Pamatdati
Programmas nosaukums | Zobārstniecība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 49724 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 2. līmeņa profesionālās augstākās izglītības programma (kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz 5 gadi) |
Tematiskā grupa | Zobārstniecība |
ISCED kods | 0911 |
ISCED nosaukums | Zobārstniecība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 300 |
Iegūstamais grāds | - |
Iegūstamā kvalifikācija | Zobārsta grāds |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 5 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
1. Būs nodrošināts ar mūsdienīgām zināšanām profesionālā jomā un prasmi pielietot jaunākos zinātniskos sasniegumus klīniskajā praksē; zinās morāles un ētikas principus, veicot pacienta aprūpi; pratīs izmantot zināšanas biomedicīniskajās un klīniskajās zinātnēs, lai izvērtētu normālos un diagnosticētu patoloģiskos stāvokļus saistītus mutes dobuma mīkstos un cietos audos; pratīs novērtēt sociālos, kultūras, apkārtējās vides faktorus, kas sekmē veselības vai slimības veidošanos un izglītot pacientu par mutes slimību etioloģiju un profilaksi; pratīs saprotamā veidā komunicēt ar pacientu, viņa ģimeni, tuviniekiem un veselības aprūpes darbiniekiem.
2. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un izmantot modernus sevis pilnveidošanas paņēmienus, tai skaitā uz simulācijām balstītas metodes, lai lietotu tikai pacientam drošus līdzekļus, metodes, pasākumus.
3. Sniegt neatliekamo palīdzību un prast pielietot profesijas standartam atbilstošas manipulācijas pacientam drošā veidā, regulāri uzlabojot savas prasmes, izmantojot inovatīvus paņēmienus un metodes, kas balstītas pierādījumos.
4. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas situācijas attiecībā pret mutes dobuma un vispārējās veselības stāvokļiem, tajā skaitā neatliekamus stāvokļus, pamatot lēmumus, ja nepieciešams, veicot papildu analīzi, sasniegt optimālu ārstēšanas rezultātu, kritiski izvērtēt to un ieteikt tālākus rīcības soļus, uzņemoties atbildību par plānotajiem risinājumiem
5. Spēj integrēt dažādu medicīnas jomu zināšanas, pielietot praksē tās pacientam optimālā veidā, piedalīties pētniecībā un sniegt ieguldījumu jaunu diagnostisku vai ārstniecisku metožu radīšanā.
6. Veidot vai iekļauties uzņēmējdarbībā un pielietot juridiskās un citu jomu pamatzināšanas savā darbībā.
7. Spēj organizēt sadarbību, tai skaitā ar dažādu nozaru speciālistu dalību, izvēlēties piemērotas darba pieejas, risināt nestandarta situācijas, uzņemties atbildību par sasniegtajiem diagnostiskajiem vai ārstnieciskajiem rezultātiem un veikt to analīzi. Veidot vai iekļauties uzņēmējdarbībā un pielietot juridiskās un citu jomu pamatzināšanas savā darbībā.
8. Spēj komunicēt ar pacientu un piederīgajiem likumiski korektā un ētiskā veidā.
2. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un izmantot modernus sevis pilnveidošanas paņēmienus, tai skaitā uz simulācijām balstītas metodes, lai lietotu tikai pacientam drošus līdzekļus, metodes, pasākumus.
3. Sniegt neatliekamo palīdzību un prast pielietot profesijas standartam atbilstošas manipulācijas pacientam drošā veidā, regulāri uzlabojot savas prasmes, izmantojot inovatīvus paņēmienus un metodes, kas balstītas pierādījumos.
4. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas situācijas attiecībā pret mutes dobuma un vispārējās veselības stāvokļiem, tajā skaitā neatliekamus stāvokļus, pamatot lēmumus, ja nepieciešams, veicot papildu analīzi, sasniegt optimālu ārstēšanas rezultātu, kritiski izvērtēt to un ieteikt tālākus rīcības soļus, uzņemoties atbildību par plānotajiem risinājumiem
5. Spēj integrēt dažādu medicīnas jomu zināšanas, pielietot praksē tās pacientam optimālā veidā, piedalīties pētniecībā un sniegt ieguldījumu jaunu diagnostisku vai ārstniecisku metožu radīšanā.
6. Veidot vai iekļauties uzņēmējdarbībā un pielietot juridiskās un citu jomu pamatzināšanas savā darbībā.
7. Spēj organizēt sadarbību, tai skaitā ar dažādu nozaru speciālistu dalību, izvēlēties piemērotas darba pieejas, risināt nestandarta situācijas, uzņemties atbildību par sasniegtajiem diagnostiskajiem vai ārstnieciskajiem rezultātiem un veikt to analīzi. Veidot vai iekļauties uzņēmējdarbībā un pielietot juridiskās un citu jomu pamatzināšanas savā darbībā.
8. Spēj komunicēt ar pacientu un piederīgajiem likumiski korektā un ētiskā veidā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
02.02.2023 | Augstskolu likuma pārejas noteikumu 48.2 punkts - Rīgas Stradiņa universitātes studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditācijas termiņš — 2023. gada 8. maijs — tiek pagarināts līdz brīdim, kad tiek pieņemts lēmums par šā studiju virziena jaunu akreditāciju vai lēmums par atteikumu to akreditēt, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 7. maijam. |