Pamatdati
Programmas nosaukums | Komunikācijas vadība izklaides un atpūtas industrijā |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA" |
Studiju virziens | Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47812 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Tūrisma un atpūtas organizācija |
ISCED kods | 1015 |
ISCED nosaukums | Tūrisma un atpūtas organizācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds atpūtas un izklaides industrijas uzņēmumu vadībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Organizācijas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 1 gadi, 5 mēneši; 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04030-49 |
---|---|
Licences datums | 17.11.2011 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 02.10.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 03.10.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
Demonstrē padziļinātas zināšanas un izpratni par aktuālām teorijām, koncepcijām un metodoloģiju ekonomikas un uzņēmējdarbības, vadībzinības un psiholoģijas, mārketinga un komunikāciju, un citās ar tūrisma, atpūtas un izklaides industriju saistītajās zinātņu jomās;
Prasmes:
• Prot plānot un īstenot profesionālo darbību, izmantojot analītiskās spējas un prasmes, vērtējot uzņēmējdarbības vidi vietējā un starptautiskajā tirgū un attīstības tendences tūrisma, atpūtas un izklaides industrijā;
• Spēj, analizējot un vērtējot situāciju organizācijā, izstrādāt attīstības stratēģijas dažādās uzņēmējdarbības jomās, vadības līmeņos un funkcionālās jomās, strādāt komandā, pielietot svešvalodas multikulturālā vidē, komunikācijas un saskarsmes prasmes un iemaņas;
• Spēj demonstrēt uzņēmuma un projektu vadīšanas prasmes, risināt aktuālos uzņēmuma vadīšanas jautājumus, pieņemot lēmumus, uzņemties atbildību par darba rezultātiem, nodrošinot uzņēmuma konkurētspējīgu darbību, paaugstinot tā pievienoto vērtību mainīgajos un globālās ekonomikas ilgtspējīgas attīstības apstākļos;
• Prot izzināt un kritiski novērtēt pētniecības metodes un pieejas pētījumu veikšanai vadībzinības jomā, patstāvīgi pielietot jaunākās teorijas, atklājumus, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu zinātniski pētniecisko un jaunrades darbību, kas nodrošina radošo domāšanu.
Kompetences:
• Prot novērtēt vadības lēmumu pieņemšanas riskus dažādos kontekstos un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi;
• Prot argumentēti pārliecināt auditoriju par savu lēmumu efektivitāti un pamatotību un uzņemieties atbildību par savas darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
• Demonstrē virkni vispārējo prasmju, ieskaitot informāciju un laika pārvaldību, komandas un projekta darbu, datoru un patstāvīgu mācīšanos, digitālās prasmes;
• Spēj patstāvīgi veicināt savu personisko attīstību un zināšanu pilnveidi, demonstrēt novatorisku, atvērtu un ētisku domāšanas veidu, izrādīt iniciatīvu un līderību savas organizācijas vadībā.
Demonstrē padziļinātas zināšanas un izpratni par aktuālām teorijām, koncepcijām un metodoloģiju ekonomikas un uzņēmējdarbības, vadībzinības un psiholoģijas, mārketinga un komunikāciju, un citās ar tūrisma, atpūtas un izklaides industriju saistītajās zinātņu jomās;
Prasmes:
• Prot plānot un īstenot profesionālo darbību, izmantojot analītiskās spējas un prasmes, vērtējot uzņēmējdarbības vidi vietējā un starptautiskajā tirgū un attīstības tendences tūrisma, atpūtas un izklaides industrijā;
• Spēj, analizējot un vērtējot situāciju organizācijā, izstrādāt attīstības stratēģijas dažādās uzņēmējdarbības jomās, vadības līmeņos un funkcionālās jomās, strādāt komandā, pielietot svešvalodas multikulturālā vidē, komunikācijas un saskarsmes prasmes un iemaņas;
• Spēj demonstrēt uzņēmuma un projektu vadīšanas prasmes, risināt aktuālos uzņēmuma vadīšanas jautājumus, pieņemot lēmumus, uzņemties atbildību par darba rezultātiem, nodrošinot uzņēmuma konkurētspējīgu darbību, paaugstinot tā pievienoto vērtību mainīgajos un globālās ekonomikas ilgtspējīgas attīstības apstākļos;
• Prot izzināt un kritiski novērtēt pētniecības metodes un pieejas pētījumu veikšanai vadībzinības jomā, patstāvīgi pielietot jaunākās teorijas, atklājumus, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu zinātniski pētniecisko un jaunrades darbību, kas nodrošina radošo domāšanu.
Kompetences:
• Prot novērtēt vadības lēmumu pieņemšanas riskus dažādos kontekstos un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi;
• Prot argumentēti pārliecināt auditoriju par savu lēmumu efektivitāti un pamatotību un uzņemieties atbildību par savas darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
• Demonstrē virkni vispārējo prasmju, ieskaitot informāciju un laika pārvaldību, komandas un projekta darbu, datoru un patstāvīgu mācīšanos, digitālās prasmes;
• Spēj patstāvīgi veicināt savu personisko attīstību un zināšanu pilnveidi, demonstrēt novatorisku, atvērtu un ētisku domāšanas veidu, izrādīt iniciatīvu un līderību savas organizācijas vadībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
16.10.2013 | Labota pārrakstīšanās kļūda | 16.10.2013. SAK sēdē labota pārrakstīšanās kļūda - labots programma nosaukums no "Komunikācijas stratēģiskā vadība izklaides un atpūtas industrijā" uz "Komunikācijas vadība izklaides un atpūtas industrijā" |