Pamatdati
Programmas nosaukums | Muzikoloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51212 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Mūzika un skatuves māksla |
ISCED kods | 0215 |
ISCED nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) humanitārajās un mākslas zinātnēs |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04052-4 |
---|---|
Licences datums | 27.05.2004 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 15.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 16.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1) Spēj patstāvīgi veikt oriģinālu zinātnisku pētījumu, balstoties uz jaunākajām zinātnes atziņām un metodoloģiju Humanitārās un mākslas zinātnes Mūzikas, vizuālās mākslas un arhitektūras nozares apakšnozarē Vēsturiskā muzikoloģija, Sistemātiskā muzikoloģija vai Etnomuzikoloģija, kā arī stardisciplināri.
2) Spēj orientēties Humanitārās un mākslas zinātnes starptautiskajā teorētiskajā diskursā, ir apguvis un prot pielietot jaunākās pētniecības metodes, izprot zinātniskuma un diskursivitātes principus.
3) Spēj risināt sarežģītas un inovatīvas pētījumu tēmas daudzveidīgos kontekstos, ievērojot pētniecības ētiku.
4) Spēj iekļauties starptautiskos pētniecības procesos un projektos, analizēt un izvērtēt dažādu pētniecības projektu un pētījumu rezultātus.
5) Spēj strādāt ar akadēmisku tekstu, analizēt dažādus teksta veidus un izmantot tos pētniecībā, izprot akadēmiskās rakstības stilus un principus.
6) Spēj analizēt un diskutēt teorētiskās un metodoloģiskās pieejas izvēlētajā specializācijas jomā un starpdisciplināri.
7) Spēj aizstāvēt promocijas darbu un pēc promocijas darba aizstāvēšanas iegūt zinātnes doktora (Ph. D.) grādu Humanitārās un mākslas zinātnes Mūzikas, vizuālās mākslas un arhitektūras nozarē.
8) Spēj strādāt akadēmisko un pētniecības darbu zinātniskajās un augstākās izglītības institūcijās.
9) Spēj aprobēt pētniecības rezultātus praksē un prezentēt tos zinātniskās konferencēs, akadēmiskos u.c. semināros, u.tml.
2) Spēj orientēties Humanitārās un mākslas zinātnes starptautiskajā teorētiskajā diskursā, ir apguvis un prot pielietot jaunākās pētniecības metodes, izprot zinātniskuma un diskursivitātes principus.
3) Spēj risināt sarežģītas un inovatīvas pētījumu tēmas daudzveidīgos kontekstos, ievērojot pētniecības ētiku.
4) Spēj iekļauties starptautiskos pētniecības procesos un projektos, analizēt un izvērtēt dažādu pētniecības projektu un pētījumu rezultātus.
5) Spēj strādāt ar akadēmisku tekstu, analizēt dažādus teksta veidus un izmantot tos pētniecībā, izprot akadēmiskās rakstības stilus un principus.
6) Spēj analizēt un diskutēt teorētiskās un metodoloģiskās pieejas izvēlētajā specializācijas jomā un starpdisciplināri.
7) Spēj aizstāvēt promocijas darbu un pēc promocijas darba aizstāvēšanas iegūt zinātnes doktora (Ph. D.) grādu Humanitārās un mākslas zinātnes Mūzikas, vizuālās mākslas un arhitektūras nozarē.
8) Spēj strādāt akadēmisko un pētniecības darbu zinātniskajās un augstākās izglītības institūcijās.
9) Spēj aprobēt pētniecības rezultātus praksē un prezentēt tos zinātniskās konferencēs, akadēmiskos u.c. semināros, u.tml.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture