Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālā aprūpe |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitātes P.Stradiņa medicīnas koledža |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41764 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālā aprūpe |
ISCED kods | 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālā aprūpe |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | — |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais aprūpētājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2022/30 |
---|---|
Akreditācijas datums | 08.06.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 09.06.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas: 1.Izprot un analizē Latvijas Republikas normatīvo aktu īstenošanu sociālās drošības jomā, sociālās politikas būtību un uzdevumus, cilvēktiesības, sabiedrības vērtības un normas; 2. Izprot mērķa grupas ar dažādiem funkcionāliem traucējumiem sociālās aprūpes pakalpojumu kopumu klienta dzīvesvietā un institūcijās; identificē aprūpes vides riska faktorus, izskaidro drošas vides veidošanas pamatprincipus. Prasmes: 3. Piemēro klienta vēlmēm, vajadzībām, līdzdarbības spējām un aprūpes līmenim atbilstošu sociālās aprūpes pakalpojumu un resursu piesaisti; 4. Pārzina un pielieto klienta pašaprūpes, neatkarīgas un patstāvīgās dzīves prasmju novērtēšanas kritērijus sociālās aprūpes plāna izstrādei; pielieto efektīvas komunikācijas pamatprincipus profesionālajā darbībā; 5. Izmanto profesionālajā darbā un pētniecībā drošu informācijas ieguvi, apkopošanas prasmes un datu analīzi; 6. Veic sociālās aprūpes procesa dokumentēšanu un sociālās aprūpes plānu izstrādi; analizē un novērtē sociālās aprūpes procesu. Kompetence: 7.Izprot sociālā aprūpētāja profesionālos pienākumus, mērķus un uzdevumus sociālās labklājības sistēmā; spēj integrēt iegūtās zināšanas, profesionālajā darbībā; 8. Ievēro personas datu aizsardzību un konfidencialitāti, profesionālās ētikas pamatprincipus; izprot diskriminācijas, stereotipu un aizspriedumu ietekmi personas dzīvē; 9.Spēj noteikt un kritiski analizēt sociālās funkcionēšanas un vides mijiedarbības kopsakarības
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture