Pamatdati
Programmas nosaukumsKomunikācijas vadība izklaides un atpūtas industrijā
Augstskola/KoledžaSabiedrība ar ierobežotu atbildību "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA"
Studiju virziensViesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija
Kopīga studiju programma ar:
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)47812
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaTūrisma un atpūtas organizācija
ISCED kods1015
ISCED nosaukumsTūrisma un atpūtas organizācija
Studiju programmas apjoms (KP)60-80
Iegūstamais grādsProfesionālais maģistra grāds atpūtas un izklaides industrijas uzņēmumu vadībā
Iegūstamā kvalifikācijaOrganizācijas vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums1 gadi, 5 mēneši; 2 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04030-49
Licences datums17.11.2011
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums02.10.2024
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš03.10.2030
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
Demonstrē padziļinātas zināšanas un izpratni par aktuālām teorijām, koncepcijām un metodoloģiju ekonomikas un uzņēmējdarbības, vadībzinības un psiholoģijas, mārketinga un komunikāciju, un citās ar tūrisma, atpūtas un izklaides industriju saistītajās zinātņu jomās;
Prasmes:
• Prot plānot un īstenot profesionālo darbību, izmantojot analītiskās spējas un prasmes, vērtējot uzņēmējdarbības vidi vietējā un starptautiskajā tirgū un attīstības tendences tūrisma, atpūtas un izklaides industrijā;
• Spēj, analizējot un vērtējot situāciju organizācijā, izstrādāt attīstības stratēģijas dažādās uzņēmējdarbības jomās, vadības līmeņos un funkcionālās jomās, strādāt komandā, pielietot svešvalodas multikulturālā vidē, komunikācijas un saskarsmes prasmes un iemaņas;
• Spēj demonstrēt uzņēmuma un projektu vadīšanas prasmes, risināt aktuālos uzņēmuma vadīšanas jautājumus, pieņemot lēmumus, uzņemties atbildību par darba rezultātiem, nodrošinot uzņēmuma konkurētspējīgu darbību, paaugstinot tā pievienoto vērtību mainīgajos un globālās ekonomikas ilgtspējīgas attīstības apstākļos;
• Prot izzināt un kritiski novērtēt pētniecības metodes un pieejas pētījumu veikšanai vadībzinības jomā, patstāvīgi pielietot jaunākās teorijas, atklājumus, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu zinātniski pētniecisko un jaunrades darbību, kas nodrošina radošo domāšanu.
Kompetences:
• Prot novērtēt vadības lēmumu pieņemšanas riskus dažādos kontekstos un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi;
• Prot argumentēti pārliecināt auditoriju par savu lēmumu efektivitāti un pamatotību un uzņemieties atbildību par savas darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
• Demonstrē virkni vispārējo prasmju, ieskaitot informāciju un laika pārvaldību, komandas un projekta darbu, datoru un patstāvīgu mācīšanos, digitālās prasmes;
• Spēj patstāvīgi veicināt savu personisko attīstību un zināšanu pilnveidi, demonstrēt novatorisku, atvērtu un ētisku domāšanas veidu, izrādīt iniciatīvu un līderību savas organizācijas vadībā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture
DatumsInformācijaLēmums
16.10.2013Labota pārrakstīšanās kļūda16.10.2013. SAK sēdē labota pārrakstīšanās kļūda - labots programma nosaukums no "Komunikācijas stratēģiskā vadība izklaides un atpūtas industrijā" uz "Komunikācijas vadība izklaides un atpūtas industrijā"