Programma slēgta (01.03.2023)
Pamatdati
| Programmas nosaukums | Pedagoģija |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija |
| Studiju virziens | Izglītība, pedagoģija un sports |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43142 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 6 |
| Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (akadēmiskā bakalaura) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Izglītības zinātne |
| ISCED kods | 0111 |
| ISCED nosaukums | Izglītības zinātne |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
| Iegūstamais grāds | Izglītības zinātņu bakalaura grāds sportā |
| Iegūstamā kvalifikācija | — |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
| Studiju ilgums | |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | 04054-2 |
|---|---|
| Licences datums | 27.05.2004 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 24.05.2013 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 31.03.2026 |
Studiju programmas rezultāti
Mācīšanās rezultāti:
Demonstrēt pedagoģijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļa zināšanu aptver pedagoģijas augstākos sasniegumus;
– demonstrēt pedagoģijas jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni, kā arī demonstrēt vispusīgas un specializētas sporta nozarei atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni;
– izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt sporta jomā profesionālu, inovatīvu un pētniecisku darbību;
– patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot;
– pieņemt lēmumus un risināt problēmas pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā;
– izprast sporta pedagoga profesionālo ētiku;
– izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību;
– formulēt un analītiski raksturot informāciju, problēmas un risinājumus pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem;
– patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un savu padoto tālāko izglītību un profesionālo pilnveidi;
– demonstrēt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā;
– uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu;
– pieņemt lēmumus un rast risinājums mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Demonstrēt pedagoģijai raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, tajā skaitā daļa zināšanu aptver pedagoģijas augstākos sasniegumus;
– demonstrēt pedagoģijas jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni, kā arī demonstrēt vispusīgas un specializētas sporta nozarei atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni;
– izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt sporta jomā profesionālu, inovatīvu un pētniecisku darbību;
– patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot;
– pieņemt lēmumus un risināt problēmas pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā;
– izprast sporta pedagoga profesionālo ētiku;
– izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību;
– formulēt un analītiski raksturot informāciju, problēmas un risinājumus pedagoģijas un sporta pedagoģijas jomā, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan nespeciālistiem;
– patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un savu padoto tālāko izglītību un profesionālo pilnveidi;
– demonstrēt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā;
– uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu;
– pieņemt lēmumus un rast risinājums mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Dokumenti
Studiju programmas vēsture