Pamatdati
Programmas nosaukums | Būvzinātne |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte |
Studiju virziens | Arhitektūra un būvniecība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51582 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Būvniecība un civilā celtniecība |
ISCED kods | 0732 |
ISCED nosaukums | Būvniecība un civilā celtniecība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) inženierzinātnēs un tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04056-72 |
---|---|
Licences datums | 05.02.2009 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 26.10.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 27.10.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Zinātnes doktora grāda pretendentam savā intelektuālajā attīstībā jāsasniedz rezultāti, kas atbilst augstam kvalifikācijas līmenim un nodrošina:
• zināšanas par zinātnisko teoriju likumsakarībām un pētniecības metodēm izvēlētajā būvniecības inženierzinātņu apakšnozarē, kā arī zin speciālos terminus angļu un/vai vācu valodā.
• prasmes pielietot zināšanas: novērtēt problēmas aktualitāti nozarē, saskatīt un izvērtēt tās zinātnisko nozīmīgumu, izvēlēties atbilstošas pētniecības metodes; plānot un paveikt gan eksperimentālos, gan analītiskos pētījumus, apkopot rezultātus, tos kritiski izvērtēt un sistematizēt iegūto informāciju, izmantojot datu apstrādes metodes. Prasmes komunicēt par savu zinātniskās darbības jomu un būvniecības inženierzinātņu nozares jautājumiem gan zinātnieku aprindās, gan ar profesionāļiem nozarē. Īstenojot oriģinālus pētījumus izvēlētajā virzienā spēj dot ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā un/vai jaunu izpratni esošām koncepcijām un to pielietojumam praksē, savu sniegumu atspoguļojot starptautiski citējamās publikācijās.
• kompetenci formulēt un detalizēti analizēt problēmas, kas saistītas ar pētniecības un profesionālo darbību attiecīgajā būvniecības inženierzinātņu apakšnozarē, veicot kritisku analīzi un rezultātu izvērtēšanu. Integrēt citu zinātņu jomu atziņas, kas dod ieguldījumu jaunu zināšanu un tehnoloģiju radīšanā, kā arī pētniecības un/vai profesionālās darbības metožu attīstībā.
• zināšanas par zinātnisko teoriju likumsakarībām un pētniecības metodēm izvēlētajā būvniecības inženierzinātņu apakšnozarē, kā arī zin speciālos terminus angļu un/vai vācu valodā.
• prasmes pielietot zināšanas: novērtēt problēmas aktualitāti nozarē, saskatīt un izvērtēt tās zinātnisko nozīmīgumu, izvēlēties atbilstošas pētniecības metodes; plānot un paveikt gan eksperimentālos, gan analītiskos pētījumus, apkopot rezultātus, tos kritiski izvērtēt un sistematizēt iegūto informāciju, izmantojot datu apstrādes metodes. Prasmes komunicēt par savu zinātniskās darbības jomu un būvniecības inženierzinātņu nozares jautājumiem gan zinātnieku aprindās, gan ar profesionāļiem nozarē. Īstenojot oriģinālus pētījumus izvēlētajā virzienā spēj dot ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā un/vai jaunu izpratni esošām koncepcijām un to pielietojumam praksē, savu sniegumu atspoguļojot starptautiski citējamās publikācijās.
• kompetenci formulēt un detalizēti analizēt problēmas, kas saistītas ar pētniecības un profesionālo darbību attiecīgajā būvniecības inženierzinātņu apakšnozarē, veicot kritisku analīzi un rezultātu izvērtēšanu. Integrēt citu zinātņu jomu atziņas, kas dod ieguldījumu jaunu zināšanu un tehnoloģiju radīšanā, kā arī pētniecības un/vai profesionālās darbības metožu attīstībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (25.02.2022) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report (18.07.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report (18.07.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture