Pamatdati
Programmas nosaukums | Muzikoloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45212 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Mūzika un skatuves māksla |
ISCED kods | 0215 |
ISCED nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu maģistra grāds muzikoloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | —; --- |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 15.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 16.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1) Spēj parādīt padziļinātas vai arī paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst ar mūziku saistīto zinātnes apakšnozaru un konkrētās profesionālās jomas (Vēsturiskā muzikoloģija, Etnomuzikoloģija, Sistemātiskā muzikoloģija) jaunākajiem atklājumiem un tendencēm, un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teorijas, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu savas specializācijas zinātniski pētniecisku un mākslinieciski pētniecisku darbību.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par personāla (pētnieciska vai mākslinieciska projekta vai kultūrizglītības institūcijas) grupu darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūciju vadība, pētnieku grupas vai individuālie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas specializācijas mūzikas nozarē.
6) Spēj nodarboties ar pētniecību vai turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku saistītas sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teorijas, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu savas specializācijas zinātniski pētniecisku un mākslinieciski pētniecisku darbību.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par personāla (pētnieciska vai mākslinieciska projekta vai kultūrizglītības institūcijas) grupu darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūciju vadība, pētnieku grupas vai individuālie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas specializācijas mūzikas nozarē.
6) Spēj nodarboties ar pētniecību vai turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku saistītas sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture