Pamatdati
Programmas nosaukumsProjektu vadīšana
Augstskola/KoledžaLatvijas Universitāte
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)47345
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaVadība un administrēšana
ISCED kods0413
ISCED nosaukumsVadība un administrēšana
Studiju programmas apjoms (KP)80
Iegūstamais grādsProfesionālais maģistra grāds projektu vadīšanā
Iegūstamā kvalifikācijaProjekta vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums2 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04047-69
Licences datums26.06.2008
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/59
Akreditācijas datums29.09.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš30.09.2027
Studiju programmas rezultāti
Pēc sekmīgas studiju programmas apguves profesionālā maģistra grāda projektu vadīšanā pretendenti atbilstoši LKI 7.līmenim iegūst nepieciešamās:
Zināšanas
• Zināšanu un izpratnes jomā: demonstrēt zināšanas un izpratni, kas veido pamatu patstāvīgai problēmu, radošu alternatīvu ideju formulēšanai, analīzei un pamatotai izvēlei pētniecības darbā;
• Zināšanu pielietošanas jomā: prasmīgi izvēlēties un pielietot projektu vadīšanas teorētiskās atziņas, praktiskās metodes, tehnikas un rīkus netradicionālu, sarežģītu problēmsituāciju risināšanā;
• Analīzes un novērtēšanas jomā: integrēt zināšanas un praktiskās iemaņas, patstāvīgi formulēt, kritiski analizēt un prioritēt problēmu risināšanas alternatīvas, patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus, ievērot projektu vadīšanas ētiskos, vides, apdrošināšanas un veselības un dzimuma aspektus.
• Komunikācijas jomā: skaidri un argumentēti prezentēt un izskaidrot savus secinājumus un priekšlikumus speciālistu un nespeciālistu auditorijās;
• Vispārējās prasmju jomā: strādāt komandā, apkopot un analizēt kopējā darba rezultātus, uzņemoties par tiem atbildību, dot ieguldījumu jaunu zinātnes atziņu radīšanā, veicinot inovācijas un uzņēmējdarbības veikšanu, patstāvīgi un mērķtiecīgi turpināt profesionālās kompetences pilnveidi.
Studiju programmas absolventi ir spējīgi pildīt LR Profesiju klasifikatora atsevišķās grupas „Projektu vadīšanas speciālisti” profesiju profesionālās darbības pamatuzdevumus:
Prasmes
- definēt projektu,
- organizēt projektu,
- plānot projektu,
- veikt projekta uzraudzību un tālākvirzīšanu,
- sastādīt projekta dokumentāciju un ziņojumus,
- prezentēt projekta starprezultātus, noslēgt projektu
Studiju programmas absolventiem ir šāda profesionālā kompetence:
- pētīt un analizēt uzņēmumu/organizāciju saimniecisko darbību un piedāvāt jaunas un inovatīvas attīstības stratēģijas;
- formulēt pamatotus projektu priekšlikumus un projektu uzdevumus;
- analizēt projektu portfeļus, programmas un projektorientētās organizācijas;
- analizēt organizācijas struktūras un pielāgot tās projektu un programmu vadīšanas vajadzībām;
- izveidot un uzturēt projektam nepieciešamo infrastruktūru;
- nodrošināt projektu vadīšanas procesa plānošanu, veiksmīgu norisi, kontrolingu un koordināciju;
- izstrādāt un uzturēt projektu vadīšanai nepieciešamo specifisko dokumentāciju visā projektu izstrādes un realizācijas gaitā;
- risināt personāla vadības uzdevumus projekta komandas darba plānošanā, organizēšanā, radošu lēmumu pieņemšanā, kā arī gūt atziņas efektīvai darbībai komandā;
- identificēt, kvalitatīvi un kvantitatīvi analizēt projekta riskus, izvēlēties stratēģijas un izstrādāt pasākumus projekta risku vadīšanai;
- uzskaitīt projektu izmaksas pa izmaksu posteņiem un kalkulācijas objektiem un atspoguļot finanšu grāmatvedībā;
- analizēt un vērtēt publiskās pārvaldes attīstības tendences;
- izstrādāt un atbalstīt kvalitātes vadīšanas principu ievērošanu projektos
- izmantot jaunās ekonomikas nostādnes projektos, vadoties no teorētiskām atziņām un starptautiskās pieredzes;
- pielietot publisko iepirkumu procedūru un analizēt līgumus, izstrādāt strīdu risināšanas kārtību, administratīvā procesa uzsākšanu, administratīvā akta un faktiskās rīcības apstrīdēšanu un pārsūdzēšanu.

Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture