Pamatdati
Programmas nosaukums | Tiesību zinātne |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Tiesību zinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43380 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Tiesību zinātne |
ISCED kods | 0421 |
ISCED nosaukums | Tiesību zinātne |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Sociālo zinātņu bakalaura grāds tiesību zinātnē |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 3 gadi; 3 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/49 |
---|---|
Akreditācijas datums | 08.09.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 09.09.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj patstāvīgi strādāt, izmantojot iegūtas zināšanas un analizējot plašu informācijas klāstu, risinot teorētiskus un praktiskus jautājumus profesionālās darbības jomā.
2. Kritiski izmantojot iegūtās zināšanas, spēj sagatavot nepieciešamus juridiskus dokumentus, izvēlēties problēmas risinājumu un konsultēt par to.
3. Spēj analizēt tiesisko sistēmu un tās elementus, kuri ir saistīti ar tiesisko jaunradi, tiesību aizsardzības iestāžu institucionālo uzbūvi un tiesību piemērošanas praksi, izmantot tiesiskās metodes, pamatojot un prezentējot savu viedokli nozarē un sabiedrībā.
4. Spēj izvērtēt savu profesionālo darbību un uzņemties atbildību, strādājot individuāli vai komandā, atbilstoši tiesību nozaru specifikai.
5. Spēj sekot izmaiņām normatīvajos aktos un tiesu praksē, pārzina juridisko literatūru, lai to efektīvi izmantotu tiesību piemērošanas un aizsardzības praksē.
6. Spēj analizēt situācijas un risināt ētiskas dilemmas.
7. Seko izmaiņām tiesību nozarē, izprot profesionālās pilnveides nepieciešamību un spēj integrēt jaunas zināšanas profesionālajā darbībā.
8. Apgūtas zināšanas par Latvijas tiesisko sistēmu, tiesību aizsardzības iestāžu institucionālo uzbūvi un tiesību piemērošanas praksi, vienlaikus salīdzinot to ar citām Eiropas Savienības valstīm.
9. Spēj analizēt tiesisko sistēmu un tās elementus, kuri ir saistīti ar tiesisko jaunradi, tiesības aizsardzības iestāžu institucionālo uzbūvi un tiesību piemērošanas praksi; analizēt un piemērot atbilstoši konkrētiem faktiem normas starptautisko un Eiropas tiesību, kā arī medicīnas un sociālo tiesību jomās; apgūtās teorētiskās zināšanas jurisprudences jomā izmantot tiesisko procesu un situāciju izziņā; īstenot starpdisciplināru pieeju tiesiska rakstura pētījumiem; uzņemties atbildību par ieguldījumu profesionālajās tiesiskajās zināšanās un praksē un/vai par grupu stratēģisko rezultātu sasniegšanu; praktiski izmantot kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes tiesiskās izziņas procesā.
10. Prot atlasīt, apgūt un analizēt tiesiskos avotus un speciālo teorētisko literatūru un izmantot to, lai spētu iegūtās zināšanas efektīvi lietot praksē; izmantot teorētiskās zināšanas un iegūtās iemaņas praktiskajā darbā, lai analizētu, interpretētu un risinātu teorētiskās un/vai praktiskās tiesiskās problēmas; skaidri komunicēt savus slēdzienus un to tapšanā izmantot argumentāciju, skaidrot un diskutēt par sarežģītiem tiesību zinātņu jautājumiem; formulēt un īstenot tiesiska rakstura izziņas procesu, kā arī rast to praktisko pielietojumu profesionālajā jomā.
2. Kritiski izmantojot iegūtās zināšanas, spēj sagatavot nepieciešamus juridiskus dokumentus, izvēlēties problēmas risinājumu un konsultēt par to.
3. Spēj analizēt tiesisko sistēmu un tās elementus, kuri ir saistīti ar tiesisko jaunradi, tiesību aizsardzības iestāžu institucionālo uzbūvi un tiesību piemērošanas praksi, izmantot tiesiskās metodes, pamatojot un prezentējot savu viedokli nozarē un sabiedrībā.
4. Spēj izvērtēt savu profesionālo darbību un uzņemties atbildību, strādājot individuāli vai komandā, atbilstoši tiesību nozaru specifikai.
5. Spēj sekot izmaiņām normatīvajos aktos un tiesu praksē, pārzina juridisko literatūru, lai to efektīvi izmantotu tiesību piemērošanas un aizsardzības praksē.
6. Spēj analizēt situācijas un risināt ētiskas dilemmas.
7. Seko izmaiņām tiesību nozarē, izprot profesionālās pilnveides nepieciešamību un spēj integrēt jaunas zināšanas profesionālajā darbībā.
8. Apgūtas zināšanas par Latvijas tiesisko sistēmu, tiesību aizsardzības iestāžu institucionālo uzbūvi un tiesību piemērošanas praksi, vienlaikus salīdzinot to ar citām Eiropas Savienības valstīm.
9. Spēj analizēt tiesisko sistēmu un tās elementus, kuri ir saistīti ar tiesisko jaunradi, tiesības aizsardzības iestāžu institucionālo uzbūvi un tiesību piemērošanas praksi; analizēt un piemērot atbilstoši konkrētiem faktiem normas starptautisko un Eiropas tiesību, kā arī medicīnas un sociālo tiesību jomās; apgūtās teorētiskās zināšanas jurisprudences jomā izmantot tiesisko procesu un situāciju izziņā; īstenot starpdisciplināru pieeju tiesiska rakstura pētījumiem; uzņemties atbildību par ieguldījumu profesionālajās tiesiskajās zināšanās un praksē un/vai par grupu stratēģisko rezultātu sasniegšanu; praktiski izmantot kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes tiesiskās izziņas procesā.
10. Prot atlasīt, apgūt un analizēt tiesiskos avotus un speciālo teorētisko literatūru un izmantot to, lai spētu iegūtās zināšanas efektīvi lietot praksē; izmantot teorētiskās zināšanas un iegūtās iemaņas praktiskajā darbā, lai analizētu, interpretētu un risinātu teorētiskās un/vai praktiskās tiesiskās problēmas; skaidri komunicēt savus slēdzienus un to tapšanā izmantot argumentāciju, skaidrot un diskutēt par sarežģītiem tiesību zinātņu jautājumiem; formulēt un īstenot tiesiska rakstura izziņas procesu, kā arī rast to praktisko pielietojumu profesionālajā jomā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture