Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociotehnisku sistēmu inženierija Kopīga Studiju programma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Vidzemes Augstskola |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Kopīga Studiju programma ar |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds Zinātnes doktors (-e) (Ph.D.) Inženierzinātnēs un tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.10.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.10.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Aktuālāko informācijas tehnoloģiju pārzināšana;
2. Pētījumu veikšanas metodoloģijas un mūsdienu pētniecības metožu pārvaldīšana un pilnveidošana informācijas tehnoloģiju nozarē;
Prasmes:
3. Prasme patstāvīgi izvērtēt un atlasīt inženiertehniskiem pētījumiem atbilstošas metodes;
4. Spēja patstāvīgi paaugstināt un paplašināt savu zinātnisko kvalifikāciju;
5. Atbildības uzņemšanās par savas pētnieciskās darbības ētiskajiem aspektiem;
6. Prasme mutvārdos un rakstiski komunicēt par sava pētījuma jomu informācijas tehnoloģiju nozares un sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozares robežās, ar plašākām zinātniskajām aprindām un sabiedrību kopumā;
Kompetences:
7. Veikt savus ieguldījumus informācijas tehnoloģiju attīstībā un dot jaunu izpratni esošām zināšanām, kā arī to pielietojumam praksē, izstrādājot oriģinālus pētnieciskos risinājumus (promocijas darbu), daļa no kura ir starptautiski citējamu publikāciju līmenī;
8. Spēja veikt patstāvīgu kritisko analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risināt nozīmīgus pētnieciskus un inovatīvus uzdevumus;
9. Spēja patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, plānot, strukturēt un vadīt zinātniski pētnieciskos projektus, tajā skaitā arī starptautiskus projektus.
1. Aktuālāko informācijas tehnoloģiju pārzināšana;
2. Pētījumu veikšanas metodoloģijas un mūsdienu pētniecības metožu pārvaldīšana un pilnveidošana informācijas tehnoloģiju nozarē;
Prasmes:
3. Prasme patstāvīgi izvērtēt un atlasīt inženiertehniskiem pētījumiem atbilstošas metodes;
4. Spēja patstāvīgi paaugstināt un paplašināt savu zinātnisko kvalifikāciju;
5. Atbildības uzņemšanās par savas pētnieciskās darbības ētiskajiem aspektiem;
6. Prasme mutvārdos un rakstiski komunicēt par sava pētījuma jomu informācijas tehnoloģiju nozares un sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozares robežās, ar plašākām zinātniskajām aprindām un sabiedrību kopumā;
Kompetences:
7. Veikt savus ieguldījumus informācijas tehnoloģiju attīstībā un dot jaunu izpratni esošām zināšanām, kā arī to pielietojumam praksē, izstrādājot oriģinālus pētnieciskos risinājumus (promocijas darbu), daļa no kura ir starptautiski citējamu publikāciju līmenī;
8. Spēja veikt patstāvīgu kritisko analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risināt nozīmīgus pētnieciskus un inovatīvus uzdevumus;
9. Spēja patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, plānot, strukturēt un vadīt zinātniski pētnieciskos projektus, tajā skaitā arī starptautiskus projektus.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture