Pamatdati
Programmas nosaukums | Telemātika un loģistika |
---|---|
Augstskola/Koledža | Transporta un sakaru institūts |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51523 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Elektronika un automātika |
ISCED kods | 0714 |
ISCED nosaukums | Elektronika un automātika |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D) inženierzinātnēs un tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi; 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 06.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 07.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Patstāvīgi izstrādāts pabeigts promocijas darbs ar būtisku teorētisko nozīmību un praktiskās izmantošanas perspektīvu, kas satur oriģinālus zinātniskā pētījuma rezultātus un sniedz jaunas atziņas telemātikas un loģistikas apakšnozarē;
Attiecīgās zinātņu nozares starptautisko sasniegumu līmenim atbilstošas kompetences, kas ļauj uzsākt neatkarīgu profesionālo, zinātnisko vai akadēmisko darbību.
Kompetences:
• Veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, spēj risināt nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus inženierzinātņu un starpdisciplinārās jomās;
• Spēj patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, plānot, strukturēt un vadīt liela apjoma zinātniskus projektus inženierzinātņu un starpdisciplinārās jomās, tajā skaitā starptautiskus;
• Spēj parādīt, ka pārzina un izprot aktuālākās inženierzinātņu teorijas un zinātniskās atziņas, pārvalda zinātnēm atbilstošas mūsdienīgas pētniecības metodes un metodoloģijas;
• Spēj patstāvīgi analizēt iegūtos rezultātus un izdarīt no tiem atbilstošus secinājumus;
• Prot patstāvīgi plānot pētījumu, spēj vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes;
• Spēj analītiski un kritiski vērtēt pētāmo materiālu, integrēt teorētiskās zināšanas pētījuma procesā, atsegt problēmas, ģenerēt un attīstīt jaunas idejas;
• Spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju;
• Spēj patstāvīgi rakstiski komunicēt, parādot izpratni esošām zināšanām un to lietošanu praksē, tostarp, sagatavojot un publicējot starptautiski citējamus zinātniskos rakstus un publikācijas.
Attiecīgās zinātņu nozares starptautisko sasniegumu līmenim atbilstošas kompetences, kas ļauj uzsākt neatkarīgu profesionālo, zinātnisko vai akadēmisko darbību.
Kompetences:
• Veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, spēj risināt nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus inženierzinātņu un starpdisciplinārās jomās;
• Spēj patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, plānot, strukturēt un vadīt liela apjoma zinātniskus projektus inženierzinātņu un starpdisciplinārās jomās, tajā skaitā starptautiskus;
• Spēj parādīt, ka pārzina un izprot aktuālākās inženierzinātņu teorijas un zinātniskās atziņas, pārvalda zinātnēm atbilstošas mūsdienīgas pētniecības metodes un metodoloģijas;
• Spēj patstāvīgi analizēt iegūtos rezultātus un izdarīt no tiem atbilstošus secinājumus;
• Prot patstāvīgi plānot pētījumu, spēj vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes;
• Spēj analītiski un kritiski vērtēt pētāmo materiālu, integrēt teorētiskās zināšanas pētījuma procesā, atsegt problēmas, ģenerēt un attīstīt jaunas idejas;
• Spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju;
• Spēj patstāvīgi rakstiski komunicēt, parādot izpratni esošām zināšanām un to lietošanu praksē, tostarp, sagatavojot un publicējot starptautiski citējamus zinātniskos rakstus un publikācijas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture