Pamatdati
Programmas nosaukums | Biroja vadība un profesionāla klientu apkalpošana |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Biznesa vadības koledža" |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41346 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programma piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Sekretariāta un biroja darbs |
ISCED kods | 0415 |
ISCED nosaukums | Sekretariāta un biroja darbs |
Studiju programmas apjoms (KP) | 132 |
Iegūstamais grāds | — |
Iegūstamā kvalifikācija | Biroja administrators |
Studiju veids un forma | Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/12 |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.05.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.05.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Organizē, plāno un koordinē biroja darbu, izmantojot apgūtās zināšanas.
2. Apliecina prasmi dokumentu pārvaldībā atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem.
3. Analizē biroja darbu un izstrādā priekšlikumus uzņēmuma biroja darba procesu pilnveidei.
4. Rīkojas saskaņā ar darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām.
5. Sadarbojas, komunicējot arī svešvalodās, un sniedz konstruktīvu atgriezenisko saiti saskarsmes partneriem.
6. Uzņemas atbildību par darba rezultātiem, demonstrē iniciatīvu, apzinās savas iegūtās profesijas sociālo nozīmi, izprot biroja administratora darba ētiku.
7. Pamato savu izvēli turpmākajām studijām un mūžizglītībai.
2. Apliecina prasmi dokumentu pārvaldībā atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem.
3. Analizē biroja darbu un izstrādā priekšlikumus uzņēmuma biroja darba procesu pilnveidei.
4. Rīkojas saskaņā ar darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām.
5. Sadarbojas, komunicējot arī svešvalodās, un sniedz konstruktīvu atgriezenisko saiti saskarsmes partneriem.
6. Uzņemas atbildību par darba rezultātiem, demonstrē iniciatīvu, apzinās savas iegūtās profesijas sociālo nozīmi, izprot biroja administratora darba ētiku.
7. Pamato savu izvēli turpmākajām studijām un mūžizglītībai.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Commission decision (26.02.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture