Pamatdati
Programmas nosaukums | Pasākumu producēšana |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "ALBERTA KOLEDŽA" |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | — |
Iegūstamā kvalifikācija | Kultūras pasākumu organizators |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 041015-6 |
---|---|
Licences datums | 04.03.2010 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/40 |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par pasākumu producēšanas jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par kultūras un izklaides pasākumu producēšanu;
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus kultūras pasākumu organizatora profesijā;
3. Spēj parādīt, demonstrēt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
4. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
5. Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus savā profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas kultūras pasākumu organizatora profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus kultūras pasākumu organizatora profesijā;
3. Spēj parādīt, demonstrēt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
4. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
5. Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus savā profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas kultūras pasākumu organizatora profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture