Pamatdati
Programmas nosaukums | Karitatīvais sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Eiropas Kristīgā akadēmija |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds karitatīvajā sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi; 4 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
1. Identificēt, analizēt cilvēka, ģimenes, grupas, kopienas un sabiedrības holistisku, patristiskās antropoloģijas zinātnē balstītu izpratni, īstenot preventīvu sadarbību ar klienta personu;
2. demonstrēt ētiskiem standartiem atbilstošu pieeju klientam;
3. kritiskā domāšanā balstītus lēmumus piemērot profesionālajā darbā;
4. īstenot makro līmeņa sociālā darba praksi, kas balstīta Eiropas Komisijas vienotajā pieejā par cilvēka nodarbinātību, cilvēka cieņu un cienīgas dzīves obligātumu; attīstīt sociālā darba inovatīvu pētniecību vienoti ar Eiropas Komisijas sociālās politikas izpratnes obligātumu;
5. karitatīvā sociālā darba praksi un profesiju, profesijas vēsturi izprast kontinuitātē kopš 4. gadsimta, tādējādi dziļi īstenojot eiropeisko pilsonības misiju un atbildību sociālā darba profesijā;
6. prast atraisīt cilvēka personībā esošos spēka resursus;
7. rūpēties par cilvēka garīgu, psihosociālu un fizisku potenciālā izpratni vienotībā;
8. veikt sociālo darbu ar gadījumu, izmantojot antropoloģiski fokusētu konsultēšanu, kas padziļina psihosociālo konsultēšanu, un īstenot krīzes intervenci klienta interesēs;
9. attīstīt savstarpību un starpprofesionālu sadarbību, balstoties vienotajā Eiropas sociālās un karitatīvās kohēzijas pieejā;
10. veikt sociālo darbu kopienā, to saprotot kā dinamisku un interaktīvu procesu, atraisot iedzīvotāju līdzdalību; īstenojot sociālpedagoģisko darbību, izstrādāt veiksmīgus sociālo problēmu risinājumus, kas ir saskaņoti ar Eiropas Komisijas rīcībpolitikas prioritātēm;
11. kopienu darbā ar sociālā darba līdzekļiem atraisīt iedzīvotājos līdzdalības principus un iespējas sociālajā uzņēmējdarbībā, kas ir inovatīva sociālā darba forma;
12. izstrādāt uz personību centrētus sociālo problēmu risinājumus, salāgot tos ar Eiropas sociālās politikas un sociālā darba makro prakses iespējām un prioritātēm;
13. īstenot kohezīvu, iekļaujošu un nediskriminējošu rīcībpolitiku;
14. profesionālo darbību, veikt respektējot klienta personības brīvību, cieņu, pašnoteikšanos; darbu ar klientu veikt ieinteresēti, nediskriminējoši, ētiski, profesionāli;
15. turpināt pilnveidot profesionālās zināšanas, veicot zinātnisku pētījumus un lietišķus projektus, iesaistoties tajos;
16. maksimāli censties apgūt vismaz divas svešvalodas papildus valsts valodai;
17. uzlabot prasmes lietoto digitālās tehnoloģijas;
18. attīstīt prasmes vadīt starpprofesionālu komandu un lietišķu sadarbību starp kolēģiem;
19. savu profesionālo darbību balstīt valsts un Eiropas Savienības nozari reglamentējošo normatīvo aktu prasībās;
20. ievērot visus ar darba tiesībām, vides aizsardzību, civilo aizsardzību, darba aizsardzību saistītos normatīvos aktus;
21. iesaistīties starpdisciplinārā pētniecībā, mūžīzglītībā, un savu profesionālo darbību balstīti zinātniski apgūtā un Eiropas Komisijas politiski aktualizētā praktiskā rīcībā.
2. demonstrēt ētiskiem standartiem atbilstošu pieeju klientam;
3. kritiskā domāšanā balstītus lēmumus piemērot profesionālajā darbā;
4. īstenot makro līmeņa sociālā darba praksi, kas balstīta Eiropas Komisijas vienotajā pieejā par cilvēka nodarbinātību, cilvēka cieņu un cienīgas dzīves obligātumu; attīstīt sociālā darba inovatīvu pētniecību vienoti ar Eiropas Komisijas sociālās politikas izpratnes obligātumu;
5. karitatīvā sociālā darba praksi un profesiju, profesijas vēsturi izprast kontinuitātē kopš 4. gadsimta, tādējādi dziļi īstenojot eiropeisko pilsonības misiju un atbildību sociālā darba profesijā;
6. prast atraisīt cilvēka personībā esošos spēka resursus;
7. rūpēties par cilvēka garīgu, psihosociālu un fizisku potenciālā izpratni vienotībā;
8. veikt sociālo darbu ar gadījumu, izmantojot antropoloģiski fokusētu konsultēšanu, kas padziļina psihosociālo konsultēšanu, un īstenot krīzes intervenci klienta interesēs;
9. attīstīt savstarpību un starpprofesionālu sadarbību, balstoties vienotajā Eiropas sociālās un karitatīvās kohēzijas pieejā;
10. veikt sociālo darbu kopienā, to saprotot kā dinamisku un interaktīvu procesu, atraisot iedzīvotāju līdzdalību; īstenojot sociālpedagoģisko darbību, izstrādāt veiksmīgus sociālo problēmu risinājumus, kas ir saskaņoti ar Eiropas Komisijas rīcībpolitikas prioritātēm;
11. kopienu darbā ar sociālā darba līdzekļiem atraisīt iedzīvotājos līdzdalības principus un iespējas sociālajā uzņēmējdarbībā, kas ir inovatīva sociālā darba forma;
12. izstrādāt uz personību centrētus sociālo problēmu risinājumus, salāgot tos ar Eiropas sociālās politikas un sociālā darba makro prakses iespējām un prioritātēm;
13. īstenot kohezīvu, iekļaujošu un nediskriminējošu rīcībpolitiku;
14. profesionālo darbību, veikt respektējot klienta personības brīvību, cieņu, pašnoteikšanos; darbu ar klientu veikt ieinteresēti, nediskriminējoši, ētiski, profesionāli;
15. turpināt pilnveidot profesionālās zināšanas, veicot zinātnisku pētījumus un lietišķus projektus, iesaistoties tajos;
16. maksimāli censties apgūt vismaz divas svešvalodas papildus valsts valodai;
17. uzlabot prasmes lietoto digitālās tehnoloģijas;
18. attīstīt prasmes vadīt starpprofesionālu komandu un lietišķu sadarbību starp kolēģiem;
19. savu profesionālo darbību balstīt valsts un Eiropas Savienības nozari reglamentējošo normatīvo aktu prasībās;
20. ievērot visus ar darba tiesībām, vides aizsardzību, civilo aizsardzību, darba aizsardzību saistītos normatīvos aktus;
21. iesaistīties starpdisciplinārā pētniecībā, mūžīzglītībā, un savu profesionālo darbību balstīti zinātniski apgūtā un Eiropas Komisijas politiski aktualizētā praktiskā rīcībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture