0213 |
ISCED nosaukums | Vizuāli plastiskā māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu maģistra grāds audiovizuālajā mākslā un mediju mākslā; Humanitāro zinātņu maģistra grāds vizuāli plastiskajā mākslā.; Humanitāro zinātņu maģistra grāds dizainā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 18.01.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
Ieguvis padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst attiecīgās mākslas, dizaina un mākslas vēstures un teorijas nozares jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai.
Spēj savstarpēji saistīt teoriju un praksi tradicionālo mediju robežās, kā arī sasaistīt tās ar starpdisciplinārām un novatoriskām radošajām praksēm.
Ieguvis kritisku un radošu izpratni par starpdisciplinārām iespējām starp dažādām jomām un disciplīnām.
Prasmes
Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku vai māksliniecisku darbību.
Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem un sistēmiskiem attiecīgās mākslas nozares aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas attiecīgajā mākslas nozarē vai profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
Spēj radīt mākslinieciski augstvērtīgu mākslas, dizaina vai teorijā balstītu darbu, kas demonstrē novatorismu un izteiksmību, intelektuālo un tehnisko prasmju meistarību.
Kompetences
Spēj formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas, mākslinieciski pētnieciskās un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, ir izpratne par ētisko atbildību un darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Spēj pasniegt un artikulēti paskaidrot savas radošās darbības procesu un rezultātus
Spēj analizēt un attīstīt darba procesus, plānot un vadīt savus projektus.
Ieguvis padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst attiecīgās mākslas, dizaina un mākslas vēstures un teorijas nozares jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai.
Spēj savstarpēji saistīt teoriju un praksi tradicionālo mediju robežās, kā arī sasaistīt tās ar starpdisciplinārām un novatoriskām radošajām praksēm.
Ieguvis kritisku un radošu izpratni par starpdisciplinārām iespējām starp dažādām jomām un disciplīnām.
Prasmes
Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku vai māksliniecisku darbību.
Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem un sistēmiskiem attiecīgās mākslas nozares aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas attiecīgajā mākslas nozarē vai profesijā, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
Spēj radīt mākslinieciski augstvērtīgu mākslas, dizaina vai teorijā balstītu darbu, kas demonstrē novatorismu un izteiksmību, intelektuālo un tehnisko prasmju meistarību.
Kompetences
Spēj formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas, mākslinieciski pētnieciskās un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, ir izpratne par ētisko atbildību un darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Spēj pasniegt un artikulēti paskaidrot savas radošās darbības procesu un rezultātus
Spēj analizēt un attīstīt darba procesus, plānot un vadīt savus projektus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture