Programma slēgta (01.07.2023)
Pamatdati
| Programmas nosaukums | Skolotājs |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
| Studiju virziens | Izglītība, pedagoģija un sports |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42141 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 6 |
| Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda un sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vismaz vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā bakalaura) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Pedagogu izglītība |
| ISCED kods | 0112; 0113; 0114 |
| ISCED nosaukums | Pedagogu izglītība |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
| Iegūstamais grāds | Profesionālā bakalaura grāds izglītībā |
| Iegūstamā kvalifikācija | Pirmsskolas un pamatizglītības (1.-3.kl.) skolotājs vai pamatizglītības (1.-6.kl) un sociālo zinību vai mājturības un tehnoloģiju, vai pirmsskolas skolotājs, vai sporta un sociālo zinību skolotājs |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | 04041-35 |
|---|---|
| Licences datums | 22.11.2005 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 29.05.2013 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 28.05.2019 |
Studiju programmas rezultāti
Programmas mērķis ir:
– attīstīt studējošo pedagoģisko kompetenci ilgtspējīgas mācību vides veidošanai izglītības iestādē, kas veicina bērniem/skolēniem zināšanu, prasmju, pamatvērtību un attieksmju apguvi.
Programmas ietvaros ir:
– apgūtas zināšanas, prasmes un attieksmes, kas veido trīs savstarpēji saistītas studiju rezultātu kopas;
– skolotāja profesionālās kvalifikācijas teorētiskais pamats;
– skolotāja sagatavotība profesionālai, praktiskai darbībai;
– skolotāja sagatavotība profesionālai vērtīborientētai rīcībai.
– attīstīt studējošo pedagoģisko kompetenci ilgtspējīgas mācību vides veidošanai izglītības iestādē, kas veicina bērniem/skolēniem zināšanu, prasmju, pamatvērtību un attieksmju apguvi.
Programmas ietvaros ir:
– apgūtas zināšanas, prasmes un attieksmes, kas veido trīs savstarpēji saistītas studiju rezultātu kopas;
– skolotāja profesionālās kvalifikācijas teorētiskais pamats;
– skolotāja sagatavotība profesionālai, praktiskai darbībai;
– skolotāja sagatavotība profesionālai vērtīborientētai rīcībai.
Dokumenti
Studiju programmas vēsture