Pamatdati
Programmas nosaukums | Elektroniskās komercijas informācijas sistēmas |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80; 60 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu maģistra grāds datorsistēmās |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 1 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-79 |
---|---|
Licences datums | 17.07.2013 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 15.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 16.11.2025 |
Studiju programmas rezultāti
1. spēj parādīt padziļinātas vai paplašinātas zināšanas un izpratni elektroniskās komercijas informācijas sistēmās, no kurām daļa atbilst attiecīgās zinātnes nozares vai profesionālās jomas jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai vai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē;
2. spēj patstāvīgi izmantot elektroniskās komercijas informācijas sistēmu teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, kā arī spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem informācijas tehnoloģijas nozares vai profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
3. spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas informācijas tehnoloģijas nozarē, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
4. spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu elektroniskās komercijas informācijas sistēmu analīzi;
5. spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
6. spēja ekonomikas procesu analīzes rezultātā izstrādāt prasības IT risinājumiem un attīstīt šos risinājumus.
2. spēj patstāvīgi izmantot elektroniskās komercijas informācijas sistēmu teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību, vai augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, kā arī spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem informācijas tehnoloģijas nozares vai profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
3. spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību, inovācijas informācijas tehnoloģijas nozarē, veikt darbu, pētniecību vai tālāku mācīšanos sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
4. spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu elektroniskās komercijas informācijas sistēmu analīzi;
5. spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
6. spēja ekonomikas procesu analīzes rezultātā izstrādāt prasības IT risinājumiem un attīstīt šos risinājumus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture