Pamatdati
Programmas nosaukums | Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
---|---|
Augstskola/Koledža | Vidzemes Augstskola |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42321 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Žurnālistika un komunikācija |
ISCED kods | 0321 |
ISCED nosaukums | Žurnālistika un komunikācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds komunikācijā un sabiedriskajās attiecībās |
Iegūstamā kvalifikācija | Sabiedrisko attiecību vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/48 |
---|---|
Akreditācijas datums | 08.09.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 09.09.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas uzdevums ir nodrošināt šādu zināšanu, prasmju, kompetenču un attieksmju apguvi:
ZINĀŠANAS
Zināšanas par Latvijas un pasaules ekonomiskajiem un politiskajiem procesiem; nozarē notiekošajiem procesiem; zināšanas par vadības un lēmumu pieņemšanas metodēm; sabiedrisko attiecību teorētiskās zināšanas un prasmes, zināšanas par organizācijas komunikācijas procesiem, inovāciju attīstību.
PRASMES
Prasmes veidot un vadīt komandas darbu; efektīvi plānot un organizēt savu darbu; motivēt; organizēt un vadīt lietišķos pētījumus; lietot mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas; sagatavot un sniegt prezentācijas (t.sk. izmantojot multimedijus); plānot un vadīt komunikāciju ar organizācijas iekšējām un ārējām publikām, ietekmes pusēm; ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu normas.
KOMPETENCES
Komunikācijas procesu vadīšana un analīze; sarunu vadīšana; pārliecināšana; tekstu rakstīšana un rediģēšana; drukāto mediju, audiovizuālo un interaktīvo mediju koncepciju veidošana, komunikācijas veidošana digitālo mediju platformās, sadarbības veidošana ar ārpakalpojumu sniedzējiem un viedokļa līderiem sociālo mediju vidē; iespēju un risku analīze sabiedrisko attiecību darbības plānošanā; stratēģiskā vēstījuma formulēšana un tā komunikatīvās virzības nodrošināšana; laika plānošana; budžeta plānošana; cilvēkresursu plānošana, vadīšana un kontrole; pārliecināšanas stratēģiju un taktiku pielietošana; informācijas un zināšanu pārvaldība.
Komunikācijas un sabiedrisko attiecību studiju programma veicina šādu attieksmju pilnveidošanos: atbildības izjūta, godīgums, mērķtiecība, precizitāte, vēlme mācīties, iniciatīva, ētiskums un tolerance.
ZINĀŠANAS
Zināšanas par Latvijas un pasaules ekonomiskajiem un politiskajiem procesiem; nozarē notiekošajiem procesiem; zināšanas par vadības un lēmumu pieņemšanas metodēm; sabiedrisko attiecību teorētiskās zināšanas un prasmes, zināšanas par organizācijas komunikācijas procesiem, inovāciju attīstību.
PRASMES
Prasmes veidot un vadīt komandas darbu; efektīvi plānot un organizēt savu darbu; motivēt; organizēt un vadīt lietišķos pētījumus; lietot mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas; sagatavot un sniegt prezentācijas (t.sk. izmantojot multimedijus); plānot un vadīt komunikāciju ar organizācijas iekšējām un ārējām publikām, ietekmes pusēm; ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu normas.
KOMPETENCES
Komunikācijas procesu vadīšana un analīze; sarunu vadīšana; pārliecināšana; tekstu rakstīšana un rediģēšana; drukāto mediju, audiovizuālo un interaktīvo mediju koncepciju veidošana, komunikācijas veidošana digitālo mediju platformās, sadarbības veidošana ar ārpakalpojumu sniedzējiem un viedokļa līderiem sociālo mediju vidē; iespēju un risku analīze sabiedrisko attiecību darbības plānošanā; stratēģiskā vēstījuma formulēšana un tā komunikatīvās virzības nodrošināšana; laika plānošana; budžeta plānošana; cilvēkresursu plānošana, vadīšana un kontrole; pārliecināšanas stratēģiju un taktiku pielietošana; informācijas un zināšanu pārvaldība.
Komunikācijas un sabiedrisko attiecību studiju programma veicina šādu attieksmju pilnveidošanos: atbildības izjūta, godīgums, mērķtiecība, precizitāte, vēlme mācīties, iniciatīva, ētiskums un tolerance.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture