Pamatdati
Programmas nosaukums | Biznesa psiholoģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Sociālo zinātņu bakalaura grāds vadībā un administrēšanā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 3 gadi; 3 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; krievu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/61 |
---|---|
Akreditācijas datums | 13.10.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 14.10.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1) Pārzina psiholoģijas principus atbilstoši darba tirgus tendencēm: organizāciju, vadības un biznesa psiholoģijas mūsdienu attīstības tendences.
2) Izprot vadības, uzņēmējdarbības un ekonomikas savstarpējās likumsakarības, tiesisko pamatojumu, uzņēmumu veidošanu, finanšu uzskaiti un analīzi un cilvēkresursu vadību.
3) Spēj risināt problēmas, saistītas ar personālu, izmantojot uzņēmējdarbības, vadības, ekonomikas un psiholoģijas teorētiskās un praktiskās zināšanas un prasmes uzņēmuma un tā struktūrvienību efektīvā vadīšanā, sadarbojoties ar dažādu līmeņu darbiniekiem un vadītājiem.
4) Spēj parādīt zinātnisku pieeju aktuālo psiholoģijā, uzņēmējdarbībā, vadībā un ekonomikā praktisku jautājumu risināšanā, patstāvīgi apgūstot jaunas zināšanas un nodrošinot organizācijas efektīvu darbību mainīgos sociālekono-miskos apstākļos.
5) Spēj uzņemties atbildību un organizēt komandas darbu multikulturālā vidē, organizējot darbu ar personālu atbilstoši noteiktiem mērķiem īpašnieku, darbinieku un sabiedrības interesēs.
6) Spēj lietot informācijas tehnoloģijas zinātniskās darbības veikšanai un kritiskai informācijas izvērtēšanai, patstāvīgi pieņemot lēmumus un risinot aktuālos ekonomikas, uzņēmējdarbības, vadības un psiholoģijas jautājumus, uzņemoties atbildību par lēmumu pieņemšanu, tādejādi sniedzot ilgtermiņa ieguldījumu sociālajās zinātnēs.
7) Spēj plānot izaugsmi un vadīt uz attīstību vērstus procesus gan individuāli, gan grupā, sadarbojoties ar nozares speciālistiem organizācijas attīstībai un konkurētspējai.
2) Izprot vadības, uzņēmējdarbības un ekonomikas savstarpējās likumsakarības, tiesisko pamatojumu, uzņēmumu veidošanu, finanšu uzskaiti un analīzi un cilvēkresursu vadību.
3) Spēj risināt problēmas, saistītas ar personālu, izmantojot uzņēmējdarbības, vadības, ekonomikas un psiholoģijas teorētiskās un praktiskās zināšanas un prasmes uzņēmuma un tā struktūrvienību efektīvā vadīšanā, sadarbojoties ar dažādu līmeņu darbiniekiem un vadītājiem.
4) Spēj parādīt zinātnisku pieeju aktuālo psiholoģijā, uzņēmējdarbībā, vadībā un ekonomikā praktisku jautājumu risināšanā, patstāvīgi apgūstot jaunas zināšanas un nodrošinot organizācijas efektīvu darbību mainīgos sociālekono-miskos apstākļos.
5) Spēj uzņemties atbildību un organizēt komandas darbu multikulturālā vidē, organizējot darbu ar personālu atbilstoši noteiktiem mērķiem īpašnieku, darbinieku un sabiedrības interesēs.
6) Spēj lietot informācijas tehnoloģijas zinātniskās darbības veikšanai un kritiskai informācijas izvērtēšanai, patstāvīgi pieņemot lēmumus un risinot aktuālos ekonomikas, uzņēmējdarbības, vadības un psiholoģijas jautājumus, uzņemoties atbildību par lēmumu pieņemšanu, tādejādi sniedzot ilgtermiņa ieguldījumu sociālajās zinātnēs.
7) Spēj plānot izaugsmi un vadīt uz attīstību vērstus procesus gan individuāli, gan grupā, sadarbojoties ar nozares speciālistiem organizācijas attīstībai un konkurētspējai.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture