Pamatdati
Programmas nosaukums | Datoru inženierija un elektronika |
---|---|
Augstskola/Koledža | Transporta un sakaru institūts |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45523 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Elektronika un automātika |
ISCED kods | 0714 |
ISCED nosaukums | Elektronika un automātika |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80; 60 |
Iegūstamais grāds | Inženierzinātņu maģistra grāds datorinženierijā un elektronikā |
Iegūstamā kvalifikācija | —; -- |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 06.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 07.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
• Parāda dziļas zināšanas par mūsdienu problēmām elektronikas, robotikas un telekomunikāciju jomā un iespējamajiem to risināšanas veidiem, balstoties uz jēdzienu, principu un metožu kopumu neskaidri formulētu uzdevumu kontekstā, un spēj tās pielietot, novērtējot un risinot mūsdienu rūpniecības un sociālās problēmas atbilstoši tiesiskajām, ētiskajām un sociālajām normām.
• Spēj izvēlēties, lietot un kritiski novērtēt metodes, iekārtas un programmatūru, lai efektīvi risinātu iegulto, autonomo un robotizēto sistēmu, tehnoloģiju un modelēšanas vides izstrādes un izpētes problēmas sakaru tīklu projektēšanai un to kiberdrošībai.
• Spēj paplašināt mūsdienu iegultās elektronikas un sakaru sistēmu funkcionalitāti un programmatūru, kā arī izveidot lietojumprogrammatūru un lietošanai gatavus tehniskos risinājumus.
• Izmantojot signālu un attēlu ciparu apstrādes metodes, mašīnmācīšanos, kā arī eksperimentu plānošanas un datu apstrādes metodes, spēj izstrādāt kvalitatīvos, matemātiskos un funkcionālos modeļus (prototipus) tehnisko risinājumu projektēšanai.
• Spēj patstāvīgi formulēt un risināt sarežģītas inženiertehniskās problēmas, kas prasa dziļas profesionālas zināšanas, izmantojot mūsdienīgas pētniecības un jaunu zināšanu radīšanas metodes datortehnikas jomā.
• Spēj analizēt un kritiski novērtēt inženiertehnisko risinājumu tehnisko un ekonomisko efektivitāti un formulēt prasības elektroniskām sistēmām, lietojumprogrammām un to darbības noteikumiem, pamatojoties uz attiecīgo dokumentāciju un intelektuālā īpašuma aizsardzību.
• Spēj efektīvi vizualizēt un prezentēt inženierprojektu rezultātus dažādām auditorijām, izmantojot mūsdienu informācijas tehnoloģijas.
• Spēj strādāt un vadīt komandas, demonstrējot līdera īpašības un uz rezultātu orientētu domāšanu, kā arī uzņemties atbildību par komandas sniegumu.
• Parāda spēju pastāvīgi pilnveidot savas zināšanas, prasmes un kompetences datortehnikas un elektronikas jomā, veikt pašizglītību, izmantojot mūsdienu pedagoģiskās pieejas.
• Spēj izvēlēties, lietot un kritiski novērtēt metodes, iekārtas un programmatūru, lai efektīvi risinātu iegulto, autonomo un robotizēto sistēmu, tehnoloģiju un modelēšanas vides izstrādes un izpētes problēmas sakaru tīklu projektēšanai un to kiberdrošībai.
• Spēj paplašināt mūsdienu iegultās elektronikas un sakaru sistēmu funkcionalitāti un programmatūru, kā arī izveidot lietojumprogrammatūru un lietošanai gatavus tehniskos risinājumus.
• Izmantojot signālu un attēlu ciparu apstrādes metodes, mašīnmācīšanos, kā arī eksperimentu plānošanas un datu apstrādes metodes, spēj izstrādāt kvalitatīvos, matemātiskos un funkcionālos modeļus (prototipus) tehnisko risinājumu projektēšanai.
• Spēj patstāvīgi formulēt un risināt sarežģītas inženiertehniskās problēmas, kas prasa dziļas profesionālas zināšanas, izmantojot mūsdienīgas pētniecības un jaunu zināšanu radīšanas metodes datortehnikas jomā.
• Spēj analizēt un kritiski novērtēt inženiertehnisko risinājumu tehnisko un ekonomisko efektivitāti un formulēt prasības elektroniskām sistēmām, lietojumprogrammām un to darbības noteikumiem, pamatojoties uz attiecīgo dokumentāciju un intelektuālā īpašuma aizsardzību.
• Spēj efektīvi vizualizēt un prezentēt inženierprojektu rezultātus dažādām auditorijām, izmantojot mūsdienu informācijas tehnoloģijas.
• Spēj strādāt un vadīt komandas, demonstrējot līdera īpašības un uz rezultātu orientētu domāšanu, kā arī uzņemties atbildību par komandas sniegumu.
• Parāda spēju pastāvīgi pilnveidot savas zināšanas, prasmes un kompetences datortehnikas un elektronikas jomā, veikt pašizglītību, izmantojot mūsdienu pedagoģiskās pieejas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture