Pamatdati
Programmas nosaukumsViesnīcu servisa organizācija
Augstskola/KoledžaSociālās integrācijas valsts aģentūra
Studiju virziensViesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)41811
EKI/LKI līmenis5
Izglītības programmas veidsPirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma
Tematiskā grupaViesnīcu un restorānu serviss
ISCED kods1013
ISCED nosaukumsViesnīcu un restorānu serviss
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grāds-
Iegūstamā kvalifikācijaViesnīcu pakalpojumu organizators
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene
Studiju ilgums2 gadi; 2 gadi, 5 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs041007-9
Licences datums28.05.2009
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums27.11.2024
Akreditācijas ilgums (gados)2
Akreditācijas termiņš28.11.2026
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj apstrādāt un organizēt individuālo klientu un grupu pasūtījumus;
2. Spēj koordinēt nodaļu sadarbību viesu apkalpošanai un organizēt tehniskā un tehnoloģiskā nodrošinājuma lietderīgu apriti viesnīcas nodaļas pakalpojumu sniegšanai;
3. Spēj novērtēt viesnīcas sniegto pakalpojumu kvalitāti un izstrādāt priekšlikumus esošās apkalpošanas kvalitātes uzlabošanai;
4. Spēj organizēt sistemātisku klientu atsauksmju par viesnīcas pakalpojumiem iegūšanu un apstrādi;
5. Izprot norēķinu veikšanas procesus ar klientiem un prot izmantot viesnīcas vadības sistēmas viesu apkalpošanas ciklā;
6. Pārzina darbinieku darba rezultātu izvērtēšanas mehānismus un spēj monitorēt darbinieku lietišķās etiķetes un ētikas normu ievērošanu, veicot darba pienākumus;
7. Spēj izvērtēt viesnīcas sniegto pakalpojumu pieprasījumu atbilstoši uzņēmuma vadības noteiktajiem kritērijiem, veikt viesnīcu sniegto pamatpakalpojumu un papildpakalpojumu tirgus analīzi, ieviest mārketinga aktivitātes;
8. Pārzina tūrisma nozares terminoloģiju, nozares reglamentējošos nacionālos un ES normatīvo aktus;
9. Spēj izmantot klientu attiecību un darījumu vadības sistēmu (Customer Relation Management - CRM) pamatpakalpojumu un papildpakalpojumu pārdošanā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Commission decision (27.11.2024)Komisijas lēmumslatviešu
Studiju programmas vēsture