Pamatdati
Programmas nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
---|---|
Augstskola/Koledža | Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42212 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Mūzika un skatuves māksla |
ISCED kods | 0215 |
ISCED nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds mūzikā; Profesionālais bakalaura grāds horeogrāfijā |
Iegūstamā kvalifikācija | Skaņu režisors; Instrumentu mūziķis; Vokālists; Diriģents; Komponists; Muzikologs; Horeogrāfs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 15.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 16.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar mūziku un skatuves mākslu (tai skaitā deju), tās apskaņošanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot, apskaņojot, komponējot, analizējot vai dejojot dažādu repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo vai dejas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas vai dejas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas vai dejas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību specializācijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar mūziku un deju saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā specializācijā.
Apakšprogrammā "Akadēmiskā mūzika":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar akadēmiskās mūzikas izpildīšanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot un analizējot dažādu akadēmiskās mūzikas repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko akadēmiskās mūzikas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot akadēmiskās mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt akadēmiskās mūzikas attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību akadēmiskās mūzikas un izvēlētās specializācijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot akadēmiskās mūzikas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar akadēmisko mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas akadēmiskās mūzikas specializācijā.
Apakšprogrammā "Senā mūzika"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas, un attīstīt ar senās mūzikas izpildīšanas un pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot un analizējot senās mūzikas repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko senās mūzikas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās senās mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto senās mūzikas repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot senās mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt senās mūzikas interpretācijas tendences un aktualitātes savā izvēlētajā specializācijā.
7) Analizēt savu darbību senās mūzikas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot senās mūzikas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar senās mūzikas izpildīšanu saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā senās mūzikas specializācijā.
Apakšprogrammā "Džeza mūzika"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar džeza mūzikas izpildīšanas un pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot un analizējot dažādu džeza mūzikas repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko džeza mūzikas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās džeza mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto džeza mūzikas repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot džeza mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā džeza mūzikas specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību džeza mūzikas specializācijas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot džeza mūzikas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar džeza mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā džeza mūzikas specializācijā.
Apakšprogrammā "Diriģēšana"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar diriģēšanu un diriģēšanas pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, diriģējot un analizējot dažādu repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo stilu un tradīciju izpratni diriģēšanas mākslā.
4) Izprast diriģētās mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar diriģēto repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā diriģēšanas specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību diriģēšanas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot pedagoga kompetences savā izvēlētajā diriģēšanas specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot audio, video un citas tehnoloģijas atbilstoši diriģējamajam repertuāram un kolektīviem.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā diriģēšanas specializācijā.
Apakšprogrammā "Horeogrāfija"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar deju, horeogrāfiju un dejas/horeogrāfijas pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, dejojot/veidojot horeogrāfijas dažādam repertuāram profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko dejas/horeogrāfijas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās dejas/horeogrāfijas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto dejas repertuāru / horeogrāfiju saistītus jautājumus, precīzi lietojot profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā dejas/horeogrāfijas specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību dejas/horeogrāfijas specializācijas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot dejas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar deju un horeogrāfiju saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā dejas/horeogrāfijas specializācijā.
Apakšprogrammā "Kompozīcija":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar komponēšanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, komponējot, instrumentējot un aranžējot dažādu stilu, tehniku, sastāvu un žanru skaņdarbus profesionālā līmenī.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast mūzikas raksturu un emocijas un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar kompozīciju saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt kompozīcijas attīstības tendences un aktualitātes.
7) Analizēt savu darbību kompozīcijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot mūzikas profesionālās izglītības pedagoga kompetences.
9) Orientēties un lietot ar mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas kompozīcijas specializācijā.
Apakšprogrammā "Skaņu režija":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar mūzikas un skatuves mākslas apskaņošanu un ierakstu veikšanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, veicot skaņu ierakstus, skaņu ierakstu pēcapstrādi, skaņu ierakstu māksliniecisko producēšanu un nodrošinot koncertu apskaņošanu, strādājot individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas raksturu un emocijas un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar skaņu ierakstīšanu un apskaņošanu saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt skaņu režijas attīstības tendences un aktualitātes.
7) Analizēt savu darbību skaņu režijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot plānošanas, organizēšanas un komunikācijas kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot atbilstošas skaņu ierakstu tehnoloģijas, apskaņošanas aparatūru un specializētās datorprogrammas tehniski kvalitatīva un sabalansēta skanējuma iegūšanai.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas skaņu režijas specializācijā.
Apakšprogrammā "Muzikoloģija":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar muzikoloģiju, tostarp ar mūzikas vēsturi, teoriju, žurnālistiku un etnomuzikoloģiju, kā arī ar mūzikas pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt prasmes, analizējot un izvērtējot dažādu laikmetu un stilu skaņdarbus, kā arī skaidrojot mūzikas attīstības likumsakarības profesionālā līmenī.
3) Demonstrēt muzikālo stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas raksturu un emocijas, atbilstoši komunicēt un skaidrot to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar muzikoloģiju saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt muzikoloģijas attīstības tendences un aktualitātes.
7) Analizēt savu darbību muzikoloģijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot mūzikas profesionālās izglītības pedagoga kompetences.
9) Orientēties un lietot ar mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas muzikoloģijas specializācijā.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot, apskaņojot, komponējot, analizējot vai dejojot dažādu repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo vai dejas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas vai dejas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas vai dejas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību specializācijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar mūziku un deju saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā specializācijā.
Apakšprogrammā "Akadēmiskā mūzika":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar akadēmiskās mūzikas izpildīšanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot un analizējot dažādu akadēmiskās mūzikas repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko akadēmiskās mūzikas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot akadēmiskās mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt akadēmiskās mūzikas attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību akadēmiskās mūzikas un izvēlētās specializācijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot akadēmiskās mūzikas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar akadēmisko mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas akadēmiskās mūzikas specializācijā.
Apakšprogrammā "Senā mūzika"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas, un attīstīt ar senās mūzikas izpildīšanas un pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot un analizējot senās mūzikas repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko senās mūzikas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās senās mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto senās mūzikas repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot senās mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt senās mūzikas interpretācijas tendences un aktualitātes savā izvēlētajā specializācijā.
7) Analizēt savu darbību senās mūzikas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot senās mūzikas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar senās mūzikas izpildīšanu saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā senās mūzikas specializācijā.
Apakšprogrammā "Džeza mūzika"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar džeza mūzikas izpildīšanas un pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, atskaņojot un analizējot dažādu džeza mūzikas repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko džeza mūzikas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās džeza mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto džeza mūzikas repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot džeza mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā džeza mūzikas specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību džeza mūzikas specializācijas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot džeza mūzikas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar džeza mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā džeza mūzikas specializācijā.
Apakšprogrammā "Diriģēšana"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar diriģēšanu un diriģēšanas pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, diriģējot un analizējot dažādu repertuāru profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo stilu un tradīciju izpratni diriģēšanas mākslā.
4) Izprast diriģētās mūzikas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar diriģēto repertuāru saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā diriģēšanas specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību diriģēšanas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot pedagoga kompetences savā izvēlētajā diriģēšanas specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot audio, video un citas tehnoloģijas atbilstoši diriģējamajam repertuāram un kolektīviem.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā diriģēšanas specializācijā.
Apakšprogrammā "Horeogrāfija"
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar deju, horeogrāfiju un dejas/horeogrāfijas pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, dejojot/veidojot horeogrāfijas dažādam repertuāram profesionālā līmenī individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko dejas/horeogrāfijas stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās dejas/horeogrāfijas raksturu un emocijas, un atbilstoši komunicēt tās klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar izpildīto dejas repertuāru / horeogrāfiju saistītus jautājumus, precīzi lietojot profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt attīstības tendences un aktualitātes savā izvēlētajā dejas/horeogrāfijas specializācijas jomā.
7) Analizēt savu darbību dejas/horeogrāfijas specializācijas jomā un tās nozīmi sabiedrībā.
8) Lietot dejas pedagoga kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot ar deju un horeogrāfiju saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas savā dejas/horeogrāfijas specializācijā.
Apakšprogrammā "Kompozīcija":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar komponēšanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, komponējot, instrumentējot un aranžējot dažādu stilu, tehniku, sastāvu un žanru skaņdarbus profesionālā līmenī.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast mūzikas raksturu un emocijas un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar kompozīciju saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt kompozīcijas attīstības tendences un aktualitātes.
7) Analizēt savu darbību kompozīcijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot mūzikas profesionālās izglītības pedagoga kompetences.
9) Orientēties un lietot ar mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas kompozīcijas specializācijā.
Apakšprogrammā "Skaņu režija":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar mūzikas un skatuves mākslas apskaņošanu un ierakstu veikšanu, kā arī pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt tehniskās prasmes, veicot skaņu ierakstus, skaņu ierakstu pēcapstrādi, skaņu ierakstu māksliniecisko producēšanu un nodrošinot koncertu apskaņošanu, strādājot individuāli un grupā.
3) Demonstrēt būtiskāko muzikālo stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas raksturu un emocijas un atbilstoši komunicēt to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar skaņu ierakstīšanu un apskaņošanu saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt skaņu režijas attīstības tendences un aktualitātes.
7) Analizēt savu darbību skaņu režijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot plānošanas, organizēšanas un komunikācijas kompetences savā izvēlētajā specializācijas jomā.
9) Orientēties un lietot atbilstošas skaņu ierakstu tehnoloģijas, apskaņošanas aparatūru un specializētās datorprogrammas tehniski kvalitatīva un sabalansēta skanējuma iegūšanai.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas skaņu režijas specializācijā.
Apakšprogrammā "Muzikoloģija":
1) Mākslinieciski un saturīgi īstenot savas radošās idejas un attīstīt ar muzikoloģiju, tostarp ar mūzikas vēsturi, teoriju, žurnālistiku un etnomuzikoloģiju, kā arī ar mūzikas pētniecības aspektiem saistīto potenciālu.
2) Parādīt prasmes, analizējot un izvērtējot dažādu laikmetu un stilu skaņdarbus, kā arī skaidrojot mūzikas attīstības likumsakarības profesionālā līmenī.
3) Demonstrēt muzikālo stilu un tradīciju izpratni.
4) Izprast izpildītās mūzikas raksturu un emocijas, atbilstoši komunicēt un skaidrot to klausītājiem.
5) Valsts valodā un svešvalodā verbalizēt un analizēt dažādus ar muzikoloģiju saistītus jautājumus, precīzi lietojot mūzikas profesionālo terminoloģiju.
6) Valsts valodā un svešvalodā detalizēti pārrunāt muzikoloģijas attīstības tendences un aktualitātes.
7) Analizēt savu darbību muzikoloģijas jomā un tās lomu sabiedrībā.
8) Lietot mūzikas profesionālās izglītības pedagoga kompetences.
9) Orientēties un lietot ar mūziku saistītas audio, video un citas tehnoloģijas.
10) Pieņemt lēmumu mainīgos apstākļos, risināt problēmsituācijas un īstenot vienkāršas inovācijas muzikoloģijas specializācijā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (29.07.2022) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture