Pamatdati
            | Programmas nosaukums | Sociālā aprūpe | 
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Latvijas Universitātes P.Stradiņa medicīnas koledža | 
| Studiju virziens | Sociālā labklājība | 
Visi dati
            | LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41764 | 
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 5 | 
| Izglītības programmas veids | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programma piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves | 
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības studiju programma | 
| Tematiskā grupa | Sociālā aprūpe | 
| ISCED kods | 0923 | 
| ISCED nosaukums | Sociālā aprūpe | 
| Studiju programmas apjoms (KP) | 120 | 
| Iegūstamais grāds | — | 
| Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais aprūpētājs | 
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene | 
| Studiju ilgums | 2 gadi | 
| Valoda | latviešu | 
Licences dati
            | Licences numurs | - | 
|---|---|
| Licences datums | |
| Licences termiņš | 
Akreditācijas dati
            | Akreditācijas lapas numurs | 2022/30 | 
|---|---|
| Akreditācijas datums | 08.06.2022 | 
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 | 
| Akreditācijas termiņš | 09.06.2028 | 
Studiju programmas rezultāti
            
                Zināšanas: 1.Izprot un analizē Latvijas Republikas normatīvo aktu īstenošanu sociālās drošības jomā, sociālās politikas būtību un uzdevumus, cilvēktiesības, sabiedrības vērtības un normas; 2.	Izprot mērķa grupas ar dažādiem funkcionāliem traucējumiem sociālās aprūpes pakalpojumu kopumu klienta dzīvesvietā un institūcijās; identificē aprūpes vides riska faktorus, izskaidro drošas vides veidošanas pamatprincipus.	 Prasmes: 3.	Piemēro klienta vēlmēm, vajadzībām, līdzdarbības spējām un aprūpes līmenim atbilstošu sociālās aprūpes pakalpojumu un resursu piesaisti; 4.	Pārzina un pielieto klienta pašaprūpes, neatkarīgas un patstāvīgās dzīves prasmju novērtēšanas kritērijus sociālās aprūpes plāna izstrādei; pielieto efektīvas komunikācijas pamatprincipus profesionālajā darbībā; 5.	Izmanto profesionālajā darbā un pētniecībā drošu informācijas ieguvi, apkopošanas prasmes un datu analīzi; 6.	Veic sociālās aprūpes procesa dokumentēšanu un sociālās aprūpes plānu izstrādi; analizē un novērtē sociālās aprūpes procesu. Kompetence:	 7.Izprot sociālā aprūpētāja profesionālos pienākumus, mērķus un uzdevumus sociālās labklājības sistēmā; spēj integrēt iegūtās zināšanas, profesionālajā darbībā; 8.	Ievēro personas datu aizsardzību un konfidencialitāti, profesionālās ētikas pamatprincipus; izprot diskriminācijas, stereotipu un aizspriedumu ietekmi personas dzīvē;	 9.Spēj noteikt un kritiski analizēt sociālās funkcionēšanas un vides mijiedarbības kopsakarības            
        Dokumenti
            | Dokuments | Dokumenta tips | Valoda | 
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu | 
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu | 
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu | 
| Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu | 
Studiju programmas vēsture