Programma slēgta (05.06.2024)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Sabiedriskās attiecības |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA" |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42342 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Tirgzinības un reklāma |
ISCED kods | 0414 |
ISCED nosaukums | Tirgzinības un reklāma |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālā bakalaura grāds tirgzinībās |
Iegūstamā kvalifikācija | Sabiedrisko attiecību menedžeris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04029-30 |
---|---|
Licences datums | 14.09.2006 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | |
---|---|
Akreditācijas datums | 14.06.2013 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 13.06.2019 |
Studiju programmas rezultāti
Mācīšanās rezultāti:
– apgūt teorētiskās zināšanas, kas atļauj analizēt cilvēka uzvedības tendences dažādu organizāciju ārējā un iekšējā vidē, kā arī paredzēt to sekas, pirmkārt, konfliktus sabiedrības struktūras vispārējā kontekstā, sociālo grupu tipu un iespējamo sociālo situāciju kontekstā;
– apgūt iemaņas, paņēmienus un metodes, kas atļauj veikt publisko viedokļu monitoringu (ieskaitot publikas grupu aptaujas), klientu un sabiedrības citu grupu viedokļa tendenču izmaiņu pētījumus, kā arī mediju publikāciju satura un aktuālas informācijas par tendencēm likumdošanā analīzi;
– veikt organizācijas iekšējās un ārējās vides ekonomisko un finanšu stāvokļa analīzi, tādā veidā kopā ar speciālistiem nodrošinot finanšu un ekonomikas faktoru ietekmes paredzēšanu uz iekšējo un ārējo sociālo grupu uzvedību;
– iegūt teorētiskās zināšanas par organizāciju veidiem, menedžmenta teorijām, to skaitā par personāla vadības formām un metodēm, lai pilnveidotu korporatīvo kultūru – to vidū – darba spēka mainības samazināšana, kā arī attiecību starp vadību un personālu uzlabošana un inovatīvu ideju īstenošana;
– apgūt principus, metodes, lai uzturētu un pilnveidotu divpusējas saites starp organizācijām un to dažādām iekšējām un ārējām sociālām grupām, sagatavojot un veicot pasākumus mārketinga komunikāciju kompleksa ietvaros;
– nodrošināt ar informatīvo kampaņu plānošanas un veikšanas metodēm, kas pamatojas uz patiesu un pilnu informāciju par organizāciju, par tās sociālās atbildības izpratni, ievērojot profesionālās ētikas normas, kas atļauj novērst pretrunas un neizpratni, atļauj saskaņot organizācijas un sabiedrības intereses un ir pamats organizācijas imidža un reputācijas pilnveidošanā;
– nodrošināt ar teorētiskām zināšanām, metodoloģiskiem principiem un paņēmieniem, ieskaitot žurnālistikas metodes, kas profesionāli nepieciešamas masu komunikāciju un sabiedrisko attiecību jomā, lai veiktu komunikācijas tehnoloģijas, izmantojot jaunākos multimediju un datorlīdzekļus.
– apgūt teorētiskās zināšanas, kas atļauj analizēt cilvēka uzvedības tendences dažādu organizāciju ārējā un iekšējā vidē, kā arī paredzēt to sekas, pirmkārt, konfliktus sabiedrības struktūras vispārējā kontekstā, sociālo grupu tipu un iespējamo sociālo situāciju kontekstā;
– apgūt iemaņas, paņēmienus un metodes, kas atļauj veikt publisko viedokļu monitoringu (ieskaitot publikas grupu aptaujas), klientu un sabiedrības citu grupu viedokļa tendenču izmaiņu pētījumus, kā arī mediju publikāciju satura un aktuālas informācijas par tendencēm likumdošanā analīzi;
– veikt organizācijas iekšējās un ārējās vides ekonomisko un finanšu stāvokļa analīzi, tādā veidā kopā ar speciālistiem nodrošinot finanšu un ekonomikas faktoru ietekmes paredzēšanu uz iekšējo un ārējo sociālo grupu uzvedību;
– iegūt teorētiskās zināšanas par organizāciju veidiem, menedžmenta teorijām, to skaitā par personāla vadības formām un metodēm, lai pilnveidotu korporatīvo kultūru – to vidū – darba spēka mainības samazināšana, kā arī attiecību starp vadību un personālu uzlabošana un inovatīvu ideju īstenošana;
– apgūt principus, metodes, lai uzturētu un pilnveidotu divpusējas saites starp organizācijām un to dažādām iekšējām un ārējām sociālām grupām, sagatavojot un veicot pasākumus mārketinga komunikāciju kompleksa ietvaros;
– nodrošināt ar informatīvo kampaņu plānošanas un veikšanas metodēm, kas pamatojas uz patiesu un pilnu informāciju par organizāciju, par tās sociālās atbildības izpratni, ievērojot profesionālās ētikas normas, kas atļauj novērst pretrunas un neizpratni, atļauj saskaņot organizācijas un sabiedrības intereses un ir pamats organizācijas imidža un reputācijas pilnveidošanā;
– nodrošināt ar teorētiskām zināšanām, metodoloģiskiem principiem un paņēmieniem, ieskaitot žurnālistikas metodes, kas profesionāli nepieciešamas masu komunikāciju un sabiedrisko attiecību jomā, lai veiktu komunikācijas tehnoloģijas, izmantojot jaunākos multimediju un datorlīdzekļus.
Dokumenti
Studiju programmas vēsture