Pamatdati
Programmas nosaukums | Uzņēmējdarbība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "ALBERTA KOLEDŽA" |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | —; |
Iegūstamā kvalifikācija | Komercdarbības speciālists; Grāmatvedis |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/40 |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Apakšprogrammai “Uzņēmējdarbības vadība”:
1. Zina un izprot vispusīgus un uzņēmējdarbībai atbilstošus specializētus faktus, teorijas, likumsakarības un tehnoloģijas;
2. Spēj, pamatojoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus komercdarbības speciālista profesijā, nepieciešamības gadījumā pārrunājot un argumentēti apspriežot tos ar kolēģiem, klientiem un vadītājiem, izmantojot radošas problēmu risināšanas prasmes, veicot vai pārraugot tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas;
3. Spēj strādāt individuāli un komandā, plānojot, organizējot, izvērtējot un pilnveidojot savu un citu darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus komercdarbības speciālista profesijā:
4. Spēj patstāvīgi turpināt izglītošanos, pilnveidojot kompetences;
5. Spēj formulēt, izklāstīt un analizēt praktiskas problēmas komercdarbības speciālista profesijā, izvēloties un izmantojot dažāda veida informāciju to risināšanā;
6. Spēj piedalīties uzņēmējdarbības attīstībā, parādot izpratni par komercdarbības speciālista profesijas vietu tautsaimniecībā (uzņēmējdarbībā) un sociāli.
Apakšprogrammai “Grāmatvedība”:
1. Zina un izprot vispusīgus uzņēmējdarbībai un grāmatvedībai atbilstošus specializētus faktus, teorijas, likumsakarības un tehnoloģijas;
2. Spēj, pamatojoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus grāmatveža profesijā, nepieciešamības gadījumā pārrunājot un argumentēti apspriežot tos ar kolēģiem, klientiem un vadītājiem, izmantojot radošas problēmu risināšanas prasmes, veicot vai pārraugot tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas;
3. Spēj strādāt individuāli un komandā, plānojot, organizējot, izvērtējot un pilnveidojot savu un citu darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus grāmatveža profesijā;
4. Spēj patstāvīgi turpināt izglītošanos, pilnveidojot kompetences;
5. Spēj formulēt, izklāstīt un analizēt praktiskas problēmas grāmatveža profesijā, izvēloties un izmantojot dažāda veida informāciju to risināšanā;
6. Spēj piedalīties uzņēmējdarbības, publiskās pārvaldes un sabiedrisko organizāciju attīstībā, parādot izpratni par grāmatveža profesijas vietu tautsaimniecībā (uzņēmējdarbībā), publiskajā pārvaldē, sabiedriskajās organizācijās un sociāli.
1. Zina un izprot vispusīgus un uzņēmējdarbībai atbilstošus specializētus faktus, teorijas, likumsakarības un tehnoloģijas;
2. Spēj, pamatojoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus komercdarbības speciālista profesijā, nepieciešamības gadījumā pārrunājot un argumentēti apspriežot tos ar kolēģiem, klientiem un vadītājiem, izmantojot radošas problēmu risināšanas prasmes, veicot vai pārraugot tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas;
3. Spēj strādāt individuāli un komandā, plānojot, organizējot, izvērtējot un pilnveidojot savu un citu darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus komercdarbības speciālista profesijā:
4. Spēj patstāvīgi turpināt izglītošanos, pilnveidojot kompetences;
5. Spēj formulēt, izklāstīt un analizēt praktiskas problēmas komercdarbības speciālista profesijā, izvēloties un izmantojot dažāda veida informāciju to risināšanā;
6. Spēj piedalīties uzņēmējdarbības attīstībā, parādot izpratni par komercdarbības speciālista profesijas vietu tautsaimniecībā (uzņēmējdarbībā) un sociāli.
Apakšprogrammai “Grāmatvedība”:
1. Zina un izprot vispusīgus uzņēmējdarbībai un grāmatvedībai atbilstošus specializētus faktus, teorijas, likumsakarības un tehnoloģijas;
2. Spēj, pamatojoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus grāmatveža profesijā, nepieciešamības gadījumā pārrunājot un argumentēti apspriežot tos ar kolēģiem, klientiem un vadītājiem, izmantojot radošas problēmu risināšanas prasmes, veicot vai pārraugot tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas;
3. Spēj strādāt individuāli un komandā, plānojot, organizējot, izvērtējot un pilnveidojot savu un citu darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus grāmatveža profesijā;
4. Spēj patstāvīgi turpināt izglītošanos, pilnveidojot kompetences;
5. Spēj formulēt, izklāstīt un analizēt praktiskas problēmas grāmatveža profesijā, izvēloties un izmantojot dažāda veida informāciju to risināšanā;
6. Spēj piedalīties uzņēmējdarbības, publiskās pārvaldes un sabiedrisko organizāciju attīstībā, parādot izpratni par grāmatveža profesijas vietu tautsaimniecībā (uzņēmējdarbībā), publiskajā pārvaldē, sabiedriskajās organizācijās un sociāli.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture