Programma slēgta (01.03.2023)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Pedagoģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija |
Studiju virziens | Izglītība, pedagoģija un sports |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43142 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Izglītības zinātne |
ISCED kods | 0111 |
ISCED nosaukums | Izglītības zinātne |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Izglītības zinātņu bakalaura grāds sportā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04054-2 |
---|---|
Licences datums | 27.05.2004 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.05.2013 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 23.05.2019 |
Studiju programmas rezultāti
Mācīšanās rezultāti:
Demonstrēt pedagoģijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļa zināšanu aptver pedagoģijas augstākos sasniegumus;
– demonstrēt pedagoģijas jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni, kā arī demonstrēt vispusīgas un specializētas sporta nozarei atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni;
– izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt sporta jomā profesionālu, inovatīvu un pētniecisku darbību;
– patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot;
– pieņemt lēmumus un risināt problēmas pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā;
– izprast sporta pedagoga profesionālo ētiku;
– izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību;
– formulēt un analītiski raksturot informāciju, problēmas un risinājumus pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem;
– patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un savu padoto tālāko izglītību un profesionālo pilnveidi;
– demonstrēt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā;
– uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu;
– pieņemt lēmumus un rast risinājums mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Demonstrēt pedagoģijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļa zināšanu aptver pedagoģijas augstākos sasniegumus;
– demonstrēt pedagoģijas jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni, kā arī demonstrēt vispusīgas un specializētas sporta nozarei atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni;
– izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt sporta jomā profesionālu, inovatīvu un pētniecisku darbību;
– patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot;
– pieņemt lēmumus un risināt problēmas pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā;
– izprast sporta pedagoga profesionālo ētiku;
– izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību;
– formulēt un analītiski raksturot informāciju, problēmas un risinājumus pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem;
– patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un savu padoto tālāko izglītību un profesionālo pilnveidi;
– demonstrēt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā;
– uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu;
– pieņemt lēmumus un rast risinājums mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Dokumenti
Studiju programmas vēsture