Pamatdati
Programmas nosaukums | Vēsture un arheoloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Vēsture un filozofija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43228 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Vēsture un arheoloģija |
ISCED kods | 0222 |
ISCED nosaukums | Vēsture un arheoloģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu bakalaura grāds vēsturē un arheoloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi; 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | Netiek piešķirts |
---|---|
Licences datums | 13.09.2023 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 13.09.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 14.09.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. demonstrē un izmanto paplašinātas zināšanas vēstures un arheoloģijas nozarē;
2. demonstrē izpratni par vēstures procesiem un norisēm, izprot nozares svarīgākos jēdzienus un likumsakarības;
3. pārzina vēstures un arheoloģijas zinātnes jaunākos atklājumus un pētnieciskās pieejas, kas nodrošina pamatu radošai domāšanai vai analītiskai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu zinātņu jomu saskarē.
Prasmes:
4. patstāvīgi izmanto teorētiskās nostādnes un metodes, lai veiktu pētniecisku vai kādu citu radošu darbību vai augsti kvalificētu profesionālu darbu;
5. formulē un analītiski apraksta ar vēstures un arheoloģijas nozari saistītu informāciju, problēmas un risinājumus, un argumentēti izskaidro un diskutē par būtiskiem vēstures un arheoloģijas aspektiem un problēmām gan ar nozares speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. patstāvīgi pilnveido savu profesionālo kompetenci, apgūstot jaunas metodes un prasmes un mudinot to darīt personāla grupu;
7. risina problēmas, izmantojot zinātnisku pieeju, un rod risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Kompetence:
8. patstāvīgi iegūst, atlasa un kritiski analizē informāciju un to izmanto lēmumu pieņemšanā un problēmu risināšanā;
9. parāda izpratni par akadēmisko un profesionālo ētiku, izvērtē un uzņemas atbildību par pētījumu rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
10. aktīvi līdzdarbojas vēstures un arheoloģijas jomas dzīvē Latvijā.
1. demonstrē un izmanto paplašinātas zināšanas vēstures un arheoloģijas nozarē;
2. demonstrē izpratni par vēstures procesiem un norisēm, izprot nozares svarīgākos jēdzienus un likumsakarības;
3. pārzina vēstures un arheoloģijas zinātnes jaunākos atklājumus un pētnieciskās pieejas, kas nodrošina pamatu radošai domāšanai vai analītiskai pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu zinātņu jomu saskarē.
Prasmes:
4. patstāvīgi izmanto teorētiskās nostādnes un metodes, lai veiktu pētniecisku vai kādu citu radošu darbību vai augsti kvalificētu profesionālu darbu;
5. formulē un analītiski apraksta ar vēstures un arheoloģijas nozari saistītu informāciju, problēmas un risinājumus, un argumentēti izskaidro un diskutē par būtiskiem vēstures un arheoloģijas aspektiem un problēmām gan ar nozares speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. patstāvīgi pilnveido savu profesionālo kompetenci, apgūstot jaunas metodes un prasmes un mudinot to darīt personāla grupu;
7. risina problēmas, izmantojot zinātnisku pieeju, un rod risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Kompetence:
8. patstāvīgi iegūst, atlasa un kritiski analizē informāciju un to izmanto lēmumu pieņemšanā un problēmu risināšanā;
9. parāda izpratni par akadēmisko un profesionālo ētiku, izvērtē un uzņemas atbildību par pētījumu rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
10. aktīvi līdzdarbojas vēstures un arheoloģijas jomas dzīvē Latvijā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture