Pamatdati
Programmas nosaukums | Komunikācija un sabiedriskās attiecības |
---|---|
Augstskola/Koledža | Vidzemes Augstskola |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42321 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda un sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vismaz vidējās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā bakalaura) studiju programma |
Tematiskā grupa | Žurnālistika un komunikācija |
ISCED kods | 0321 |
ISCED nosaukums | Žurnālistika un komunikācija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds komunikācijā un sabiedriskajās attiecībās |
Iegūstamā kvalifikācija | Sabiedrisko attiecību vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/48 |
---|---|
Akreditācijas datums | 08.09.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 09.09.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas uzdevums ir nodrošināt šādu zināšanu, prasmju, kompetenču un attieksmju apguvi:
ZINĀŠANAS
Zināšanas par Latvijas un pasaules ekonomiskajiem un politiskajiem procesiem; nozarē notiekošajiem procesiem; zināšanas par vadības un lēmumu pieņemšanas metodēm; sabiedrisko attiecību teorētiskās zināšanas un prasmes, zināšanas par organizācijas komunikācijas procesiem, inovāciju attīstību.
PRASMES
Prasmes veidot un vadīt komandas darbu; efektīvi plānot un organizēt savu darbu; motivēt; organizēt un vadīt lietišķos pētījumus; lietot mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas; sagatavot un sniegt prezentācijas (t.sk. izmantojot multimedijus); plānot un vadīt komunikāciju ar organizācijas iekšējām un ārējām publikām, ietekmes pusēm; ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu normas.
KOMPETENCES
Komunikācijas procesu vadīšana un analīze; sarunu vadīšana; pārliecināšana; tekstu rakstīšana un rediģēšana; drukāto mediju, audiovizuālo un interaktīvo mediju koncepciju veidošana, komunikācijas veidošana digitālo mediju platformās, sadarbības veidošana ar ārpakalpojumu sniedzējiem un viedokļa līderiem sociālo mediju vidē; iespēju un risku analīze sabiedrisko attiecību darbības plānošanā; stratēģiskā vēstījuma formulēšana un tā komunikatīvās virzības nodrošināšana; laika plānošana; budžeta plānošana; cilvēkresursu plānošana, vadīšana un kontrole; pārliecināšanas stratēģiju un taktiku pielietošana; informācijas un zināšanu pārvaldība.
Komunikācijas un sabiedrisko attiecību studiju programma veicina šādu attieksmju pilnveidošanos: atbildības izjūta, godīgums, mērķtiecība, precizitāte, vēlme mācīties, iniciatīva, ētiskums un tolerance.
ZINĀŠANAS
Zināšanas par Latvijas un pasaules ekonomiskajiem un politiskajiem procesiem; nozarē notiekošajiem procesiem; zināšanas par vadības un lēmumu pieņemšanas metodēm; sabiedrisko attiecību teorētiskās zināšanas un prasmes, zināšanas par organizācijas komunikācijas procesiem, inovāciju attīstību.
PRASMES
Prasmes veidot un vadīt komandas darbu; efektīvi plānot un organizēt savu darbu; motivēt; organizēt un vadīt lietišķos pētījumus; lietot mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas; sagatavot un sniegt prezentācijas (t.sk. izmantojot multimedijus); plānot un vadīt komunikāciju ar organizācijas iekšējām un ārējām publikām, ietekmes pusēm; ievērot likumu prasības, biznesa ētiku un sabiedrisko attiecību ētikas kodeksu normas.
KOMPETENCES
Komunikācijas procesu vadīšana un analīze; sarunu vadīšana; pārliecināšana; tekstu rakstīšana un rediģēšana; drukāto mediju, audiovizuālo un interaktīvo mediju koncepciju veidošana, komunikācijas veidošana digitālo mediju platformās, sadarbības veidošana ar ārpakalpojumu sniedzējiem un viedokļa līderiem sociālo mediju vidē; iespēju un risku analīze sabiedrisko attiecību darbības plānošanā; stratēģiskā vēstījuma formulēšana un tā komunikatīvās virzības nodrošināšana; laika plānošana; budžeta plānošana; cilvēkresursu plānošana, vadīšana un kontrole; pārliecināšanas stratēģiju un taktiku pielietošana; informācijas un zināšanu pārvaldība.
Komunikācijas un sabiedrisko attiecību studiju programma veicina šādu attieksmju pilnveidošanos: atbildības izjūta, godīgums, mērķtiecība, precizitāte, vēlme mācīties, iniciatīva, ētiskums un tolerance.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture