Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Vadošais sociālais darbinieks; Vadošais sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 01.02.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 02.02.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj kritiski izvērtēt sociālās politikas un programmu atbilstību cilvēktiesību un sociālā taisnīguma principiem, izvirzīt un pamatot prioritātes resursu piesaistīšanā, konstruktīvi sadarboties ar publiskā, nevalstiskā un brīvprātīgā sektora pārstāvjiem.
2. Spēj izzināt un noteikt vajadzības, plānot un administrēt sociālos pakalpojumus, programmas un projektus sociālo problēmu risināšanai individuālā un kopienas līmenī.
3. Spēj vadīt sociālā darba cilvēkresursus, veidojot profesionāli kopradošas komandas darbu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi koordinēt sociālo darbu ārkārtas apstākļos un krīzes situācijās sociālo mērķu sasniegšanā kopienā.
4. Spēj uzņemties iniciatīvu iesaistīties, piedāvāt un atbalstīt individuālas un kolektīvas aktivitātes, lai sasniegtu nozīmīgus rezultātus vides taisnīguma apziņas veidošanā kopienā.
5. Spēj veidot ētisku un kultūrsensitīvu saskarsmi profesionālā darbā, patstāvīgi integrēt zināšanas un prasmes, lai mērķtiecīgi un atbildīgi veiktu sociālo darbu ar indivīdu, ģimeni un grupu.
6. Spēj veikt izpēti, pielietojot sociālo un socioloģisko pētījumu metodoloģiju un metodes.
7. Spēj veikt sociāli izglītojošu un pedagoģisku darbību, piedalīties sociālā darba speciālistu sagatavošanā.
8. Spēj integrēt jaunākās teorētiskās atziņas sociālā darba nozarē un ieviest labās prakses sasniegumus un inovācijas, tostarp, pielietot modernos digitālos risinājumus sociālo pakalpojumu organizācijā un pakalpojumu pieejamības pilnveidē sociālā darba praksē.
2. Spēj izzināt un noteikt vajadzības, plānot un administrēt sociālos pakalpojumus, programmas un projektus sociālo problēmu risināšanai individuālā un kopienas līmenī.
3. Spēj vadīt sociālā darba cilvēkresursus, veidojot profesionāli kopradošas komandas darbu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi koordinēt sociālo darbu ārkārtas apstākļos un krīzes situācijās sociālo mērķu sasniegšanā kopienā.
4. Spēj uzņemties iniciatīvu iesaistīties, piedāvāt un atbalstīt individuālas un kolektīvas aktivitātes, lai sasniegtu nozīmīgus rezultātus vides taisnīguma apziņas veidošanā kopienā.
5. Spēj veidot ētisku un kultūrsensitīvu saskarsmi profesionālā darbā, patstāvīgi integrēt zināšanas un prasmes, lai mērķtiecīgi un atbildīgi veiktu sociālo darbu ar indivīdu, ģimeni un grupu.
6. Spēj veikt izpēti, pielietojot sociālo un socioloģisko pētījumu metodoloģiju un metodes.
7. Spēj veikt sociāli izglītojošu un pedagoģisku darbību, piedalīties sociālā darba speciālistu sagatavošanā.
8. Spēj integrēt jaunākās teorētiskās atziņas sociālā darba nozarē un ieviest labās prakses sasniegumus un inovācijas, tostarp, pielietot modernos digitālos risinājumus sociālo pakalpojumu organizācijā un pakalpojumu pieejamības pilnveidē sociālā darba praksē.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
03.06.2016 | Apstiprinātas izmaiņas studiju programmā - programma tiek īstenota 60 KP vai 80 KP, pievienota kvalifikācija. Agrāk īstenoja tikai 60 KP apjomā | SAK lēmums Nr. 374 |