Pamatdati
Programmas nosaukums | Karitatīvais sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Eiropas Kristīgā akadēmija |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma bakalaura grāda un sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vismaz vidējās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā bakalaura) studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds karitatīvajā sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi; 4 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
1. Identificēt, analizēt cilvēka, ģimenes, grupas, kopienas un sabiedrības holistisku, patristiskās antropoloģijas zinātnē balstītu izpratni, īstenot preventīvu sadarbību ar klienta personu;
2. demonstrēt ētiskiem standartiem atbilstošu pieeju klientam;
3. kritiskā domāšanā balstītus lēmumus piemērot profesionālajā darbā;
4. īstenot makro līmeņa sociālā darba praksi, kas balstīta Eiropas Komisijas vienotajā pieejā par cilvēka nodarbinātību, cilvēka cieņu un cienīgas dzīves obligātumu; attīstīt sociālā darba inovatīvu pētniecību vienoti ar Eiropas Komisijas sociālās politikas izpratnes obligātumu;
5. karitatīvā sociālā darba praksi un profesiju, profesijas vēsturi izprast kontinuitātē kopš 4. gadsimta, tādējādi dziļi īstenojot eiropeisko pilsonības misiju un atbildību sociālā darba profesijā;
6. prast atraisīt cilvēka personībā esošos spēka resursus;
7. rūpēties par cilvēka garīgu, psihosociālu un fizisku potenciālā izpratni vienotībā;
8. veikt sociālo darbu ar gadījumu, izmantojot antropoloģiski fokusētu konsultēšanu, kas padziļina psihosociālo konsultēšanu, un īstenot krīzes intervenci klienta interesēs;
9. attīstīt savstarpību un starpprofesionālu sadarbību, balstoties vienotajā Eiropas sociālās un karitatīvās kohēzijas pieejā;
10. veikt sociālo darbu kopienā, to saprotot kā dinamisku un interaktīvu procesu, atraisot iedzīvotāju līdzdalību; īstenojot sociālpedagoģisko darbību, izstrādāt veiksmīgus sociālo problēmu risinājumus, kas ir saskaņoti ar Eiropas Komisijas rīcībpolitikas prioritātēm;
11. kopienu darbā ar sociālā darba līdzekļiem atraisīt iedzīvotājos līdzdalības principus un iespējas sociālajā uzņēmējdarbībā, kas ir inovatīva sociālā darba forma;
12. izstrādāt uz personību centrētus sociālo problēmu risinājumus, salāgot tos ar Eiropas sociālās politikas un sociālā darba makro prakses iespējām un prioritātēm;
13. īstenot kohezīvu, iekļaujošu un nediskriminējošu rīcībpolitiku;
14. profesionālo darbību, veikt respektējot klienta personības brīvību, cieņu, pašnoteikšanos; darbu ar klientu veikt ieinteresēti, nediskriminējoši, ētiski, profesionāli;
15. turpināt pilnveidot profesionālās zināšanas, veicot zinātnisku pētījumus un lietišķus projektus, iesaistoties tajos;
16. maksimāli censties apgūt vismaz divas svešvalodas papildus valsts valodai;
17. uzlabot prasmes lietoto digitālās tehnoloģijas;
18. attīstīt prasmes vadīt starpprofesionālu komandu un lietišķu sadarbību starp kolēģiem;
19. savu profesionālo darbību balstīt valsts un Eiropas Savienības nozari reglamentējošo normatīvo aktu prasībās;
20. ievērot visus ar darba tiesībām, vides aizsardzību, civilo aizsardzību, darba aizsardzību saistītos normatīvos aktus;
21. iesaistīties starpdisciplinārā pētniecībā, mūžīzglītībā, un savu profesionālo darbību balstīti zinātniski apgūtā un Eiropas Komisijas politiski aktualizētā praktiskā rīcībā.
2. demonstrēt ētiskiem standartiem atbilstošu pieeju klientam;
3. kritiskā domāšanā balstītus lēmumus piemērot profesionālajā darbā;
4. īstenot makro līmeņa sociālā darba praksi, kas balstīta Eiropas Komisijas vienotajā pieejā par cilvēka nodarbinātību, cilvēka cieņu un cienīgas dzīves obligātumu; attīstīt sociālā darba inovatīvu pētniecību vienoti ar Eiropas Komisijas sociālās politikas izpratnes obligātumu;
5. karitatīvā sociālā darba praksi un profesiju, profesijas vēsturi izprast kontinuitātē kopš 4. gadsimta, tādējādi dziļi īstenojot eiropeisko pilsonības misiju un atbildību sociālā darba profesijā;
6. prast atraisīt cilvēka personībā esošos spēka resursus;
7. rūpēties par cilvēka garīgu, psihosociālu un fizisku potenciālā izpratni vienotībā;
8. veikt sociālo darbu ar gadījumu, izmantojot antropoloģiski fokusētu konsultēšanu, kas padziļina psihosociālo konsultēšanu, un īstenot krīzes intervenci klienta interesēs;
9. attīstīt savstarpību un starpprofesionālu sadarbību, balstoties vienotajā Eiropas sociālās un karitatīvās kohēzijas pieejā;
10. veikt sociālo darbu kopienā, to saprotot kā dinamisku un interaktīvu procesu, atraisot iedzīvotāju līdzdalību; īstenojot sociālpedagoģisko darbību, izstrādāt veiksmīgus sociālo problēmu risinājumus, kas ir saskaņoti ar Eiropas Komisijas rīcībpolitikas prioritātēm;
11. kopienu darbā ar sociālā darba līdzekļiem atraisīt iedzīvotājos līdzdalības principus un iespējas sociālajā uzņēmējdarbībā, kas ir inovatīva sociālā darba forma;
12. izstrādāt uz personību centrētus sociālo problēmu risinājumus, salāgot tos ar Eiropas sociālās politikas un sociālā darba makro prakses iespējām un prioritātēm;
13. īstenot kohezīvu, iekļaujošu un nediskriminējošu rīcībpolitiku;
14. profesionālo darbību, veikt respektējot klienta personības brīvību, cieņu, pašnoteikšanos; darbu ar klientu veikt ieinteresēti, nediskriminējoši, ētiski, profesionāli;
15. turpināt pilnveidot profesionālās zināšanas, veicot zinātnisku pētījumus un lietišķus projektus, iesaistoties tajos;
16. maksimāli censties apgūt vismaz divas svešvalodas papildus valsts valodai;
17. uzlabot prasmes lietoto digitālās tehnoloģijas;
18. attīstīt prasmes vadīt starpprofesionālu komandu un lietišķu sadarbību starp kolēģiem;
19. savu profesionālo darbību balstīt valsts un Eiropas Savienības nozari reglamentējošo normatīvo aktu prasībās;
20. ievērot visus ar darba tiesībām, vides aizsardzību, civilo aizsardzību, darba aizsardzību saistītos normatīvos aktus;
21. iesaistīties starpdisciplinārā pētniecībā, mūžīzglītībā, un savu profesionālo darbību balstīti zinātniski apgūtā un Eiropas Komisijas politiski aktualizētā praktiskā rīcībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture