Pamatdati
Programmas nosaukums | Tūrisma un viesmīlības vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA" |
Studiju virziens | Viesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42812 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Tūrisma un atpūtas organizācija |
ISCED kods | 1015 |
ISCED nosaukums | Tūrisma un atpūtas organizācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds tūrisma un viesmīlības uzņēmējdarbībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Tūrisma pakalpojumu vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04030-43 |
---|---|
Licences datums | 23.07.2008 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 02.10.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 03.10.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas un izpratne:
• Spēja apgūt tūrisma pakalpojumu vadītāja profesijai raksturīgās vispārējas un specializētas zināšanas priekšstata (P), izpratnes (I) un lietošanas (L) līmenī, spēja parādīt tūrisma un viesmīlības jomas svarīgāko jēdzienu, teoriju un likumsakarību kritisku izpratni globālā un reģionālā mērogā.
Prasmes:
• Spēj izprast un novērtēt tūrisma un viesmīlības attīstības tendences un likumsakarības Latvijā un pasaulē, praktiski un atbildīgi risināt aktuālas tūrisma un viesmīlības problēmas;
• Spēj veikt tūrisma pakalpojumu vadītāja profesionālās darbības uzdevumus un rast inovatīvus risinājumus, izmantojot apgūtās zināšanas un prasmes; izstrādāt uzņēmuma attīstības stratēģiju, efektīvu uzņēmuma darbības modeli, izstrādāt un vadīt projektus, organizēt un vadīt uzņēmuma darbībai nepieciešamos cilvēku, informatīvos un finanšu resursus un procesus, izvērtēt saimnieciskas darbības rezultātus un izmantot to lēmumu pieņemšanā tūrisma pakalpojumu vadītāja profesionālās kompetences ietvaros ;
• Spēj darboties starpdisplinārā komandā, izrāda iniciatīvu un radošumu. Spēj pielietot svešvalodas, komunikācijas un saskarsmes prasmes, strādājot multikulturālā vidē un izmantojot dažādus informācijas avotus;
• Spēj veikt pētniecisku darbību un lietišķos pētījumus, interpretēt un analizēt to rezultātus; prezentēt savu pētījumu rezultātus, argumentēti izteikt savu viedokli un to aizstāvēt; patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
Kompetences:
• Spēj vākt, analizēt un novērtēt tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbības rādītājus, interpretēt iegūtos datus, izmantojot statistikas un citas zinātniski pētnieciskās metodes, rast radošus risinājumus un sniegt argumentētus priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai, lēmumu pieņemšanai un problēmu risināšanai;
• Spēj izprast profesionālās ētikas pamatprincipus atbilstoši ANO Pasaules Tūrisma organizācijas Globālajam Tūrisma ētikas kodeksam un izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību; ievērot etikas principus dažādās saskarsmes situācijās un starpkultūru komunikācijā, brīvi lietot apgūstamās svešvalodas saskarsmē ar ārzemju partneriem profesionālās darbības ietvaros; nodrošināt aktīvu un efektīvu dalību sociālā dialoga veidošanā sabiedrībā;
• Spēj izprast un pielietot savā darbā Latvijas un starptautisko likumu tiesiskās normas; orientēties normatīvo aktu prasībās savā profesionālajā jomā; veikt darba uzdevumus, ievērojot darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzības prasības, kā arī civilās aizsardzības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības;
• Spēj izmantot modernās informācijas tehnoloģijas savā profesionālajā darbībā; atrast, sistematizēt un analītiski aprakstīt informāciju, izmantot informācijas datu bāzes; izmantot valodu zināšanas informācijas vākšanā, pētīšanā, analīzē; plānot uzņēmuma darbību ar informācijas tehnoloģiju izmantošanu.
• Spēja apgūt tūrisma pakalpojumu vadītāja profesijai raksturīgās vispārējas un specializētas zināšanas priekšstata (P), izpratnes (I) un lietošanas (L) līmenī, spēja parādīt tūrisma un viesmīlības jomas svarīgāko jēdzienu, teoriju un likumsakarību kritisku izpratni globālā un reģionālā mērogā.
Prasmes:
• Spēj izprast un novērtēt tūrisma un viesmīlības attīstības tendences un likumsakarības Latvijā un pasaulē, praktiski un atbildīgi risināt aktuālas tūrisma un viesmīlības problēmas;
• Spēj veikt tūrisma pakalpojumu vadītāja profesionālās darbības uzdevumus un rast inovatīvus risinājumus, izmantojot apgūtās zināšanas un prasmes; izstrādāt uzņēmuma attīstības stratēģiju, efektīvu uzņēmuma darbības modeli, izstrādāt un vadīt projektus, organizēt un vadīt uzņēmuma darbībai nepieciešamos cilvēku, informatīvos un finanšu resursus un procesus, izvērtēt saimnieciskas darbības rezultātus un izmantot to lēmumu pieņemšanā tūrisma pakalpojumu vadītāja profesionālās kompetences ietvaros ;
• Spēj darboties starpdisplinārā komandā, izrāda iniciatīvu un radošumu. Spēj pielietot svešvalodas, komunikācijas un saskarsmes prasmes, strādājot multikulturālā vidē un izmantojot dažādus informācijas avotus;
• Spēj veikt pētniecisku darbību un lietišķos pētījumus, interpretēt un analizēt to rezultātus; prezentēt savu pētījumu rezultātus, argumentēti izteikt savu viedokli un to aizstāvēt; patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
Kompetences:
• Spēj vākt, analizēt un novērtēt tūrisma un viesmīlības uzņēmuma darbības rādītājus, interpretēt iegūtos datus, izmantojot statistikas un citas zinātniski pētnieciskās metodes, rast radošus risinājumus un sniegt argumentētus priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai, lēmumu pieņemšanai un problēmu risināšanai;
• Spēj izprast profesionālās ētikas pamatprincipus atbilstoši ANO Pasaules Tūrisma organizācijas Globālajam Tūrisma ētikas kodeksam un izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību; ievērot etikas principus dažādās saskarsmes situācijās un starpkultūru komunikācijā, brīvi lietot apgūstamās svešvalodas saskarsmē ar ārzemju partneriem profesionālās darbības ietvaros; nodrošināt aktīvu un efektīvu dalību sociālā dialoga veidošanā sabiedrībā;
• Spēj izprast un pielietot savā darbā Latvijas un starptautisko likumu tiesiskās normas; orientēties normatīvo aktu prasībās savā profesionālajā jomā; veikt darba uzdevumus, ievērojot darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzības prasības, kā arī civilās aizsardzības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības;
• Spēj izmantot modernās informācijas tehnoloģijas savā profesionālajā darbībā; atrast, sistematizēt un analītiski aprakstīt informāciju, izmantot informācijas datu bāzes; izmantot valodu zināšanas informācijas vākšanā, pētīšanā, analīzē; plānot uzņēmuma darbību ar informācijas tehnoloģiju izmantošanu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture