Pamatdati
Programmas nosaukumsKomunikācija un sabiedriskās attiecības
Augstskola/KoledžaVidzemes Augstskola
Studiju virziensInformācijas un komunikācijas zinātnes
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42321
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaŽurnālistika un komunikācija
ISCED kods0321
ISCED nosaukumsŽurnālistika un komunikācija
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds komunikācijā un sabiedriskajās attiecībās
Iegūstamā kvalifikācijaSabiedrisko attiecību vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/48
Akreditācijas datums08.09.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš09.09.2027
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas uzdevums ir nodrošināt šādu zināšanu, prasmju, kompetenču un attieksmju apguvi:
ZINĀŠANAS
Zināšanas par Latvijas un pasaules ekonomiskajiem un politiskajiem procesiem; nozarē notiekošajiem procesiem; zināšanas par vadības un lēmumu pieņemšanas metodēm; sabiedrisko attiecību teorētiskās zināšanas un prasmes, zināšanas par organizācijas komunikācijas procesiem, inovāciju attīstību.
PRASMES
Prasmes veidot un vadīt komandas darbu; efektīvi plānot un organizēt savu darbu; motivēt; organizēt un vadīt lietišķos pētījumus; lietot mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas; sagatavot un sniegt prezentācijas (t.sk. izmantojot multimedijus); plānot un vadīt komunikāciju ar organizācijas iekšējām un ārējām publikām, ietekmes pusēm; ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu normas.
KOMPETENCES
Komunikācijas procesu vadīšana un analīze; sarunu vadīšana; pārliecināšana; tekstu rakstīšana un rediģēšana; drukāto mediju, audiovizuālo un interaktīvo mediju koncepciju veidošana, komunikācijas veidošana digitālo mediju platformās, sadarbības veidošana ar ārpakalpojumu sniedzējiem un viedokļa līderiem sociālo mediju vidē; iespēju un risku analīze sabiedrisko attiecību darbības plānošanā; stratēģiskā vēstījuma formulēšana un tā komunikatīvās virzības nodrošināšana; laika plānošana; budžeta plānošana; cilvēkresursu plānošana, vadīšana un kontrole; pārliecināšanas stratēģiju un taktiku pielietošana; informācijas un zināšanu pārvaldība.

Komunikācijas un sabiedrisko attiecību studiju programma veicina šādu attieksmju pilnveidošanos: atbildības izjūta, godīgums, mērķtiecība, precizitāte, vēlme mācīties, iniciatīva, ētiskums un tolerance.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture